7

637 93 51
                                    


"Hangi rüzgar attı Böyle seni Prens Min"

"Sizi o kadar çok ilgilendirdiğini düşünmüyorum"

"Benim ülkem ve ayrıca yakında kral olacağıma göre ilgilendireceğini düşünüyorum"

"Peki Prens Oh, Shilla Kralı ile görüşmeye gideceğiz, itirazınız var ?"

"Güzel, bende tam Goryeo Prensesi ile görüşmeye gidiyorum"

"Goryeo Prensesi?"

"Ah tabi yakında Shilla Kraliçesi olacak Prenses Jisoo"

Hoseok işlerin kızıştığını fark etti. Bu gidişle Yoongi ve Sehun arasında savaş çıkabilirdi. Hoseok atından inip Yoongi'nin yanına gitti.

"Geç olmadan Shilla'ya varmamız gerek"

"Vay bu kim Yoongi. Yoksa babanın yokluğundan yararlanarak kendine sevgili mi yaptın bir de."

"Alakası yok efendim. Ben sadece sarayda Prens Yoongi'nin hizmetinde çalışanıyım"

"Peki peki, İyi günler O zaman Prens Min ve Çalışanı"

Askerler oklarını indirip atlarına bindi. Prens Sehun'un emri ile yollarına devam ettiler.

.....

"Hoseok sen sadece çalışan değilsin yani kendini böyle tanıtma, hoş olmuyor"

"Ama doğru olan bu sarayda çalışanım"

Yoongi Hoseok'u sadece çalışanı olarak görmüyordu. Ona her zaman her konuda destek veren biri olmuştu bu kısa zaman diliminde. Daha kendi de adlandıramamıştı aslında hislerini. Sadece akışına bırakmaya karar vermişti.

"Peki daha demin tatsız bir olay yaşadık, olmamış gibi davranıp yolumuza devam edelim. Zaten çok az kaldı varmamıza."

.....

Kısa bir yolculuğun ardından Shilla Sarayı'nın önüne gelmişlerdi. Artık sadece Kral ile görüşüleceği için dokunulmazlıkları vardı bir nevi bu yüzden askerleri yanlarında taşımalarına gerek yoktu.

KİNGDOM | SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin