0.1

172 6 5
                                    

 Multi = Benden size gelsin : )

BAŞLAMA TARİHİNİZ =  ( 17/02/2021 ) 

       Selam yeni okurum . Hatta ballı lokmam acemi bir şekilde size bu hikayeyi yazmaya başladım . Bana destek olursanız sevinirim . Oy vermeyi ve yorumlarınızı eksik etmeyin : )

^ Bölüm ^

   Her gün olduğu gibi yine uyandım . Uykuyu ne kadar çok sevsem de mecburiyetten uyanıyorum . Bu arada ben Leyal . ( Gece , Geceler anlamına geliyor ) 16 yaşında 11 . sınıfa gidiyorum . Evin tek çocuğuyum demek istesem de canavar bir erkek kardeşim var . Kendisi daha 5 yaşında olmasına rağmen beni sinir etme kapasitesi çok yüksek ama çokta sevimli . Şimdilik bu kadar biraz daha oyalanırsam daha ilk günden geç kalacağım . Günlük rutin işlerimi halledip giyindim ve masaya indim . Evimiz dublex ve ben tabi ki de terası olan odayı seçtim . . .

'' Günaydın kraliçem . ''

'' Günaydın kızım . '' Hemen masaya geçtim . Çok bir şey yemeden kalktım çünkü bizimkiler kapıya geldi . Okula gitmek zorundayım . Bu arada bizimkileri tanıştırayım . Alen grubumuzun en coolu , Poyraz desen en çalışkan ve karizmatiği son olarak Kayra var bide neşe kaynağımız olur . 

'' Selam bizimkiler . '' Hemen Alen'in koluna girdim . Okul yakın olduğundan yürümeye başladık .

'' Selam tatlı kız . '' Tatlı mı ? Nerem tatlı benim .

'' Poyrazcım , canım en yakın zamanda göz doktoruna görünmen gerek . Ben tatlı biri değilim . '' 

'' Hayır canım göz doktoruna senin ihtiyacın var güzelliğini ve tatlılığını görmüyorsun . '' Ben mi ? Güleyim de boşuna gitmesin . HAHAHAHAA ...

'' Hıhı güzel olsaydım Mert bana bakardı . Ay özledim yine acaba 3 ay boyunca ne yaptı ?'' Mert kim mi ? Hoşlandığım çocuk . 10 . sınıfta geldim ben bu okula ve ilk gördüğümde tutuldum denebilir . Yanlış anlaşılmasın dış görünüşüne değil . Yemyeşil gözlerine vuruldum . Gözlerinde gördüğüm o kalbine ...

'' Kızım aman ne yapacaksın onu burada gül gibi kardeşlerin var . '' Alencim canım kolay mı sandın ?

'' Unutmaya çalışmadım mı sanıyorsunuz ? Olmuyor beceremiyorum işte bir anda bitmiyor . ''

      Daha fazla tartışmamak için sustular ve biz 20 dakika sonunda okula vardık . Yürümek bir terapi gibiydi . Bahçede yapılan törenden sonra sınıfa koyun sürüsü gibi çıktık . Anlamıyorum neden hepimiz sıra şeklinde çıkıyoruz . Bir anda herkes sıkışıyor merdivenlere bu hiç hoş değil . Sınıfa çıktığımızda çam kenar en arkaya ilerledik . En arkada Poyraz ve Kayra ön sırasında Alen ve ben oturduk . Alen konuşmaya başladı .

'' İlk ders Kimyacıyla . '' Ay hiç çekilmez şimdi sabah sabah o kadın . Hoca resmen yazı yazdırmaya aşık yazı yazdırmak parayla olsun zevk için yine yazdırır .

'' Öğk ama yani sabah sabah . ''

'' Katılıyorum Kayra kankam . '' Tam o sırada hoca sınıfa girdi ...

   İnsan ilk ders biraz tolerans gösterir hemen müfredatı bize anlatmaya başladı . Kitaplarımız gelmiş olsaydı kesin ders işlerdik . Diğer derslerde normal şekilde ilerledi . Öğle arasında kantine indik . Bu okul özel değil ama yine de kantinimiz geniş ve masaları var . Yiyecek bir şeyler aldık ve masaların birine geçtik . Bizimkiler sohbet ederken benim gözüm Mert'teydi . Keşke onu görmeseydim . Çünkü yanında Eflin vardı . Elele bir masaya oturdular . Canımın yandığını hissediyordum . Artık hiç şansım yok diyebilirim . Çünkü ikisi de birbirini seviyordu . Arkadaşlarım sayesinde öğrenmiştim başlarda sonuçta sevgili değiller belki fikri değişir diyordum ama artık ikisinin arasına girmemeliyim unutmaya çalışmalıyım belki de . Kafamdaki düşüncelerden sıyrıldım . Şu an ağlamak istiyordum ama ağlamamalıyım . Eve saklıyorum kendimi evde bana kimse dokunamaz sonuçta rahat rahat ağlayabilirim . 

Papatya Hanım (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin