15.část-Nevěřil jsem v nás!!

396 26 5
                                    

Z POHLEDU LIAMA..

Cítil jsem se jako fialka,kterou právě zašlápl nabručený fotbalista.Byla mi zima a tak jsem šel po chvíli k Dan..No a ještě k tomu pršelo..Byl jsem celej promočenej od hlavy až po paty..Hlava mě bolela a nevěděl jsem co si mám myslet o Zaynovi..
Došel jsem k Dan..Byla už doma.
"Si v pořádku?Co se stalo?Nemohla jsem tě najít....A byl tam Zayn",koukla do země.."Já vím",odsekl jsem.Šel jsem nahoru a nic nevnímal,práskl se sebou do postele a tupě zíral do stropu.."Liame!!Co se stalo?!!",zvýšila hlas a pozorovala mě."Hej!!",vykřikla.."Co se asi tak mohlo stát,když tam byl Zayn?!",řekl jsem nabručeně.."Lee..Promiň,nedošlo mi to",sedla si ke mě.."V pohodě.",vstal jsem a šel do koupelny.."Je to jen borec,co si myslí,že bude mít všechno co chce!!",řval jsem na sebe do zrcadla..",Dan mě hladila po zádech a sledovala mě.."To bude dobrý",utěšovala..Po chvíli odešla a já se vykoupal..Hned po vykoupání,jsem usnul zabalený v peřině..

Probudil jsem se..Cítil jsem se jako kdyby mě přejel parní válec..Deka hozená někam do pryč.Byly 3 hodiny ráno,na to abych vstal bylo moc brzo..Hlava mi třeštila,nevěděl jsem co dělat a nic se mi dělat ani nechtělo..Znovu jsem usnul..

Z POHLEDU ZAYNA..

Musel jsem ho zase vidět.Čověk si všechno uvědomí,až na okraji,kde už nic není.Člověk si uvědomí co měl,až teprve když to ztratí..Nechápu se..Nechápu,jak jsem mu todle mohl udělat a nevěřit v nás,nenávidím se!!Ale podruhé už stejnou chybu neudělám..Věřím,že to bude dobrý a co nejbrzy budem zase spolu ..Já+Liam❤

Když jsem zahlédl Dan v baru,uvědomil jsem si,že tam bude s ní..Zazvonil jsem tam..Počítal jsem s tím,že mi otevře Liam a hned mi zavře před nosem,ale byla tam Dan.."Zayne?!Co tu chceš?!",koukala na mě jako bych měl na obličeji rozetřenou 'čokoládu'.."Chci Liama!",kouknul jsem na ní.."Co se s vámi stalo?!Víš jak mu je?!A za to můžeš TY !!",zvýšila hlas.."Já to vím,ale prosím pusť mě za ním,já to napravím!!Slibuju",pousmál jsem se a Dan mi uvolnila cestu do baráku..Stál jsem před pokojem,kde očividně spal Liam..Potichu jsem chytl za kliku a vrzot dveří se rozezněl po celém pokoji..Zahlédl jsem ho.Krásně spal,naštěstí ho vrzot dveří neprobudil a tak jsem za sebou zavřel dveře a šel k němu..Na sobě měl jenom černé boxerky.Aww,jak je sladký:3Deku měl pohozenou dóle..Nechtěl jsem ho přikrývat,přece jenom mám krásný vhýled,ale co když je mu zima?!Dotkl jsem se ho,nevzbudil se.Chci ho!!Nenápadně jsem si zkousl ret a nahnul se pro polibek.."Z-zayne?!!",probudil se..Oddálil se ode mě na maximum a propaloval mě pohledem.."Co si myslíš,že děláš?",vytrhl mi deku z ruky a přikryl se.."A co tu vůbec děláš??!!",dodal.
"Lee,prosím,nech mě to vysvětlit!",nic neříkal a koukal se do stropu.."Myslel jsem,že tu díru v srdíčku zaplním alkoholem nebo děvkama,ale nic nepomohlo,potřeboval jsem tebe,jenom ty by si to dokázal!!",koukal jsem na něj.."Tak proč si se mi do prdele ani neozval?!",křičel jsem na něj.."Nevěřil jsem v nás..",kouknul jsem ho země..Stydím se za sebe.."Cože?Špatně jsem snad slyšel?!",provokoval mě.."Li..Ty víš,že tě miluju!!",.."Já tebe NE!",když to dořekl,zasáhla mě stejná rána jako včera.."Ne,Liame!Nevěřím ti!",vzal jsem jeho ruku.."Ty miluješ mě a já miluju tebe!",dodal jsem..Vzájemně jsme se koukali do očí..Po chvíli jsme byli u sebe tak blízko,že jsem se neudržel a přisál se na jeho sladké rty..Vychutnával jsem si to dokud mě neodstrčil..Odstrčil mě velkou silou,až jsem málem spadnul z postele ale držel jsem se..Najednou mě Liam popadl za tričko a silně přirazil k posteli..Sledoval jsem ho a začal ho líbat.Nebránil se a dokonce spolupracoval..Och,ano!!Todle mi v životě chybělo!!Potřebuju ho!
"Miluju tě..",zavzdychal jsem mezi polibky a čekal,že Liam nic neřekne.."Já tebe taky",zavzdychal mi do obličeje..Byl jsem celý bez sebe.Byl jsem šťastný jako včela,která našla sad plný krásných květin,které může opylovat..Konečně se ho můžu dotýkat!

Z POHLEDU LIAMA..

Konečně je jenom můj!!Už nikomu nedovolím,aby mi ho vzal!!
Líbal mě na krku..Poté mě hladil po bříšku..Byl to pocit k nezaplacení..Tisíce motýlků se mi rozletělo v bříšku..Oplácel jsem mu všechno co se dalo..
V tom někdo otevřel dveře.."D-dan?!J-já.",nervózně jsem se zakryl i se Zaynem.."P-promiňte kluci..",zasmála se a odešla z pokoje.."Konečně,chyběl si mi..Slibuju,že už tě nenechám odejít!!",oznámil Zee."Si jenom můj,jasný?!",položil jsem si hlavu na jeho hruď a hladil ho na podbříšku.."Omlouvám se za všechno..",řekl Zayn provinile a otřel si očka.Políbil mě do vlasů.."Miluju tě.",šeptl jsem a věnoval mu lehký polibek na hruď..

Ahooj,další část je tuuu:3

Promiňte za chyby.Budu ráda za komentáře,názory,hejty,votes atd..

Děkuju..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 05, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ziam PalikKde žijí příběhy. Začni objevovat