6 . Část - Vím to URČITĚ !! :3

512 28 5
                                    

Z pohledu Zayna

Vzbudil sem se tak akorát abych se začal chystat , tak sem vstal a šel si vyčistit zuby . Poté následoval výběr oblečení . Ze skříňe sem vytáhl černé volné jeansy* a modré tričko . Poté sem se oblékl a sešel schody dolu a zamířil do kuchyně , kde sem se nasnídal . Po snídani sem vyšel z domu a zamířil do obchodu , kde sem potkal Harryho . "Ahooj" , řekl Harry . "Ahoj ! :)" , pozdravil sem a koupil si pití a žvýkačky . Harry si kupoval svačinu . Zaplatili jsme a šli spolu do školy . Před školou na nás čekali ostatní ale já tam neviděl Liama ... Došli jsme tam a Harry šel za Louisem . "Ahoj , kde je Lee ?" , zeptal sem se . "Nevíme , asi zaspal" , řekla Dan . Já kývnul rameny a šli jsme do školy . Akorát zazvonilo a tak jsme šli do učebny . První hodina uběhla pomalu a já pořád čekal na Liama .

Z pohledu Liama

"Liame !!! Zaspal si !!" , probudil mě hlas mé mámy . "C-cože ?!" , vylítl sem z postele a šel udělat raní hygienu , tak jako každé ráno . Když sem měl za sebou hygienu , namířil sem to ke skříňi , kterou sem poté otevřel a vytáhl z ní červené jeansy* a červené tričko . Oblékl sem se a popadl sem tašku . "No dneska asi příjdu až na druhou hodinu" , řekl sem v kuchyni , kde sem si vzal broskev a vyšel z domu . Cesta do školy byla docela rychlá .

Když už sem byl u učebny , tak sem zaklepal . "Dále" , uslyšel sem a tak sem vstoupil do učebny . Vyučující na mě hodil rozzlobený pohled a já spustil "J-já se omlouvám ale zaspal sem" . "No dobře , ať se to už neopakuje" . řekl vyučující a já šel ke své lavici a spatřil Zayna , který se kousl do rtu a mrknu na mě . Já se jen usmál a sedl si . Zbytek hodiny jsme na sebe se Zaynem pořád koukali a pak hodina skončila . Sešli jsme se všichni u mého stolu a všichni ze začali vyptávat jakto že sem zaspal a podobě . Tak sem jim to vysvětlil a šel sem na WC . Když sem byl na WC a umýval sem si ruce , tak sem ucítil jemný dotek na mých bocích . Trošku sem ucuknul a otočil se . "Ahoj ! :)" , řekl Zayn . "Ahoj" , usmál sem se a políbíl ho . On se usmál a já mu dal další polibek na krk . Šli jsme zpátky do učebny a akorát zvonilo .

Zbytek školy utekl docela rychle , protože jsme se pořád se Zaynem na sebe koukali ! :3 Když jsme šli před školu , tak Nialla něco napadlo . "Hele , zítra je sobota , co kdyby jsme něco podnikli ?" , zeptal se . "No můžeme" , odpověděl Louis a usmál se na nás . "Co takhle kolotoče ?" . zeptal se Harry . "Jooo" , zapištěla Dan . "Jo to je dobrý nápad" , řekl sem a Zayn kývl hlavou . "Tak zítra v 15:20 u mě ?!" , řekl Niall . Všichni jsme souhlasili a šli domů každý sám až na mě a Zayna . "Nepůjdeš ke mě ?!" , zeptal se mě Zayn . "No..Na chvíli" , odpověděl sem a šli jsme . Když už jsme byli u Zayna , tak mě pozval dál a já se posadil na gauč . Po chvíli ke mě přišel Zayn a v ruce nesl pití pro mě i pro sebe . Přisedl si ke mě a podíval se na mě . "Co budeme dělat ?" , zeptal se . "Ehm..To je jedno ! :)" . odpověděl sem a zakoukal se na sklinku co mi podal . "Koukneme na horor ?! :O" , řekl Zayn . "No dobře ! :)" , usmál sem se a Zayn šel zapnout horor "V zajetí Démonů" . Už byla docela velká tma . Zayn to zapnul a odešel do kuchyně . Já se koukal a čekal až dojde Zayn . Asi po 5 minutách došel Zayn a v ruce nesl chipsy a různé sladkosti , které pak položil na stůl a přisedl si za mnou . Vzal si chipsy a ptřitulil se ke mě . Já se na něho kouknul a začal ho líbat . Zayn se přizpůsobil a já si na něho sednul . Odlepil sem se od něho . "Jak je to mezi náma ?" , zeptal sem se . "No , víš .." , nedořekl . "Co ...?" , zeptal sem se zvědavě . "A-asi tě miluju !!" , řekl a políbíl mě . "Jak asi ?!" , řekl sem . Koukl se mi do očí a já se usmál . "Vím to že URČITĚ !!" , řekl a já se rozplíval nad jeho pohledem na moje rty . "Taky tě miluju , Broučku" , řekl sem a znova ho políbil . "Nechceš tu přespat ?" , zeptal se mě Zayn . "No já nevím ...Počkej tak já zavolám mámě" , usmál sem se a Zayn kývnul . Po hovru s mámou sem Zaynovi řekl že teda u něho spát můžu . "To je super , tak budeš tu spát že jo ?! :)" , zeptal se a já kývnul . Po skončení hororu sem zaspal Zaynovi na hrudi . Bylo 22:44 . Cítil sem jak mě Zayn nese v náručích . Pootevřel sem oči a spatřil krísného Zayna jak mě nese do pokoje . Když mě položil na postel , cítil sem dotek na mých kalhotech , jak je Zayn vyslíká . Nenápadně sem se pousmál .

Z pohledu Zayna

Když skončil horor , všiml sem si Liama , který mi usnul na hrudi . Táák sladce spinkal . Vzal sem ho do náruče a odnesl do svého pokoje , kde sem ho položil na postel . Nečekal sem na nic a začal mu svlíkat kalhoty , protože by se mu asi spalo špatně v kalhotech . Když sem mu svlíkl kalhoty , všiml sem si jeho úsměvu na tváři a když sem spatřil jeho bouli , tak sem hned  měl úsměv na tváři taky ... Kalhoty sem mu poskládal a položil na stůl . Ucítil sem lehký dotek na zadku . Otočíl sem se a spatřil Liama ... "Seš jenom můj !!" , šeptl a políbil mě . Já se usmál a sundal mu tričko . Když byl Liam jen v boxerkách , tak sem byl strašně nadržený , až to Liam poznal . Sundal mi tričko a po té hned kalhoty . Když jsme oba leželi v posteli Liam mě provokoval , tak že mi rukou přejížděl po mé bouli . Já se jen usmíval a Liam mi zajel do boxerek . A po chvíli mi je i sundal . Uchopil mého Juniora Malika do ruky a začal ho honit . Po chvíli ho i vykouřil a já se udělal . Chvíli jsme se ještě líbali a po chvíli oba usli ....

Tááák po dlouhé době další část ... Tahle část není nic moc ale ta další by měla být lepší , no takže děkuju , jestli to čtete a názor by potěšil !! :)

Děkuju

Ziam PalikKde žijí příběhy. Začni objevovat