BU BÖLÜMDE ÇOKÇA BAHSEDİLEN KONUMUZ AŞK . PEKİ SİZCE AŞK NASIL BİR DUYGU ?
SİZ AŞIK OLDUĞUNUZU NASIL ANLADINIZ ?
BU KADAR SOR YETER ŞİMDİ KİTABA GEÇELİM : )
* * *
'' Pamir sana da anlatmıştım Anonimim var diye işte sanırım ben de ona aşık oldum . '' Daha önce sevdiğim oldu ama sanırım onlara aşık olmamışım . Anonimin bende ayrı yeri vardı .
'' Peki nasıl bu kanıya vardın ? Sonuçta emin konuşmuyorsun . ''
'' Evet yani bir belirsizlik içindeyim . Daha önce sevdiğim biri oldu ama aşık olmamışım ona çünkü şuan yaşadığım duygular bambaşka . Ona o kadar alıştım ki bana yazmayınca çok korkuyorum ya başına bir şey geldiyse diye . Bana mesaj attığında kalbimin ritmi değişiyor . Mesela bana ' Papatya ' diyor ve bu benim çok hoşuma gidiyor . Onsuz dakikalarım geçsin istemiyorum . Onun kim olduğunu bilmesem bile bana yazması onu sanki hep benim yanımda gibi hissettiriyor . Diyorsunuz ya ' bekle o sana zamanı gelince söyler ' diye ben onu beklemek istemiyorum gidip boynuna atlamak saatlerce ona sarılmak istiyorum . Duygularımı tam ifade edemiyorum ama ona çok bağlandım ve onu çok seviyorum . '' Bu kadar şeyi söyleyebildiğime bile şaşırıyorum .
'' Kankacım sen bu çocuğu gerçekten seviyorsun . ''
'' Yok kanka şakasından seviyorum . '' Pamir ruh gibiydi cevap vermedi .
'' Ee Pamir sence aşık olmuş muyum ? '' Pınar'ın anlatmasına göre onun da sevdiği biri vardı anlardı beni .
'' Olmuşsun . '' Ne yani sadece olmuşsun mu ? Tabi bunu ona söyleyemedim .
'' Peki sen hiç aşık oldun mu ? '' Biliyordum ama sormak istedim .
'' Evet . ''
'' Peki nasıl anladın onu sevdiğini ? ''
'' İstemsizce onu düşünmeye başladım . Onu görmediğim günler benim için kötü geçiyordu . Onu gördüğümde kalbim hızlanıyordu . Yatarken , kalkınca , gün boyu hep aklımdaydı . Hele bak ağladığını gördüğüm zamanlar içimden bir parça kopuyordu resmen . Ondan çok benim canım acıyordu . Sonra kendi kendime dedim . ' Pamir sen bu kızı seviyorsun . ' Evet ben o kızı çok seviyorum . Sevmek güzel şey . '' Anlatırken gözlerini gökyüzüne çevirmişti . Son cümleyi ise bize bakarak söyledi .
'' Peki kız biliyor mu senin onu sevdiğini ? ''
'' Evet . ''
'' O zaman siz sevgili olmadığınıza göre kız seni sevmiyor mu ? ''
'' Bilmiyorum . ''
'' Platonik sevmek çok zor . Yani kendim de çektiğim için biliyorum . Hatta Anonim bana ilk beni sevdiğini söyleyince içimden dua etmeye başladım benden vazgeçsin diye . Çünkü ben de o sıralar daha Mert'i seviyordum . Daha doğrusu onun bana ilk yazdığı gün ben Mert'ten vazgeçmeye karar verdim . Ama Anonim için değil Mert'in sevgilisi oldu diye . Şimdi diyorum ki iyi ki sevgilisi olmuş . Yoksa ben daha Mert'in peşinde kendimi ziyan ederdim . Ve Anonim gibi beni gerçekten seven birini çok üzmüş olurdum . Tamam başlarda onu da biraz kırdım . Ne yapayım ama dalga geçiliyorum sandım . ''
'' Kanka ben de dalga geçiliyorum sanırdım . Sonuçta biri sana direkt anonim şeklinde seni seviyorum diyor . ''
'' Pamir sen ne düşünüyorsun ? Yani anonim olarak yazması hakkında . ''
'' Bence çok sorun edilecek bir konu değil . Sana karşı çekingen olabilir . Kafasında ' Acaba beni sever mi ? ' gibi sorular olduğundan da anonim olarak yazmış olabilir . ''
'' Yani saydıkların da ihtimaller arasında . '' O sırada kapı açıldı .
'' Hadi kızım eve geçelim geç oldu . ''
'' Tamam sultanım . ''
'' Hadi görüşürüz Leyla teyze . ''
'' Görüşürüz oğlum . ''
Ben de vedalaşınca eve geçtik . Günün yorgunluğunu üstümden atmak için duşa girdim . Çıktıktan sonra pijamalarımı giyip yattım . Tabi Anonim'e mesaj atmadan uyumadım .
Ben = İyi geceler .
Anonim Bey = Sayende iyi geceler : )
* Pamir'in Ağzından *
Bu akşam resmen Leyal bana olan aşkını bana anlattı . Çok mutluyum . Şimdi onun ' iyi geceler ' mesajına cevap yazdım ve yatağımda onu düşünüyorum . Bu kadar kısa sürede kendimi ona sevdirmiştim . Beni sevmişti . . .
Çok tuhaf bir duygu biri tarafından seviliyorum . Ama gerçekten seviliyorum . Bu zamana kadar bana ' seni seviyorum ' diyen oldu . Ben hiçbirine inanmadım . Hiçbirinin gözünde sevgiye dair bir şey görmedim .
Papatyama gelirse konumuz . Onu kendimden bile daha çok seviyorum . Mert'in yerine çoğu kez geçmek istedim . Leyal eskiden onu seviyordu . Ona nasıl baktığını görüyordum canım acıyordu . Ama artık onun karşısına çıkma zamanı geldi . 5 gün sonra doğum günü benim de aklımda fikirler var tabi .
* 5 GÜN SONRA * ( Uzatmak istemedim )
* Leyal'in Ağzından *Bugün tatile gireli 5 gün oluyor ve bugün benim doğum günüm . İlk kutlayan Anonim oldu . Saat 00.00 ' da mesaj attı ve ben bir mesajına bile tav oluyorum . Bu çocuk benim aklımı başımdan alıyor . Neysee bugün plan şöyle öğleden sonra hazırlanıp bizim binanın arka bahçesindeki çardakta doğum günümü kutlayacağız . Ama ben daha ne giyeceğimi bilmiyorum . Daha fazla zaman kaybetmemek için kalkıp duşa girdim . Duştan çıktıktan sonra kahvaltımı yaptım ve asıl zorlu sürece girdim . Hazırlanmak . . .
2 saatin sonunda hazırlandım . Üzerime beyaz papatya desenli tül elbise altına beyaz topuklu ayakkabılarımı giydim . Makyaj olarak lip balm , rimel ve eyeliner kullanarak sade bir şeyler yaptım . Saçını ise hafif su dalgası yaptım .
Bu elbiseyi Anonim için giyiyorum ona işaret olsun diye birazda . Belki aramızdan biri değil ama yine de uzaktan bizi izleyeceğini biliyorum .
Ailemle akşam kutlayacağım için beni arkadaşlarımla yalnız bırakacaklar . Bizimkiler gelmiş ben yine geç kalmışım . Hemen evden çıkıp asansöre bindim . Apartmandan çıkıp arka bahçeye yol aldım .
'' Oooo çok güzel olmuşsunuz Leyal Hanımcım . ''
'' O sizin güzelliğiniz Alen Hanımcım . '''' Kankam olmasan kesin sana yavşamıştım . ''
'' Bunu bir iltifat olarak kabul ediyorum Kayracım . '''' Çok güzel olmuşsun . ''
'' Teşekkür ederim . ''
'' Pamir ne oldu kardeşim dilin tutuldu . ''
'' Kayraaa . ''
'' Aman ne dedim sanki . '''' Gerçekten çok hoş olmuşsun . ''
'' Sen de öylesin balım . '''' Ay iltifatlarınız bittiyse hadi pastayı keselim . ''
'' Kayra ne boş insansın bir dur . ''
'' Aman be ne haliniz varsa görün . ''Her sene olduğu gibi çardağı çok güzel süslemişlerdi . Keşke dedim içimden keşke Anonim de burada yanımda olsaydı .
EVET BALLI LOKMALARIM BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ ?
SİZCE DEVAMINDA NELER OLABİLİR ?
FİKİRLERİNİZE AÇIĞIM : )
KENDİNİZE İYİ BAKIN . . .
( 12/04/2021 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Hanım (Texting)
Romance055** = Daha ne kadar böyle ağlayacaksın Papatyam? Anonim Bey ve Papatya Hanımın hikayesini okumaya hazır mısınız? NOT : Olaylar çok hızlı ilerliyor bu yüzden kısa bir kitap : ) ( Ben daha önce benim yazacağım gibi bir kitap okumadım ama siz benze...