Artık Aslı ve Kuzey birbirlerinden hiç ayrılmıyordu hep yanyanaydılar.Sabahları işe gidip akşama kadar çalışıyorlardı. Artık yatacak yerleri de vardı. Emre onlara stüdyoda bir yer ayarlamışdı artık ikisinin de keyfi yerindeydi. Birgün yine Kuzey ile Aslı el ilanı dağıtırken, Kuzey broşürlerden birini yaşlı bir kadına uzattı kadın ona anlamlı anlamlı baktı ve "Sağol evladım" dedi. Kuzey, kadının neden böyle baktığını düşünmeye başlamıştı. Birkaç metre uzağında olan Aslı ona baktı sonra neden böyle dalgın olduğunu ona sormak için yanına gitti ve sağ elini Kuzey'in omuzuna koydu. Yanlarından geçen diğer insanların duyamayacağı şekilde "Ne oldu Kuzey neden böyle dalgınsın?" dedi.
Kuzey: -Az önce broşür verdiğim kadın bana çok tanıdık geldi. Emin değilim ama sanki Halime teyzeye benziyordu.
Aslı: - Belki de o Halime teyzeydi, Kuzey hadi gidip bulalım onu fazla uzaklaşmış olamaz ! (Aslı tanıdık birilerini görme umuduyla heyecanlanmıştı.)
Kuzey: - (Aynı heyecan Kuzey'e de bulaşmıştı sanki.) Umarım uzaklaşmamıştır...
Birden ikiside kalabalığın arasında koşmaya başladılar. Kuzey, annesi gibi seviyordu Halime teyzeyi ve kalabağı yararak ilerliyordu. Aslı yoruldu ve soluklanmak için caddenin kenarındaki kaldırıma oturdu broşürler hala elindeydi heyecandan onları çantaya koymayı bile unutmuştu. Broşürleri çantasına koydu ve saçlarını düzeltmek için tokasını çıkarttı bu arada kalbi çok hızlı atıyordu. Derin bir nefes aldı yavaşça böylece biraz olsun rahatlamıştı. Kuzey'in Halime teyzeyi bulup bulamadığını merak edip caddenin diğer ucunu görmeye çalıştı ancak onu göremedi. "Umarım Halime teyzeyi bulmuştur" dedi. Bir kaç dakika sonra Kuzey Aslı'nın yanına geldi. Kuzey çok mutlu görünüyordu onu öyle görünce Aslı'da gülümsemeye başlamıştı, Aslı ne olduğunu anlamıştı. Kuzey ne olduğunu analtmazsa Aslı'nın meraktan çatlayacağını çok iyi biliyordu.
Kuzey: - Buldum onu Aslı, Halime teyzeyi buldum !
Aslı: - Çok mutlu oldum.Ne oldu peki, ne konuştunuz ?
Kuzey: - İşimiz bitince ona gideceğiz bizi misafir etmek istiyormuş.
Aslı: - (Aslı bir an önce işlerini bitirmek istiyordu çünkü annesi gibi gördüğü Halime teyzenin yanına gitmek için can atıyordu.) Çok iyi bir haber bu Kuzey !
Aslı bir anda kendini Kuzey'in kollarına attı ve ve kulağına fısıldayarak "Bir an önce bu broşürleri dağıtmamız lazım" dedi. Sonra ikiside yanyana koşarak en kalbalık caddeye gittiler ve broşürleri çabucak dağıttılar. Artık Halime teyzeye misafir olma zamanı gelmişti ikiside çok mutluydu. Kuzey, Aslı'ya yük olmasın diye çantasını aldı ve Halime teyzenin evini aramaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Demir
General FictionAnnesini ve babasını hiç tanımadan bir yetimhanede büyüyen Kuzey Demir'in hayat hikayesidir bu. Onun vatanı için, aşkı için yaşadıklarına yaptıklarına ve yapacaklarına gelin hep beraber şahit olalım. İki yıl önce başladığım kitabımı bitirmek için bi...