*Diziyi izlemeyenler okumasın. Uyarmadı demeyin*
İlk karakterimizi tanıtayım.
Daphne Foster:
Micheal (Mike) Wheeler, William (Will) Byers, Lucas Sinclair ve Dustin Henderson. Bu dört arkadaşın tek kız arkadaşı.
Dışardan 'Bu ne be! Ne kadar soğukkanlı!' diyeceğiniz ama içinden tam bir duygusal bebek çıkan bir kız.
Ailevi durumu iyi değildir. 5 yıl önce (yani beş yaşında) annesi kardeşini doğururken ölmüştür. Annesini pek de sevmiyordu zaten. Hatta nefret ediyordu denilebilir. Kardeşi de çok yaşamamıştır zaten. Bir yıl sonra kardeşi de ölmüştür. Babası da eşini kaybetmesinin üzerine bir de bir çocuğunu kaybedince içki içmeye başlar ve zamanla bağımlısı olur. Ama hâlâ eve para getirebilmek için çalışır. Bir abisi ve bir ablası vardır.
(Aklıma başka bir şey gelmiyor.)
O zaman hikayeye geçelim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
DAPHNE
Wheeler'ların evinde, bodrumda oturmuştuk.
Mike, Will, Lucas ve Dustin D&D oynarken ben de kenardan onları izliyordum. D&D oynamayı sevmiyorum.
Mike: "Bir şey geliyor. Kana susamış bir şey. Arkadanda ki duvarda bir gölge büyüyor, karanlığı seni yutuyor. Neredeyse geldi."
Will: "Ne peki?"
Dustin: "Ya Demegorgon ise? Tanrım, Demogorgon ise mahvolduk."
Lucas: "Demogorgon değil."
Hepimiz neyin geldiğini merak ediyorduk. Ben ne olduğunu merak ettiğimden Mike'ın eline bakıyordum.
Mike: "Bir troglodit ordusu odaya saldırır!"
Troglodit ordusu mu? Bu muydu yani? Yok yok, kesin bir bokluk çıkacak.
Dustin: "Trogloditler mi?"
Lucas: "Söylemiştim."
Mike: "Bir dakika."
Aha! Demiştim.
Mike: "Duydunuz mu? Şu sesi? Bum. Bum. BUM!"
Mike bir an da bağırınca yerlerimizden sıçradık. Bu çocuktan iyi oyuncu olur.
Mike: "O ses trogloditlerden gelmedi. Başka bir şeyden geldi... Demogorgon!"
Sıçtık!
Dustin: "Yandık."
Mike: "Will, bir şey yap!"
Will: "Ne yapacağımı bilmiyorum!"
Lucas: "Ateş Topu at!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranger Things
Teen FictionStranger Things Mike, Dustin, Will ve Lucas' tek kız arkadaşları. Olayları sadece onun gözünden yazacağım. > Yazar Kuş <