Beril bana annem ve babam ayrılmaya karar verdi Melis.Bende:Nasıl ya Beril çok üzüldüm.Ya önemli değil Melis kavga etmelerindense ayrılsınlar böyle daha iyi bir yandan onların eski hallerini özlüyorum.Ben bunu duyunca yıkılmıştım.Dostumun üzülmesini istemiyorum o benim kaybolan kardeşim gibi.Hoca derse girince onu takmayıp konuşmaya başladık.Beril sen bunu boşverde okula yeni gelen çocuğu duydun mu diyince ben bir kahkaha atmışım dersten atıldık sayemde.Beril neden güldüğümü sorunca;Senin işin gücü dedikodu mu ? Berilciğim :D Beril çocuktan gözünü ayırmıyordu.Ben tabi küçük düşmemek için bakmam bile.zor kadını oynuyorum gençler.Konunun dışına çıktım ben hahahahha. Evet çocuk harbiden taştı ben kimse görmeden baktım.Ben yüz vermezsem daha iyi olur çıkarsak belki ben onun peşinden koşmamam lazım sonuçta.Çocuk tam nir playboy biraz kötü çocukta diyebiliriz sigara desen var alkol desen var kumar yok uyuşturucu yok iyi bari çok kötü olmasın.Sonuçta ben babamın ve annemin küçük tatlı kızlarıyım.Öğle arası yemekhaneye geldiğimizde Beril ben ve Eda birlikte geçtik kendi masamıza. Yeni gelen yakışlının adı Selimmiş güzeel. Selim kendine havalı grup oluşturmuş bile.Grubundakilerde Burak ve Denizdi.Selim grubu ile o tatlı gülümsemesiyle yanınıza gelebilir miyiz ? Kızlar.
Ben içimden geeel geeel ayhh tatlılıktan ölcen aaaa bayılıcam hadi otur ya
Gerçekte: Bilmiyorum Eda ve Beril'e sor diyince ben aklımdan aferin kızım sanaa yüz verme demişim.Eda: tabi gelebilirsin.
Selim:Kızlar nabersiniz ?
Eda ve Beril: iyiyiz sen.
Ben:iyiyim iyi.
Selim: (bir gülücük atıp) saolun Eda ve Beril ha bide Melis.
Ben:pardon dalgınım da.
Selim:Ee artık buluşalım bir gün.
Ben ve kızlar:Olabilir.
Biz yemeğimizi bitirip görüşmek üzere deyip kalktık masadan sonra Selim kızlar durun diyince hemen şaşkınlıkla döndük mumaramızı istedi bizde verdik.Biz kızlarla okuldan çıkınca fırladık bizim cafeye oturduk kahvemizi içtik yakışıklı grubun dedikodusunu da yaptık derken telefonuma mesaj geldi hemen arkasından Eda ve Beril'ede geldi mesaj baktığımızda bizim yakışıklılar mesaj atmıştı ben akşam geri dönmeyi planladım benim kızlar hemen mesaj atarlar tabiki.Ardından babam eve çağırdı farkında olmamışım saat baya geç olmuş eve geldiğim gibi sofraya oturdum kahveyle karnım doymadı.Meral Abla dökütürmüş yine ben hemen kibar olamadım saldırdım yemeğe saldırdım.Yemeğim bitince annemin klasik sözü olan ödevlerini yap ve ders çalış lafını işittim.Ellerimi yıkayıp ödevleri bitirip tekrarımı yaptım.Sonra salona gidip dizimi izlemek için can atıyordum.ta ki elektrikler kesilene kadar.Ben: ya uğursuz muyuuuuz ? biiiz. Ben ayağa kalkıp kapıyı bulmaya çalıştım sonra koltuğun ayağına çarptım.
Ben: Aaahhh ayağım ya kim bunu buraya koyar ki.
Annem:kızım komedyen ol sen ahahah.
Meral Abla:tatlım soğumuştur yaa ıhıhıhıhı.
Babam:mumları yakın da gölge oyunu oynayalım.Ben bir an önce bu eziyetten kurtulmak için dua edip durdum.Sonunda ışıklar yandı neyse ki dizim özeti göstermiş tam zamanında yeni bölümü izleyebildim.Dizim bitince bir yürüyüş yapmak için dışarı çıktım dışarí da Selim vardı Bizim iki arka sokağımızda oturuyormuş o da yürüyüşe çıkmış birlikte yürüdük. Belki de 3-4 saat yürüdük o kadar konuşmuşuz ki.Beni artık çok iyi tanıyor bende onu ne komik ya.sonra ben eve dönerken marketten meyveli yoğurtumu aldım bir tane daha almayı akıl ettim Eda'da bizde kalıcaktı yarın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATALI AŞK
Teen FictionKüçük bir aşk hikayesi yanlışlarla dolu o yanlışlar düzeltilmeyi bekliyor