1 gün önce ...
Ağzında bitmek üzere olan sigarasıyla birlikte başını yere eğmişti . Adımlarını sıklaştırmaya çalışıyordu dar sokakta . Yüzüne yumuşakça dokunan sigara dumanı ne kadar gözlerimi yaksa da umurunda değildi . Biraz korkuyor gibiydi . Omuzlarını dikleştirdi . Hava soğuk olmasa da bir titreme gelmişti . Aldırış etmedi buna pek . Korkusunun olmadığını hissetti bir an .Gömleğinin iki düğmesi açık halde yürümeye devan ediyordu . Telefonunu kot pantolonunun cebinden çıkardı ve Berk 'i aradı .''Bir paketi hazırla şimdi geliyorum. '' dedi . Berk ise bunu biraz şaşırarak karşılasa da '' Tamam.'' demekle yetindi ve telefonu kapattı .Sağa sola bakındı ve sokakta kimsenin olmadığını fark ettiğinde içi biraz olsa da rahatlamıştı .
Paketi almak için eski deponun olduğu yere gitti .Kapısını açtığında içeride yüzüne ay ışığı yansımış oturan Berk 'i gördü .Yüzündeki dikiş izi hala aynı duruyordu . Başını yere eğerek ilerledi ve paketi önündeki masadan kaptı ve geri dönmüşken Berk '' Umarım ödeyeceksindir , değil mi ? '' dedi ve sinsi ayrıca korkutucu bir şeklide gülümsedi . Doğukan arkası dönük olduğu için kendi kendine lanet okudu ve elindeki paketi sıkmakla yetindi . Para konusunu hep arkaya atmıştı . Oysa ödemezse ne olacağını o da biliyordu . '' Tabii . '' dedi ve yürümeye devam etti . Kapıyı çarparak çıktı ve adımlarını hızlandırarak evine geldi .
Kuzeni ile yaşıyordu zaten . Bu tür konularda sıkıntı yapmazdı .Kapıya bir kaç kez vurdu ama kapıyı açan olmayınca bir kez daha küfür etti . Anahtarını çıkardı ve kapıyı açtı . Yine kızın biriyledir diye düşündü . Yatağına uzanmadan önce sehpasının üzerine şerit halinde paketi döktü ve yavaşça içine çekmeye başladı . Tadı ona fazla güzel geliyordu . Hepsini bitirdiğinde yatağına uzandı . Yarın psikoloğuna gittiğinde olacakları düşündü . Dünya artık ona çok farklı geliyordu . Mutlu olmak bilinmedik bir kavrandı onun için . Öyleyse neden yaşıyordu ki ?
*************
Sokakta sadece biraz uzaktan geçen arabaların yerdeki birikmiş suları ezip geçmesinin sesi yankılanıyordu . Normal ve klasik bir geceydi . Yağmur dineli yarım saatten çok olmamıştı belki de . Doğukan kırmızı kalın hırkasının kapşonunu kapatmış evine doğru yürüyordu . Geceni geç saatleri olduğundan sokakta tek bir insan bile yoktu . Sanki sokak hayaletli gibiydi . Hafif kamburunu büktü ve soğuğu hissetmemeye çalıştı .
Beklemediği bir anda sokağı tiz bir çığlık bastı . Hiç kimse duyamamıştı sanki evinden . Camından bakan bile yoktu . Doğukan çığlığı duyar duymaz adımlarını hızlandırdı ve sesin geldiği yere doğru gitmeye başladı . Doğukan ara sokaklara girdikçe sese yaklaştığını hissediyordu . Sanki bir şey onu oraya gelmesi için ikna etmeye çalışıyordu . Ses bir süre kesildikten sonra çıkmaz bir sokağa ulaştı . Doğukan korkmuş bir halde etrafına bakındı ama kimse yoktu . Bir an çığlık tekrar duyuldu Ama bu sefer ki kısa süreliydi . Karşısındaki duvarda oluşan yazıyı görünce nutku tutulmuştu . Hareket edemediğini hissetti .''Başına gelebilecek herhangi bir şey seni çıkmaza götürebilir ..'' Doğukan kalbinin sesini duyabiliyordu . Yazıdan kanlar akmaya başlamıştı şimdi de .Çığlığı tekrar duydu . Sanki tanıdığı biri atıyordu . Tanıdığı ve çok iyi bildiği biri ..
Uğultular ardı ardına kesilmiyordu . Arkasına döndü ve oradaydılar. Siyah , karamsar ve bir o kadar da korkunçtu . Duman toplulukları ona gittikçe yaklaşıyordu . Hepsinin yüzü çok garipti . Gözleri korkunç bir kırmızıyla boyanmıştı . Havada süzülerek gittikçe yaklaşıyorlardı .
************
''Şimdi üçe kadar sayacağım ve uyanacaksın .''
''1..''
''2..''
''3!.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluğun Başlangıcı
ChickLitHayat her zaman bizi şaşırtacak güçlerle doludur.Bu yüzde sadece anı yaşamaya bakın . ''Hayatın ciddi olduğu fikrinde en ufak bir kanıt bile yoktur.'' -Brendan Gill