4-Amerika'dan Gelen Kankito

141 14 2
                                    

Yeni bir sabaha günaydın. Bugünde hâla yaşıyorum. Annem Melis diye anırınca

- Ne laa ? Nee ??

- La ne sus aa. Bugün kim geliyor tahmin et.

- Gün arkadaşların mı ?

-Hayır kızım saçmalama ahah. Buseler geliyo.

-Ne yaşasın be.

- Hediye almışlar sana

- Daha da yaşasın ulan.

Bugün cumartesi bu arada. Annem bugün temizlikçiler ile temizlik yaptı güzel yemekler yaptı döktürdü karı. Akşam Buseler gelince ben üstüne atladım en son 3 yıl önce görüştük. Biz benim odama ışık hızında geldik. Dedikodu dertlerimiz hepsini konuştuk. Hediyelerime gelince sıra çığlık atmamak için zor tuttum kendimi. En istediğim kıyafet koleksiyonları 2 telefon kabı bir kaç makyaj kalemkutu ve içinde bulunabilecek eşya türleri evimize de harika çikolatalar getirmişler. Para sıçıyolar galiba sanki biz faqir gibi. 1 ay kalıcaklar yuh dedim ama harika bu. Okuluma birlikte gittik. Misafir öğrenci oldu. Ben onu Eda ile tanıştırdım. Beril'e noldu derseniz. Onlar Adana'ya taşındılar. Annesi ile. Babası Konya'da. Üzülüyorum ama hep konuşuyoruz yine bir ayrılık sahnesi buda işte. Okulda herkes sevdi onu. Eğlendik desem. Onu bugün bizim mekana götürdüm hoşuna gitti zevklerimiz aynı Kardeş gibiyiz de bir araya zir geliyoruz. 1 ay su gibi aktı geçti. Bir karar aldılar benim ailemin zoru ile ne mutlu bana Buse ile birlikte eğitim görücez yani burada kalıcak hep. Bu aralar ne mutluyum bişey olmasın lütfen..

HATALI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin