6-Değişim

90 10 2
                                    

Medyada Melis'in kiyafetleri var. Yeni degisimleri artik cok iyi oldu.okuyanlara cok teselkurler sizleri seviyorum.


Bugün evde tek basıma isteksiz bir haldeyim nedenini bilmiyorum birseyler kotuye mi hidiyor sanki dedim. Ama bilmiyorum. Annem:" gez dolas boyle sıkılıyorum seni gordukce."

Bende kendimi zorla cikartmadim ama annem zorla yataktan beni atinca ustumu giyindim ve AVM ye gittim. Baska nereye gidiyim ki. Sonra uzak tanidigim birini gordum yaklastim Beril vardi galiba. Tam emin degilim. Berilmis derken yanina hizla kosturdum ve gozunu kapattim. Kacmaya calisti beni farketmeyerek. Sonra farkedince sımsıkı sarildik ve nagazalarda gezinmeye basladik. Bir magazaya girdiginde bende disarida bekledim onu. Selim'i mi goruyordum ? Bugun cok kisi gorucem galiba. Dikkatli baktigimda yaninda bir kiz vardi el ele tutusuyorlardi. Yanlis mi goruyorum ? Hayir dogruydu. Uzaktan izledim onlar farketmeden yaklastim. Bir kac fotograf ve ses kaydi yaptim. Ve Beril'in yanina gittim. Soylemedim. Tabi sacini basini dagitacaktim kizin ama Selim onu secmis. Eve gittigimizde telefonuma baktim "Selim"

Acmak zorunda kaldim.

"Alo Hayatim."

"Ne var o yelloza niye gitmiyosun ?"

" ne diyosun ? Anlamadim."

" Avmdeki diyorum tatlim."

"Bak bildigin gibi degil."

"Tamam gorusmemek uzere"

Suratina kapatinca göt gibi kaldigina adim gibi eminim.

Okula geldigimde yanima geldigini farkedince. Fena bir tokadi gecirdim. Kanitimi gosterince birsey diyemedi.

Siktigim cocugu. Dertlesiek biri ariyordum Buse dondu cunku 1 ay oldu bile. Ne cabuk ama. Bendd okul cikisi kuafore gittim hic gitmedigim yer ama.

Degisime hazir ol dedi Gamze. Bende kabul ettim tabi ki saclarim orta sari renkte oldu. Baya iyi ton. Sonra yeni kiyafetler aldim. Depresyona giricek kadar aptal olmamaliyim. Yeni kiyafetlerimle dolastim dolastim. Cok yemek yedim ve kilo verdim. Duzenli derslere calismaya basladim. Planli programliydim artik. Kimse gecemez onume. O yellozdan daha iyi oldum galiba. Selim pisman olucak ama ben ona geri donmeyi hic aklimdan gecirmedim.

HATALI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin