Hoseok ve Yoongi çay saatinden sorumlu olan Ahn Jiyoung'un yanına mutfağa gitmişlerdi. Hoseok mutfakta ki herkesi çıkartıp Jiyoung'a oturmasını rica etti."Ahn Jiyoung, çay saatinden sorumlu kişi"
"Evet efendim"
"Kralın ölüm sebebi bir çok şey olabilir. İlk önce en basit şeylerden incelemeye başlarsak bu içtiği çaya katılmış zehir yüzünden olabilir. Çayı sen mi hazırlıyorsun?"
"Başka krallıklardan duyduklarımızdan sonra çayı güvenilir kişilere hazırlattırıyordu kralımız. Babam çarşıda şifalı otlar satıyor ve çoğu hastalığa tedavi oluyor. Kralımız babama güvenirdi.Bu yüzden böyle şeylerden ben sorumlu oldum"
"Anlıyorum. O zaman çayı siz hazırladınız ve içine hicbir şey atılmadı"
"Evet efendim"
"Peki kolay Gelsin"
Hoseok sorgusunu bitirdi. Jinyoung odadan çıkınca 2.Prens Yoongi ile odada tek başlarına kalmışlardı. Hoseok defterini kapatıp kalemini ayni sekilde kulağının arkasına koyup oturduğu yerden kalktı.
"Sırada kim var efendim?"
"Birinin suçlu olup olmadığını nereden anlayabiliyorsun?"
"İçimden bir his öyle diyor desem inanacak mısınız?"
"Katili bulduğun zaman inanacağım Jung Hoseok"
Son cümlesini Hoseok'un kulağına eğilerek söylemişti. Boynuna çarpan nefesi Hoseok'u fazlasıyla etkilemişti. Yoongi odadan çıktığı anda Hoseok kalktığı yere geri oturdu.
Odadan Çıkan 2.Prens Yoongi yaptığı şeyin farkındaydı. Hoseok'un çok bilmiş konuşmaları asla hoşuna gitmiyordu. Kısa bir gülümsemeden sonra kendi odasına gitti. Bu gün çarşıya gidecekti ve hazırlanması gerekiyordu.
.....
"Hazırlıklar bitti efendim"
"Tamam"
Hizmetliler saygıyla eğilip odadan çıktılar. Yoongi kafasına şapkasını geçirip aynaya baktı. Dışarıdan korkunç gözüktüğünü düşünüyordu ve hiç bir zaman kendini beğenememişti.
Düşüncelerini kapının çalması ile bir kenara attı.
"Gel"
"Halkı teftiş etmeye gideceğinizi duydum. Belki yanınızda gelebilirim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİNGDOM | SOPE
Non-FictionGoryeo kralı Taejo kimliği belirsiz biri tarafından öldürülmüştü. Öldüren kişiyi bulan prens Kral olmaya layık görülecektir. 2.Prens Yoongi o zamanın en ünlü dedektifi Hoseok'u yardımcı olarak yanına almıştı...