7-Bi Sn Sni Untmyrm

106 11 0
                                    

Multimediada Melis'in dışarıda dolaşırken giydikleri yer alıyor.

Sabah kalktığımda kendimi sokakta bulunca korktum. Sonradan aklıma geldi. Sinirlerim bozuldu diye dışarı hava almaya çıkmıştım. Sonra anahtarımla kapıyı açıp eve daldım üzerimi giyinip dışarı çıktım tekrar. Müzik dinlerken dolanıyordum. Bir Eda fırlattılar bana.

"Ben kimim ?"
"Anan."
"Yanlış be--"
"Bi sus Eda müzik dinliyom farkındaysan."
Ve kızımız trip atar.
Sonra takmadım diye geldi. "Bugün değişiminin 2.günü. Hareketelerini de değiştir kanka."
"Eda kapa çeneni."
"Tamam abla sustum. Ben yaz tatilinde İtalya'ya gidiyorum. Bu arada yabancı dilimi geliştirmek için."
"Ne! Şaka mı? Beni yanlız bırakıcaksın demek."
"Sen de gel eğleniriz. Sen de kafa dağıtırsın."
"Annemlerle bir konuşayım ısrar edicem. Harika."
Mezuniyet balosuna az kaldığı için mağazalardaydık. Ben yırtmaçı olan bir elbise aldım siyah renkte. Oda gece mavisi önü kısa arkası kuyruklu bir şey aldı. Mezuniyet balosu gelip çattı. Eda sevgilisi ile barıştı. Onla dans ederlerken ben onları izledim. Arkamdan "Seninle dans edebilir miyim?" Arkamı dönüp baktığımde Selim olduğunu görünce sinirlendim ama bugün umursamadım. Kabul ettim. Dans ederken bir şeyler anlatıyor ben de çıktığımız zamanları hatırlayıp tebessüm ettim. Sonra Selim'i yine görünce kaşlarım çatıldı.
"Kapa çeneni! Selim"
"Yani hayır diyosun."
"Ne dediğinden haberim yok.Bi sus."
"Ya o kızı sevmiyorum valla bak seni aldatmadım görende yattığımı sanar."
"He tamam anlıyorum canım seni."
"Peki öyle olsun." dedi ve gitti.
Derdim ama mikrafona geçip bir şeyler diyeceğini fark ettim.
"Sevgili arkadaşlar,beni iyi dinleyin. Ben Melis denen cadıyı çok seviyorum. Ama ortada yanlış anlaşılma var. Gökyüzümün tek yıldızı,aşkım,herşeyim. Ben odunum biliyosun romantik olamıyorum ama kendim olduğuma göre yalan söylemiyorum. Affet beni."
Bu konuşmasından sonra herkes affet diye protesto etmeye başladı. Hafif gülümsedikten sonra dışarı çıktım. Beni engellerse bana cidden aşıktır.Dışarı çıktım. Biraz bekledim belki gelir diye. Ama gelmedi.

HATALI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin