Hoseok iyileşeli tam 3 gün olmuştu. Bu sırada 3.Prens Hyunjin 2.Prens Yoongi'ye önemli bir şey söylemişti.
....
"Gir"
İçeriye giren 2.Prens Hyunjin'di ve Yoongi'nin önünde eğilip yanına oturdu.
"Hyung benim sana bir şey demem lazım"
"Buyur"
"Hyung bilirsin küçüklükten beri bir sürü kursa gittim, ses eğitimi aldım. Ben içinde bulunduğumuz bu durumda daha fazla olmak istemiyorum. Yani demek istediğim ben senin tahtta gecmeni istiyorum. Kendim çekilip sana herşeyim ile destek vereceğim."
"Tesekkur ederim ama tam olarak emin misin?"
"Evet hyung tam 1 hafta bunu düşündüm"
"O zaman işbirliği zamanı Hyunjin"
.....
Hoseok bahçeye çıkmıştı. Toprak kokusu kendine gelmesine her zaman yardımcı oluyordu. Prensesler ile de konuştuktan sonra Shilla'ya gitmeyi planlıyordu. Sarayda ki hizmetliler pek şüpheli görünmüyordu çünkü."Güzel karşılaşma Jung"
Hoseok kafasını kaldırıp önündeki Yoongi'ye baktı. Shilla planından bahsetmeliydi.
"Evet güzel karşılaşma tam da size bir şey demem lazımdı"
"Buyur"
"Biliyorsunuz yaklaşık 1 aydır sarayda ki herkesin ifadesini aldım ama pekte şüpheli gibi görünen yok. Bu yüzden Shilla'ya sonra da Baekje'ye gitmeyi planlıyorum, tabi ki izniniz olursa."
"Güzel fikir aslında Jung. Gitmeye karar verdiğin an bana haber ver hazırlıkları başlatayım."
"Tesekkur ederim"
"Ha bu arada bende seninle geleceğim. Yakından gözlemlemek istiyorum sorgu anını"
"Şeref verirsiniz"
Hoseok kısa bir bakış attıktan sonra eğilip odasına doğru gitti. Küçük bir plana ihtiyacı vardı. Sonuçta Shilla'ya elini kolunu sallayarak gidemezdi. Ama ilk önce sorgulaması gereken 2 prenses vardı.
Vakit kaybetmeden odasından çıkıp 2.Prens Yoongi'nin yanına gitti. Ondan habersiz iş yapmaması ne kadar hoşuna gitmese de zorundaydı.
"Prenses Jisoo ve Prenses Dahyun'la şimdi görüşebilir miyim?"
Yoongi dönüp yanindaki hizmetliye sorduktan sonra geri Hoseok'a döndü.
"Evet, sana yeri göstereyim"
"Teşekkürler"
İkisi birlikte odadan çıkıp Hoseok'un saraya geldiğinde ilk girdikleri kırmızı odaya girdiler. Anlaşılan burası Hanedanlık için önemli bir odaydı. Çünkü önemli konuşmalar genellikle burada yapılıyordu.
Odaya geldikten 5 dakika sonra Prenses Jisoo geldi. En büyük olduğu için Hoseok onunla başlamak istemişti. Ayağa kalkıp eğildikten sonra konuşmasına başladı.
"Günaydın Prenses Jisoo. Sizinle neden konuşmak istediğimi biliyorsunuzdur. İzniniz varsa bir kaç soru sormak istiyorum."
"Tabiki istediğini sor"
"Bildiğim kadarıyla bir süre önce çeşitli hanedanlıkları ziyarette bulunmuşsunuz. Ama bizi ilgilendiren kısım Shilla ve Baekje'ye olan ziyaretiniz. Biraz bilgi verebilir misiniz?"
"İlk önce Baekje'ye gitmiştim olağanüstü bir durum olmadı zaten orada pek durmadım. Oradan Shilla'ya geçtik. Garip olan taraf Prenslerden biri babamın nasıl olduğunu sordu. Ama babamın öldüğünü bilmeleri lazım değil mi?"
"Hatırlıyor musunuz pekala hangisiydi?"
"Ah sanırım Prens Sehun'du."
"Teşekkür ederim Prenses Jisoo."
"Başarılar dilerim Jung Hoseok"
Hoseok önünde saygı ile eğildi. Jisoo gittikten sonra masaya geri oturdu. Shilla'ya artık kesin gitmesi gerekiyordu.
"Shilla'ya kesin gideceksin o zaman Jung"
"Evet Prens Sehun ile küçük bir görüşme yapmam lazım"
"Peki ne zaman?"
"Yarın"
Oha sonunda Yazabildim wkndkwd
Artik yavaş yavaş olay cikartmaliyim
Şerefsizlik felan severim yaniNeyse kendinize iyi bakiwn🧚♀️💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİNGDOM | SOPE
Non-FictionGoryeo kralı Taejo kimliği belirsiz biri tarafından öldürülmüştü. Öldüren kişiyi bulan prens Kral olmaya layık görülecektir. 2.Prens Yoongi o zamanın en ünlü dedektifi Hoseok'u yardımcı olarak yanına almıştı...