iyi okumalarr 💞
Ziyaret saati bittiğinde Seungmin artık telefonunu almaya karar verdi. Kafası karmakarışıktı. Bazı cevaplara ihtiyacı vardı. Ses kaydı onun anahtarı olacaktı.
Odanın önüne geldiğinde kapıyı tıklattı ve içeri girdi. Gelen su seslerinden Chan'ın duşta olduğunu anladı. Telefonunu alıp odadan çıkacakken masanın üstünde açık olan defter dikkatini çekti. Belki de bakmamalıydı ama o onun hastasıydı ve bu tarz şeyler ona yardım etmesini sağlayabilirdi. Chan hala duşta olduğu için hızlıca göz atmalıydı. Alt alta yazılmış cümleleri okurken bunların şarkı sözü olduğunu fark etti.
Oh oh oh oh
Oh oh oh ohThe figure of you facing the wavering sky
Can I get a little closer to you today?
But somehow I'm anxious, afraid of you getting farther away
Ah, I'm usually not like this thoughThe thoughts inside my head are all tangled
It's too much, I can't think of anything else
Don't know why I'm like this
Even when I act like nothing's wrong
My heart's racing like it's about to burstStay with me
Don't hesitate anymore
Don't hesitateThere's no use in talking
Because just being in front of youI'm stuck with a phobia
I want to stay together with you
I'm stuck with a phobia
I can't go there, the place where you're at
I can't get closerOh oh oh oh
Why am I like this? Oh I don't know either
Oh oh oh oh
I'm trapped, in the phobia of youIt's so overwhelming to hold you in my arms
I cherish you again and again but it's not enough
A person so precious, you're so radiant
The brighter you shine
The more I tremble
This shake of anxiety turns into flutter of excitement
And at the moment it changed, I come closerAt the thought of making you laugh
This tremor feeling, I'm having fun with it now
Don't know why I'm like this
Even though I act cool
My heart's racing like it's about to burstStay with me
Don't hesitate anymore
Don't hesitateThere's no use in talking
Because just being in front of youI'm stuck with a phobia
I want to stay together with you
I'm stuck with a phobia
I can't go there, the place where you're at
I can't get closerOh oh oh oh
Why am I like this? Oh I don't know either
Oh oh oh oh
I'm trapped, in the phobia of youThe moment I get to meet you
Is getting closer and closer, I'm nervous, I'm nervous
The cheers getting louder in my head
Thinking if I could treat you wellI confidently shout
I know full well this chance will only come once
So I'll do anything for you
So that you can believe in meI'm stuck with a phobia
I want to stay together with you
I'm stuck with a phobia
I can't go there, the place where you're at
I can't get closerOh oh oh oh
Why am I like this? Oh I don't know either
Oh oh oh oh
I'm trapped, in the phobia of youBana bir fobisi olduğunu söylememişti diye düşürken su sesinin kesildiğini fark etti Seungmin. Hemen kapıya yönelse de yetişemedi. Karşısında sadece altında bir şortla Chan duruyordu. Kalbi öncekinden bile hızlı atarken ne yapacağını bilemiyordu.
C: Okudukların hoşuna gitti galiba ?
S: Hayır ben şey sadece ah telefonumu almak için gelmiştim. Burada unutmuşum. (Gözlerine bak Seungmin gözlerine bak)
C: Seungmin senin farklı olduğunu sanmıştım. Bana ben istemediğim sürece okumayacağını söylemiştin.
S: Hayır Chan ben özür dilerim. Gerçekten telefonumu almaya gelmiştim ve görünce gözüm takıldı.
Chan bir kahkaha attı. Mutlu olduğundan değil sadece sinirdendi.
C: Sana güvenmiştim Seungmin. Seni bir daha görmek istemiyorum daha bana verdiği sözleri tutmayan birine nasıl güvenebilirim. (Burada asıl güvenilir olamayan kişi sensin Bang Christopher Chan)
S: Chan her şeyi yanlış anlıyorsun.
C: Neyi yanlış anlıyorum Seungmin. Bana yapmayacağına söz verdiğin bir şeyi yaparken seni yakaladım, daha ne olması gerekiyor ?
S: Ben sadece
C: Sen sadece ne ? Sadece bana yardım etmek mi istedin ha ha komikmiş. Bana bakışlarının farkındayım Seungmin. Seninle ilgili bir şey yazmamı isterdin değil mi çünkü bana sırılsıklam aşıksın. Sen hastasına aşık olabilecek bir doktorsun. (kendimden nefret ediyorum, lütfen sen de et Seungmin)
Seungmin şimdi sinirlenmeye başlamıştı, ne hakla doktorluğunu eleştirebilirdi. Yumruklarını o kadar sert sıkıyordu ki tırnakları neredeyse avuçlarına geçecekti.
S: Orada dur. Ben senin iyileşmen için gecemi gündüzüme katıyorum. Sen iyi hisset diye istediğin her şeyi yapmaya çalışıyorum. O deftere bakmamın sebebi de buydu. Belki söyleyemediğin bir şeyi yazmışsındır ve bu seni iyileştirmemi sağlar diyeydi. Sağlığın sana verdiğim sözü tutmaktan daha önemli. Sana aşık falan da değilim ki olsam bile bu beni kötü bir doktor yapmaz. Sen aşık olacağın kişiyi seçemezsin. İlk görüşmemizde uyuyamadığını unuttuğumda bana o kadar büyük bir hayal kırıklığıyla baktın ki o gün kendime seni iyileştireceğime dair söz verdim. Eğer doktorunu değiştirmek istiyorsan da yap gitsin, zaten benim gibi kötü bir doktorun seninle ilgilenmesini istemezsin.
Seungmin cevabını beklemek istemiyordu. Koşarak odadan çıktı. Boş olduğuna şaşırdığı asansöre binip çatıya çıktı. Her zaman oturduğu köşeye oturdu. Tuttuğu gözyaşlarını akmasına izin verdi. Ağzından bir hıçkırık kaçtı. Kafasını geriye atıp gözlerini gökyüzüne çevirdi. Gözyaşları yanaklarından akıyordu. Silmeye çalışmadı bile. Kalbinin kırıldığını hissediyordu. Daha önce kimseye bu kadar kırıldığını hatırlamıyordu. Gözlerini gökyüzünden ellerine çevirdiğinde avuçlarındaki kanı gördü. Muhtemelen çok sıktığı için tırnakları avuçlarını kanatmıştı. Acımıyordu, belki de acıyordu ama kalbinin acısı bunu gölgeliyordu.
Öte yandan odada Chan donakalmıştı. Beklediği tepkinin bu olmadığı çok açıktı. Peşinden gidip gitmemek konusunda kararsızdı ama bir kez olsun kalbini dinlemeye karar verdi. Kenarda duran tişörtünü de eline almayı unutmadı. Nereye gittiğini çok iyi biliyordu.
Çatı katına geldiğinde o gün oturdukları yerde oturan Seungmin'i gördü. Sırtı ona dönüktü. Omuzları sarsılıyor, hıçkırıkları Chan'ın beyninde yankılanıyordu. Onu üzmekten nefret ediyordu ama bunu yapmak zorundaydı. Ona giderek bağlanıyordu. Bu olamazdı, ikisi birlikte olamazdı. Seungmin'in ağlaması onun da gözlerini doldurmuştu. Yanına gidip sarılmak, her şeyin geçeceğini söylemek istiyordu.
Ama bu kadar iyi bir yalancı değildi.
Finale az kaldı 😭