*5*

121 9 0
                                    

                   (BU BÖLÜMÜ KATY PERRY-FIREWORK İLE DİNLEYİN..)     

                        Evin kapısını kilitlerken Çınar arkamdan kulağıma '' Bu gün pek bi şıksın . '' diye fısıldadı . Bende ona ''Sende iyi görünüyorsun . '' dedim ve aramızdaki gülüşmenin başlaması söz konusu olmuştu .

                      

                          Elif'i de alıp boğazın yanına geldiğimizde cidden büyük bir kalabalık vardı . Ailelerden yaşlılara , sevgili olanlardan yanlız takılanlara kadar birçok insan bu büyük şölenin başlamasını bekliyordu . Evlerimiz yakın olduğu için kolay gelebilmiştik .

                      

                     Kalabalığın arasına girdiğimzde Elif çaktırman Çınar'ın koluna girmişti . Ben ise sadece sinirden gözlerimi devirmiştim .Kız resmen bana inat yapıyordu .Çınar önce garipsedi ama yakın bir arkadaşı olduğu için tek söz etmedi .

                   

                     Bu büyük şölenin başlamasına birkaç dakika kala Katy Perry'nin Firework şarkısı çalmaya başladı . Ben tam bir Katycat'tim . Bu yüzden şarkıya kısık sesimle eşlik etmeye başlamıştım . Çınar ile yan yanaydık ve omuzlarımız birbirine deyiyordu . Bu benim kadar Çınar'ın da kızarmasına sebep olmuştu . Bu sırada Elif eski bir arkadaşını gördü ve hemen bizi bırakıp gitti .

              

                      Ve en sonunda şarkının nakaratı ile havai fişek gösterisi başlamıştı ki Çınar bana doğru döndü ve ''Sezin.'' dedi. Ben hala bu büyülü gösterinin etkisinde kalmıştım ki söyledikten bir kaç saniye sonra ona dönebilmiştim . Sesi beni tahrik etmişti .Çok farklıydı .Sanki büyü yapıyor gibiydi . Ve bende büyünün etkisinde kalan kız oluyordum .

                     Beni çenemden yumuşakça tuttu . Elleri yumuşacıktı . Beni kendine çevirdi . Ona büyüsünün etkisini göstermişçesine bakıyordum . Gözleri ve dudakları bilinmeyen müyhiş bir uyum içindeydi . Tam en görkemli havai fişeğin sesini ve vücudumda yarattığı titremeyi hissetmiştim ki bana doğru eğildi ve dudaklarımdaki baskıyı bana yaşattı . Dudakları aşkın ve gizemin etkisiyle benim dudaklarımı öpüyordu . Artık ona olan aşkımın sonsuzluğu tamamen gerçekleşmiş ve aşkın her an kapıda olduğunu anlamıştım . Ondan bunu beklemiyordum ama , önemli olan şu an beni yumuşakça öpüşüydü . İnsanların sesleri tarihe yazılmıştı . Sadece sessizliği hissediyordum .Bir rüyaydı her şey sanki .. 

                 

                        

                       

Sonsuzluğun BaşlangıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin