Akşam heyecandan hiç uyuyamadım. Sabah saate bakıp erken hazırlanmaya karar verdim.Bugün siyah deri bir etek üzerine arka planı beyaz üzerinde gülen yüzü olan tişört onun üzerine yünden bir hırka beyaz bir diz altı çorap giydim ayakkabı sarı vanslarımı giydim. Çilek aromalı parfümü sıktım ve böğürtlenli parlatıcım ile hafif bir makyaj yaptım. Mont giydikten sonra telefonumu şarzdan çıkarıp çantamıda alıp okula yürümeye başladım az kişi Gelmişti erken olduğu için sınıfa çantamı bırakıp kantine koştum karnım açlıktan garip sesler çıkarıyordu. aldım tostumu ye Beril kuzeni ile gelmişti okula. Kuzeni Fransa'da'da yaşıyordu.
Onun da eski okuluymuş o kendi halinde takılırken biz tıkınmadan edemedik ayığılımızdan.
Selim'de geldi. Bir anda
"Selam Melis ne güzeldi yürüyüş değil mi?"
"Evet,evet. Haklısın.
Biz Beril ile sınıfa yönlenirken Eda gelmeyince benim içim sıkıldı.
Eda'yı görünce üstüne atladım.40 yıldır görmemişim gibi.
Okul bitince biz neşeli bir şekilde benim evime yol alırken iki serseri bizi kıstırdı.
Ben tabi Eda ile ellerimi birbirine kenetlerken dişlerimi sıktım korkudan.
"Nereye böyle fıstıklar ? Tazesiniz siz kendini eskitmeyin onun yerine birlikte eskiyelim diyince ben imdat çığlıklarıyla kaçmaya çalıştım. Serseriden biri üzerime doğru yaklaşırken aniden Selim kahramanım bizi kurtardi Burak ile birlikte (Aramızda kalsın Eda Burak'ı seviyordu.) Burak Eda'yı kucakladı Selim ellerini ellerime kenetleyip beni koşturttu hızlı koşamadığımı anlayıp sırtına aldı beni. Sonra belki de nasıl öpüştük görseniz. Romantik film gibi bir sahneydi resmen.Sonra gittikten sonra biz evime girerken belli etmeddn girdik.Annem Eda'yı çok severdi öyle sarıldılar ki benim annem değil onun annesi gibiydi.
"Anne babam nerde ?"
"İş seyahati için Bursa'da annecim."
Biz benim odaya kapandık yemeklerimizi de orda yedik Meral Abla bugün yoktu.
Hasta olmuştu meraktan ölebilirim herşeyim o benim annem gibi.Biz Eda'yla Selimlerle konuşup durduk sonunda sevgiliyiz desem...
Bugün okulu ektik. Birlikte bara gittik. Aha güzeldi iyi içtik ya. Aklıma birşey geldi bara bara bere bere neyse :D
Sonra Selim ve Burak tuvalete gidince ben ve Eda yanlızdık. O dans pistinde öyle takılırken ven masada oturuyorumdum arkamdan tanıdık bir koku tanıdık bir ses....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATALI AŞK
Teen FictionKüçük bir aşk hikayesi yanlışlarla dolu o yanlışlar düzeltilmeyi bekliyor