Probudil jsem se na gauči..Ani nevím jak jsem se tam dostal,ale opět mě rozbolela hlava..Hned z postele jsem si to namířil do kuchyně,kde jsem si vzal hned dva prášky,které jsem poté zapil obyčejnou vodou..Telefon už jsem ani nekontroloval..
Po návštěvě v kuchyni jsem si to namířil do koupelny.V koupelně jsem si to našlapnul na pěkně ledovou dlažbu,která mě donutila k syknutí.Ryhle jsem doťapal k umyvadlu,kde jsem už stál na rohožce,stojící před umyvadlem..Teplou vodou jsem si opláchl obličej a hned poté jsem se natáhl přes celou vanu pro kartáček na zuby,abych nemusel zpátky na ledovou dlažbu..Po vyčištění zubů jsem rychle přeběhl do pokoje,kde jsem se začal oblékat do školy.Dole v kuchyni jsem popadl zelené jablko,do kteréjo jsem se hned zakousl a vyšel domů přímo k zastávce..
Konečně mi netrvalo 184hodin,než jsem našel skříňku a našel jsem ji skoro hned..Do skříňky jsem si dal nepotřebné věci a zpět zamknul.
Seděl jsem na lavičce u automatu na pití a dojídal svojí bagetu a popíjel kafe..Když jsem měl dojezeno,šel jsem směrem k učebně Fyziky..V davu lidí jsem zahlédl Lolu,okamžitě jsem měl nuntost se vyhnout s jejím pohledem a ani nevím proč..Rychle jsem se otočil směrem k automatu a rychlou chůzí dobíhal pryč a doufal ,že si mě nevšimne.Jenže to bych nebyl já,kdybych do někoho nenarazil.."Kurva..Co ti je?Kup si brýle,píčo",začal na mě ječet zelenooký kluk s oranžovým tričkem,které obsahovalo po srážce semnou hnědý flek od mého kafe.."J-já..P-promiň..Nechtěl jsem",trapně jsem se podíval do země."Omluva nestačí..To si vypiješ!!",znova zakřičel a při odchodu do mě strčil a tak se i zbytek kafe vylil přece jenom na moje bílé tričko..Protočil jsem oči a Lola už stála přede mnou.."Liame?!Co se tu stalo?",zeptala se.."Ále nic..",odsekl jsem.."Pojď na záchod,zkusíme s tím něco udělat.",mrkla na mě a mokré tričko mi odtáhla od mého těla.."T-to je v pohodě..Zvládnu to sám..",nahodil jsem falešný úsměv..O co se to sakra snaží.Já mám přece ...Zayna..
Odběhl jsem na záchody a zkoušel smýt flek s mokrým toaleťákem,ale marně..Nešlo to dolů a tak jsem si tričko vyslíknul..Ještě,že mám u sebe svojí mikinu..Mikinu si zapnu až me krku a výjdu ze záchodů..Hned za rohem si mě odchytne Lola.."Co ti tak dlouho trvalo?",nedočkavě na mě zírá,jakoby mě chtěla každou chvíli sníst.."N-no já,nešlo to",nervózně jsem se otřel o skříňku,která stála zamnou.."Mm..",zavrňela se a začala mi rozepínat mikinu..Když zjistila,že pod ní nic nemám,začala se červenat jako rajče na zahrádce,které by už chtělo do kečupu.."N-nech mě." , zvýšil jsem hlas a ona se na mě uculila a tvářila se jakoby nic..Po chvíli mi se mi podařilo utéct z jejího sevření a teď čekám v učebně na další hodinu chemie..Už radši neudělám ani krok z učebny..Přece jenom nevím jak by se zachovala kdybych jí řekl,že jsem na kluky..Ještě by to někomu řekla a teprve pak by to bylo ródeo..
V učebně jsem si všímal skupin odlišných lidí..Holky,které si o sobě až moc myslí..Pořád na všechny házej očkem a myslí,že se z toho každej uděla..Aspoň já teda ne.Pak je tu uplně to samé akorát kluci..Jako špatní nejsou,ale pochybuju,že jsou gayové..No a pak tu jsou šprti.Škola skončila a já se nehorázně těšil domů,až si konečně po dlouhé době zahraju playstation..Naštěstí jsem se dnes vyhnul s Lolou..Jdu si tak parkem a někdo na mě pískne..Prosím,až to není Lola..Otočím se a uvidím kluka z dnešního nedorozumění s kafem a s ním další 2 kluci..Jen sleduju co se bude dít..Jeden se ke mě rozběhne a dá mi slušnou tečku mezi oči..Když už ležím na zemi ,zbytek si do mě kopne a třetí mi dá ze dvě rány do zad..Po chvíli,když už jsem nic necítil a viděl,že se na mě jen čumí,tak jsem schytal poslední ránu do břicha.."Jsme si kvit.",hlasitě se zasmál kluk s politým tričkem a druhý si na mě plivnul..Po chvíli bylo ticho a já bezmocně ležel na trávníku..
"Li..Liame!!!",zaslechl jsem hysterický křik..Nadskočil jsek hrůznou,ale moje rány mi to však nedovolily.Se syknutím jsem zpátky spadnul k zemi a otevřel oči..Nademnou seděla Lola a vedle ní stál nějaký klul.."C-co se stalo?",zakňučel jsem.."No to nevím..Vypadáš hrozně..Ty můj medvídku..",Začala se usmívat.."Jsem v pořádku.." ,pokusil jsem se o stoupnutí,ale nešlo to v dřepu jsem nevidržel ani 10 sekund.."To bude vážný..",odsekl kluk,který stál kousek ode mě..Jen jsen syknul a cítil ,jak mi Lola rozepíná mikinu.Nijak jsem se nemohl bránit..Cítil jsem její dotyky na mém těle..Nehorázně to bolelo při každém dotyku."Lee,Nejdem do nemocnice?",Koukne na mě.."Ne,to bude dobrý..",Pokouším se vstát a neznámý kluk mi pomůže ze země a podpírá mě.."Děkuju..",vděčně se usměju a zapnu si mikinu..
Před domem jsme byli za chvíli.."Ještě jednou děkuju",poděkuju a prohlídnu si neznámého kluka..Celkem pěknej.."Nechcete jít dovnitř?!" ,Promnul jsem si oči.."Ne v pohodě..My už půjdem",ozval se kluk a já vešel dovnitř..
Rodiče nebyli doma a tak jsem se svalil na gauč a přinesl si z mražáku mraženou zeleninu a přiložil si ji k břichu..Chvíli jsem jen tak odpočíval a pak se domluvil s Dan,že půjdem na Skype i s ostatníma..
"Bože!!Liame..Kdo ti todle udělal?",zhrozil se Niall a začal s Dan rozebírat moje zranění..
Neodpovídal jsem a chtěl jsem opustit todle téma.."Co Zayn..",ozval se Louis .."Nic..Vůbec se mi neozval..",položil jsem si hlavu do dlaní a držel se od pláče.."Lee..No víš..Taky o Zaynovi nic nevíme,nějak se vypařil,akorát jsme ho viděli u klubu asi už po páté od té doby co si odjel a bavil se s nějakýma zrzkama",Zmrazil se mi dech a v tu dobu jsem si myslel ,že mám umřít.."Museli jsme ti to říct..Lee,moc nám na tobě záleží..Jen aby si věděl",ozval se Harry.."Netrap se kvůli němu Lee..",ozval se Niall..
"Hodně se změnil..",odsekl jsem a dával si vinu na sebe.."Za to můžu já..",dodal jsem.."Ne to tak není..",vykřikla Dan.."Ty za to nemůžeš..Jsme tu vždy s tebou❤" , dodal Louis a usmál se.."Děkuju.."Po chvíli jsem ukončil dvou hodinový hovor a kouknul do mobilu..Jakmile se odemkla obrazovka,zobrazila se mi moje nejkrásnější tapeta..Já+Zayn..
Pustil jsem si televizi s tím,že se zabavím.."Roztomilá Taylor Swift včera večer navštívila klub 'Red' v Londýně.." , hlásili v televizi..Najednou si povšimnu až moc povědomého kluka,který stojí u baru s holkama a jedna ho dokonce provokativně drží za košili..Stopnul jsem si televizi a odhalil jsem ho..Zayn!!
Aha..Zayne..To bych od tebe nečekal..
Zaříkával jsem to tím ,že mi za to nestojí,jenže já ho opravdu tak miluju..Naše láska je pouze jednostranná a to mě nejvíc mrzí..Tím mi chce říct,že je všechno pryč?Že už o mě nemá zájem?Vždyť je přece na kluky..Nebo ne? Vypnul jsem televizi a s naraženou nohou jsem odešel do pokoje,kde jsme se zahrabal do peřin a po chvíli se topil ve svých vlastních slzách..Nepodařilo se mi usnout..Ne,to nemůže být pravda..Ne..Zayne..Prosím.Miluju ho..Už není jenom můj..Je to pryč..Všechno..Kurva Zayne!Ahoj:3Další díl je tu:3
Snad se líbí..Omlouvám se za chyby Td..
Budu ráda pokud mi do konetářů napíšete váš názor,co si myslíte:) Budu ráda i za hejty:)Děkuju..
ČTEŠ
Ziam Palik
FanfictionLiam Payne je pohodový kluk z Londýna , kde bydlí se svojí mámou a tátou , jeho sestry už bydlí samy . Liamovi je 17let . Liam je docela oblíbený , jak ve škole , tak i v rodině . Ve škole nemá žádné problémy , až když začne mít problémy s Matematik...