3. Část - Kino ..!! :)

602 33 0
                                    

Pořád z pohledu Liama

Po konverzaci se Zaynem sem se už šel chystat do kina , protože se už blížilo 19:45 . Bylo 18:46 . Vstal sem od stolu a šel směrem ke své skříňi , kterou sem poté otevřel . Ze skříňe sem vytáhl , tmavě modré jeansy* , modré tričko s krátkým rukávem a na to šedou mikinu + pěněženku a mobil . Po té sem šel do koupelny se trošku upravit a nezapoměl sem ani na mojí voňavku .. :D "Liamku , kde seš ?" , řval někdo z okna . Kouknul se tam a tam Harry , "Hned sem tam" . Navoňěl sem se a sešel schody dolu , kde na mě čekala máma s tátou . "Tak já jdu" , řekl sem . "Kam ?" , řekla máma . "No přece do toho kina , už na mě čekají ppřed barákem" , dořekl sem . "Jo aha , tak Ahoj" , řekli a já vyšel z baráku . "Ahoj , Liame" , řekla Dan . "Ahoj , jsme všichni ?" , zeptal sem se . "Asi jo" , řekl Zayn s úsměvem . Usmál sem se a šel za zbytkem a mohli jsme vyrazit . Po cestě jsme dělali blbosti a povídali si . Asi po 15 minutách jsme už byly před kinem . Koupili jsme si lístky na 'Paranormální Aktivity' ( horor ) a měli jsme 25 minut čas , tak jsme se rozhodli , že půjdeme do KFC a tam si něco dáme . U KFC sem všechny pozval a dali jsme si rodinnou porci ! :D Seděl sem vedle Zayna . Až už jsme byli plní , tak jsme se vrátili do kina , kde jsme si koupili popcorn a vešli do sálu .... Nedomlouvali jsme se kdo vedle koho bude sedět ale , když sem si sedl vedle Nialla , tak si ke mě přisedl Zayn , ale nijak mi to nevadilo ! :) Pamatuju si , že na konci byl Zayn , já od něj na levo , vedle mě Niall , pak Dan a pak Louis a Harry ! :) Když začal film Niall se začal z ničeho nic smát . "Nialle ? Si v pohodě ?" , řekl sem taky s úsměvem , "Jojo" , odpověděl Niall a uculil se na mě . Všiml sem si , že se ke mě Zayn přibližoval , čím dál tím víc . Bylo i vidět , že se docela bál , ale to  bylo na něm roztomilé . "Co to kur*a říkám , nejsem na kluky" , řekl sem si pro sebe a plácl se do čela . "Děje se něco ?" , řekl trošku se strachem Zayn . "Né né" , usmál sem se a zahleděl se do jeho krásně hnědých očí . Vstal sem a šel sem na WC . Zayn mě jen pozoroval . Na záchodě sem udělal potřebu a zakoukal se na sebe do zrcadla , když v tom někdo vejde . "Z-zayne ?!!" , řekl sem . "Ano ?" , usmál se . Beztak viděl , jak tady pozuju ! :D ...

Z pohledu Zayna

Když sem uviděl Liama , jak někam jde , napadlo mě že asi jde na WC . Nevím proč , ale měl sem touhu jít za ním , jak kdyby mě k němu něco přitahovalo ... "Z-zayne ?!!" , řekl Liam . Když sem ho viděl , jak tam pozuje před zrcadlem , tak sem se málem rozpustil ... "Ano ?" , odpověděl sem a musel sem se usmát . "C-co tu děláš ?" , řekl Liam . "No jdu vykonat svojí potřebu ?!!" , usmál sem se . "J-jo , promiň" , uculil se a zčervenal . Je celkem mimo . Šel sem na záchod a pak se vrátil zpátky k Liamovi , který už tam nebyl , tak sem šel zpátky do sálu , kde sem viděl záři Liamovi a Niallovi oči . Sedl sem si vedle Liama a dále pozoroval film . Když sem se leknul , tak sem se jemně přitiskl k Liamovi , táák se mi to líbílo .. "Ku*va já sem na kluky ?" , říkál sem si pořád dokola . "Bojíš se ?" , usmál se na mě Liam . "Ani ne" , usmál sem se a pozoroval dál ... Po skončení filmu sme odešli ze sálu a povídali jaký to byloo .. Když jsme vyšli z budovy , tak jsme se rozloučili s Harrym , Louisem a Dan , to to měli jinou cestou , tak už šli ...

Z pohledu Liama

Rozloučili jsme se s Harrym , Louisem a Dan a my pokračovali v cestě .. Po chvíli jsme doprovodili Nialla a už jsme byli jen Já a Zayn . Když jsme se rozloučili s Niallem , tak jsem pokračovali v cestě a nastalo trapné ticho , až když ho prolomil Zayn , "Nechceš jít ke mě , sem sám doma ?" , zeptal se . "No , tak na chvíli" , uculil sem se a šel sem k Zaynovi . Když jsme byli u Zayna posadil sem se na gauč a pozoroval Zayna , jak nám dělá čaj , já zatím koukal po baráku , který byl krásně zařízený . Po chvíli došel i se dvěma čaji , které položil na stůl . Poděkoval sem a věnoval se Zaynovi

Z pohledu Zayn

Nevím co to semnou je . Liamovi sem nabýdnul , aby šel ke mě , né že by mi to nějak vadilo ale začínám mít obavy , že sem na kluky .... Udělal sem Liamovi i sobě čaj , které sem pak položil na stůl . Když sem si sednul zpět za Liamem , tak si Liam protřel očička , 'Aww' "One je fakt boží" , řekl sem si pro sebe . Když Liam něco povídal , tak sem ho vůbec , ale vůbec nevnímal , vnímal sem jenom jeho rty a měl touhu je políbit a ochutnat jak chutnají . "Děje se něco ?" , řekl Liam . Probral sem se "C-co ? N-ne !" , odpověděl sem . Ten se jen pousmál a povídal dál ...

Z pohledu Liama

Připadalo mi , že mi kouká pořád jen na rty , asi je mám moc pěkný ! :D Když sem dopil čaj a dopovídal to co sem chtěl , i když si myslím , že mě Zayn nevnímal , ale to je jedno .. "Tak já už půjdu" , řekl sem . "D-dobře" , odpověděl a šel mě vyprovodit ..."Tak Ahoj" , řekl Zayn . "Ahoj" , pozdravil sem a odešel . Cesta byla normální ...

Doma..

Rodiče už nejspíš spali , tak sem si vzal něco z ledničky , osprchoval sem se a pomalu usínal s myšlenkami na Zayna .. :3

Doufám , že se vám 3 . část líbila ! :D Jo přidávám je hodně rychle po sobě ale baví mě to ! :D Ale tak hejty potěší taky ! :D :)

Děkuju

Ziam PalikKde žijí příběhy. Začni objevovat