7. část - My to zvládneme !! :3♥

399 25 3
                                    

Z pohledu Liama ..

Vzbudil jsem se asi v 7:00 , Zayn ještě spat , tak jsme se rozhodl , že mu udělám snídani . Jen v boxerkách jsem odběhnul do kuchyně a tam jsem si nachystal potřebné věci ke snídani . Připravil jsem si suroviny na palačinky ;33 Začal jsem dělat palačinky ......

Po chvíli se už blížilo k osmé hodině a akorát jsem končil .. Připravil jsem palačinky s Nuttelou a se šlehačkou Zaynovi na stůl a čekal až se vzbudí.. Ani ne za 14 minut , jsem slyšel rachot . Zayn vstoupil polonahej a rozespalej do kuchyně a prošmudlal si očka ..Já se na něj pouze usmíval a až se vzpamatoval všimnul nejen mě , ale i palačinek na stole. Olízl si rty a přistoupil ke mě . "T-to si udělal pro mě ?!" , zamumlal. "Ano" , odpověděl jsem a Zayn mě dlouze políbil .Usadil se ke stolu a já hned na proti něj . Sledoval jsem ho a až teprve teď jsem si uvědomil , že jsem gay .. "Nedáš si semnou ?" , mrkl na mě Zayn. "Já už měl" , usmál jsem se . Po  chvíli Zayn dojedl a sedli jsme si oba na gauč. "Lee ?!" , šeptl Zayn . "Ano ?!" ... "Noo..Jak to řeknem ostatním ??!".."Harry a Loui..No to strach nemám ale co ostatní..To nevim + rodiče.." , odpovím a kouknu do země . "Neboj , my to zvládneme !!" , Zayn mě chytl za ruku a koukl na mě .. Usmál jsem se a kouknu mu do očí.."Miluju tě !!" , Řekl jsem a políbil Zayna.. "Já tebe" , začervenal se a pohladil mě po stehně...."A co teďka budeme dělat ?!" ..Řekl Zayn zvědavě.."Noo , nepůjdem k večeru do kina ?!" ,pokrčil jsem rameny a sledoval Zayna .. "Samozřejmě , ale večer je až za dlouho" .. Usmál se a vstal . "Jdeme se projít , pojď ?!" .. Vzal mě za ruku a táhl do pokoje..Oblíkl jsem si svoje jeansy a tričko a šel k Zaynovi , který pořád stál polonahý u skříně a hleděl do ní .. Chytil jsem ho kolem pasu a přitáhl blíž k sobě. Zayn se koukl na moje propojené ruce kolem jeho pasu a otočil se ke mě . Lehce mě políbil a já mu polibek oplatil. Po chvilce mazlení se konečně oblíkl a mohi jsme vyrazit na procházku .. Už jsme byli venku a pěkně svítilo sluníčko :33 "A kam půjdem ?" , zeptal jsem se.."Do parku?!" .. , kývnul jsem a šli jsme spolu. "C-cože ?!! Nina ??!!!" , Zayn vykřikl .. "Jaká Nina?!" , zeptal jsem se..Zayn ukázala na brunetu před sebou , která se blížila k nám.."Z-Zayne!!" , vykřikla ,objala a políbila Zayna. Já jen vražedně koukal na tu holku  . "Co tu děláš ?!" ..Řekl s radostí Zayn.. "No přijela jsem se sem podívat , po 2 letech"..Usmála se a já jen hleděl na ně.."Noo tééda , ty ses změnila!" , prohlížel si jí . "Lee ?! Todle je moje starší kámoška Nina" , řekl a Nina mi podala ruku .. "A Nino todle je Liam , je to m..ůj" , zasekl se a koukl na mě.."Přítel!" , dořekl jsem .. Zakoukala se na mě a odvrácela pohled na Zayna.. "T-ty seš buzerant ?!" , Zayn se mi koukl do očí . "Jojo , jsem" , Já se jen usmál na Zayna.."Bože !! Zayne?!!" , vydechla nahlas . "Liam!" , řekl jsem a podal jí ruku.. "N-nina" , podala mi svojí ruku .. Zayn koukal do země.. "Zayne , co to s tebou udělali ?!!" , řekla a koukla na mě.."Měla by si se nad sebou zamyslet.Taky ho to může bolet , todle co říkáš !! Není to jeho věc ?!! Je to jeho Život , my za todle nemůžem.. Nesuď člověka podle toho jestli je na kluky nebo na holky !! Ještě k tomu , když je to tvůj dobrej kamarád !!" , řekl jsem nasraně a ona se na mě koukla jakože 'WTF?'¨.. "Je ti snad něco?!' , odsekl jsem .. Zayn mlčel a vzal mě za ruku.. "Lee, jdeme.." .."No bežte buzerantíci" , řekla .. "Jdi do prdele!!" .. Vykřikl jsem na ni.. Zayn se na mě koukl a měl slzy v očích.."Lee bojím se.." , objal mě.."My to zvládneme".. Držel jsem ho pevně .. "Co když se stane , to co teď?!" .."Nestane , Neboj !!" , políbil jsem ho a utřel mu slzy..Došli jsme domů a lehli si na gauč.. Bylo 15:45.."Zayne? V kolik půjdem a na co ? :O" , zeptal jsem se .."Ehm..Tak třeba v 5 a co tam dávaj ?!" , položil hlavu na moje rameno a koukal do mobilu.. "Tak co kdyby jsme šli na toho Spongeboba ?!" , Začal se smát.. "Ale jo , proč ne :3" , objednal jsem lístky . Po chvíli už bylo 16:30 a tak jsme se začali chystat.. Od Zayna jsem si půjčil tričko a mikinu.. Když už jsme byli nachystaní bylo akorát 16:45 a tak už jsme vyrazili.U kina jsme byli přesně v 5 a už nám začínal film , tak jsme pospíchali. Vyzvedli jsme si lístky . "Liame ? Zayne ?!" hned jsme se pustili  a křičel na nás někdo .. Otočili jsme se a tam byl Niall s Dan.."A-ahoj.." , šli jsme k nim.. "No čááu" , usmál se Niall.."Hele nemáš tak náhodou Zaynovu mikinu ?! :O" , divila se Dan.."Jojo mám" , usmál jsem se.."A na co jdete?!" , koukl jsem na Nialla.."Spongeboooob :33" , vykřikl Niall.."Jééj , my taky.." , usmál se Zayn .. "Táák pojďte" , Vzala mě Dan za ruku .. Byli jsme v sálu a začli jsme se usazovat..Niall a Dan seděli řadu nad náma a my pod nima.. Asi půl hodiny jsme si povídali a pak jsme se koukali.. Zayn mě chytl za stehno a otočil se na mě.."Co je?!" , řekl jsem a sledoval jeho rty.. "Pusu" , řekl a usmál se..Políbil jsem ho.Film byl zábavný a po filmu jsme se zase potakli s Dan a s Niallerem..Zayn do mě žduchl a koukl na mě tázavě..Já kyvnul.."Hej , musíme vám něco říct." , otočili se na nás a my se chytli za ruky .."Z-Zayn a ty??!" , řekl Niall a Dan jen koukala.. Kývnuli jsme a Niall se začal smát.. "Nialle , nesměj se !! Oni za to nemůžou" , řekla Dan.. " Ale já se nesměju tomu..Já jen , že jsem to čekal.." , usmál se.. "To je dobře" , usmál jsem se a Zayn se začal taky smát.. "Dan? Teď už Liam asi nemá zájem" , řekl Niall a šťouchl do Dan. "Niallereeee!!" , smála se a bouchla Nialla do břicha.. "No tak o Liama jsem zájem měla , ale přeju vám to" , usmála se a objala nás.. 

Po chvíli jsme se rozloučili a Zayn šel semnou ke mě..

"Ahoj" , pozdravil jsem , "Dobrý večer" , pozdravil Zayn .. "No Ahojte , Liame pojď sem.." , zavolala mě máma. "Ano ?!" , "Dneska budeme spát u tety Annie , takže se o sebe postaráš , ne?!" , řekla .."J-jojo , jasně , může tu přespat Zaynie, že jo ? :))" , zeptal jsem se.."No jo může , ale žádný blbosti , rozumíš ?!" , "Jojo , neboj :)" , odešel jsem se Zaynem do pokoje a odložil si věci.."Budeš tu spát , že jo ?! :3" , zeptal jsem se.."Asi jo..Můžu?!" , zeptal se .. "Musíš ! :3" , šel ke mě a políbil mě..Poté vstoupila máma do dveří , my se od sebe na maximum odblížili a rozloučil jsem se s rodiči..

Po odchodu rodičů jsem se šel vykoupat..Po chvíli jsem byl vykoupanej a vyšel jsem z koupelny jen v omotaném ručníku kolem pasu..Zayn si mě nevšiml a prohlížel si moje věci.."Čáu" , řekl jsem a zasmál se..Zayn nadskočil a prohlídl si mě..Skousl si ret a přitáhl si mě k sobě a začal líbat.. Po chvíli jsme se odlepili a já si oblíknul boxerky a Zayn se šel vykoupat.. Po příchodu Zayna z koupelny jsem už seděl v peřině s notebookem na sobě.Byl taky pouze v boxerkách a přilehl si za mnou..Pustili jsme si film a Já pak usnul.. :3

Táákže asi po 7 měsících další díl.. :D Wohoou :D Tak snad se vám to bude líbit.. Omlouvám se za chyby a kdyby to nějak k sobě nepasovalo s ostatníma častma , tak se taky omlouvám.. Ahooj :)))

Ziam PalikKde žijí příběhy. Začni objevovat