9.část -Je to tady..!!

362 24 4
                                    

Ráno (Z pohledu Liama)

Probudil jsem se a akorát zahlédl Zayna , jak si oblíká tričko.. "Dobré ráno" , usmál se na mě a já jen kývnul.."Zee já.." , nedořekl jsem a zazvonil mi telefon . Ihned jsem zvedl a ozval se mámim naštvaný hlas.."Liame !!Okamžitě si pojď sbalit věci za dvě hodiny odlítáme , už jsem tě odhlásila ze školy!!!" , protočil jsem oči a hned típnul.."Máma?!" , optal se Zayn a sednul si ke mě.."Už bych měl jít..." , koukl jsem se do země a chytil si Zaynovu ruku.."Odvezu si tě" , usmál se a věnoval mi polibek do vlasů.Po chvíli už jsme byli před naším barákem..

"Půjdeš semnou?!" , zeptal jsem se.."Určitě" , usmál se a šel semnou dovnitř..Nic jsem neřikal a šel nahoru.."A dělej Liame.!!Nikdo na tebe čekat nebude a ještě si promluvíme" , pokřikla a já už byl v pokoji..Vzal jsem kufr z pod postele a začal do něj házet oblečení.

Po chvíli jsem už byl hotov a šel odnést kufr dolů.."Pojedu se Zaynem" , prohlásil jsem a vyšel i se Zaynem .."Co si o sobě myslíš?!!!" , otočil jsem se a zahlédl zuřící matku.."Jako , co myslíš?!" , koukl jsem na ni.."Takhle se ke mě chovat nebudeš!" , otočila mě k sobě.."Hmm.." , odsekl jsem a vyvrtěl se z jejího sevření..Nasedl jsem a Zayn nastartoval.."Lee?A co Niall, Hazza atd..?!" , koukl na mě.."Promiň..Na todle bych už asi neměl.." , řekl jsem a věnoval se výhledu z auta..

Ani ne za půl hodiny jsme dorazili na letiště a stáli jsme na parkovišti.."Zee?Budem si volat , že jo?!" , zeptal jsem se nejistě.."Samozřejmě ..Bude to v pořádku" , usmál se na mě a políbil mě na čelo.."Miluju tě!!" , řekl jsem a objal Zayna..Akorát dojela matka se setřenicí a s její kámškou..Zayn mě políbil a máma přišla ke mě.."Pojď Liame , musime už" , usmála se a já kráčel do budovy..Po chvíli už jsem seděl v letadle..Pustil jsem si do sluchátek hudbu a koukal z okna na Zayna , který byl opřený o auto a koukal do země..

Z pohledu Zayna..

Vidět Leeho , jak mi odlítá někam pryč bylo strašně stresující , ještě když pomyslím na to , že se nemusíme taky už ani vidět..Nevěřím v to!! Nevěřím , že se ještě někdy uvidíme ..Ne !! Neveřím ani v to , že to vydržíme bez sebe. Jen doufám..Miluju ho..Chybí mi už teď..odjel jsem domů , kde jsem skoro po půl hodině usnul na gauči..

Z pohledu Liama

Když jsem se probudil , akorát jsme přistávali ..Letušky nám podaly informace a my si šli vyzvednout zavazadla ..Taxíkem jsme jeli k našemu novému domu..

"Ták jsme tady" , usmála se máma a já šel dovnitř..Rozhlédl jsem se po dolním patře a zahlédl krásnou kuchyň..Všechno bylo na svém místě a už jsem se chystal na druhé patro.."Kde mám pokoj?!" , zeptal jsem se.."Tady" , máma mě táhla do vrchních dveří naproti koupelny..Vstoupil jsem do pokoje."Líbí?!" , usmála se a vešla zamnou.."Ale joo , pěknej .." , pousmál jsem se."Mami promiň za to všechno..Nějak jsem todle všechno nevstřebal.." , koukl jsem na mámu.."Je to v pořádku , ale taky tě chápu , tak tě odtrhnout od svého rodného města ..Taky se ti omlouváme.." , pronesla a obejmula mě. Po chvíli odešla a já si vybaloval věci , stále jsem kontroloval telefon , zda mi nepřišla zpráva nebo hovor , ale nic .."Tak co , jak je?!" , otočil jsem se a ptal se táta..Jen jsem kývnul a položil poslední kus oblečení do skříně.."Co vy?" , optal jsem se.."Nám je dobře , ale určitě si i ty zvykneš!!" , usmál se a odešel dolů , po večeři jsem se šel přivítat s tetou a strýcem..Bydleli hned naproti nám , takže cajk :))

"Ahooj Lee , jak se máš ?? Týýjoo.. Ty si nám ale vyrostl!" , řekla teta a objala mě..Chvíli jsme si povídali i se strýcem a pak jsem šel za bratrancem Arnym , pozdravili jsme se a pak jsme se bavili o hrách..Asi 10x jsem se koukal do telefonu , ale stále prázdno..

Po chvíli jsme odešel domů a dal si relaxační horkou vanu .. Pořád jsem musel myslet na Zeeho...Přemýšlel jsem , proč mi nenapsal..A je to tu..Ach jo..Co jsem mohl čekat..Stekla mi slza z tváře a další hned poté .. To bude dobrý..*řikal jsem si pro sebe*

Po chvíli jsem se dokoupal a usnul v posteli..

Wohoou.;3Další část za celkem rychle..:33 Snad se vám bude líbit a Budu RADA ZA KAŽDÝ KOMENT :333°•°

Ziam PalikKde žijí příběhy. Začni objevovat