"Jung Hoseok, odanızda Goryeo krallığına saygısızlık içeren Shilla'ya gönderilmek üzere bir mektup bulunmuştur. Sizin yazınızla karşılaştırıldığında uyuştuğu için hakkınızda zindan emri çıkartıldı."Flashback
Hoseok hayatında ilk defa bu kadar güzel bir akşam geçiriyordu. Her şeyi unutmuş sadece sevdiği adamı izliyordu.
Yoongi için de durum farklı değildi. Asla açılma cesaretini kendisinde bulamamıştı ama Hoseok sayesinde başarmıştı!
Hava kararmaya yakın oturdukları yerden kalktılar. Çünkü uzun bir yolları vardı ve hava kararmadan saraya varmaları gerekiyordu
***
Saraya doğru yaklaştıklarında ellerini birbirlerinden ayrıldılar. Henüz kimsenin haberi olsun istemiyorlardı.
Biraz daha ilerleyince kapıda onları bekleyen 2 askeri görmeyi
beklemiyorlardı.İki asker ayni an da yaklaşıp Hoseok'un kollarına girdiler. Hoseok bir anda neye uğradığını şaşırmıştı.
Neler oluyordu?
Yoongi Hoseok'un rahatsız bakışlarını fark edip askerlere onu bırakmaları için emir verdi.
"Sorun ne?"
"Jung Hoseok, odanızda Goryeo krallığına saygısızlık içeren Shilla'ya gönderilmek üzere bir mektup bulunmuştur. Sizin yazınızla karşılaştırıldığında uyuştuğu için hakkınızda zindan emri çıkartıldı."
Hoseok duyduğu şeyle geriye doğru sendeledi. Kendisi ne zaman böyle bir şey yazmıştı? Üstelik Shilla'ya gönderilmek üzere.
Yoongi duyduğu şeye ilk inanamadı. Hoseok'un ondan gizli bir şey yapmadığına emindi
"Bu ne demek oluyor yani?"
"Hiçbir şeyden haberim yok ve yemin ederim ki onu ben yazmadım"
Askerlerden uzun olanı elindeki kağıdı Hoseok'un gözüne sokacak derecede yaklaştırdı.
"Kanıtı Jung Hoseok iyice bak eserine"
Hoseok gözüne sokulan kağıdı inceledi. Hâlbuki Şu saraya geldiğinden beri kimseye mektup yazmamıştı üstelik Shilla'ya göndermek için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİNGDOM | SOPE
Non-FictionGoryeo kralı Taejo kimliği belirsiz biri tarafından öldürülmüştü. Öldüren kişiyi bulan prens Kral olmaya layık görülecektir. 2.Prens Yoongi o zamanın en ünlü dedektifi Hoseok'u yardımcı olarak yanına almıştı...