Multi = Benden size öneri olsun
Selam ballı lokmam nasılsın ? Bugün yeni bir bölüm ile karşınızdayım . Okuyun bakalım . Desteklerinizi eksik etmeyin : )
^ Bölüm ^
Terasta otururken birden gözüm karşı apartmanın çatısına kaydı . Terasta bir çocuk oturuyordu . Şebnem teyzenin oğlu adı eee . . . Pamir evet adı Pamir . Bizim Arel beyin kankası olur kendisini çok seviyor . Annemler onlara , onlar bize gelir gider ama ben ne giderim , ne de geldiklerinde odadan çıkarım . Misafir içine çıkmayı sevmiyorum . Ayrıca bizden 1 yaş büyük olmasına rağmen 11. sınıfa gidiyor ve yan sınıfımda olur kendisi . Ben böyle düşünürken Arel kucağımdan kalktı . Eliyle Pamir'i işaret edip konuşmaya başladı .
'' Aba Pamiy delçin . '' ( Abla Pamir gelsin . )
'' Ablacım gece gece ne yapacaksın Pamir abini ? '' Bu dediğime karşı Arel ağlamaya başladı . Hayır abi gece gece ne bu Pamir aşkı ? Otur oturduğun yerde senin burada gül gibi ablan var . Neyse geri Arel'e döndüm .
'' Kuzum ağlama çok istiyorsan yarın gelir görmeye seni . ''
'' Ayır ben çindi iştiyom . '' ( Hayır ben şimdi istiyorum . )
'' Ablacım ama şimdi olmaz ki hem bak geç oldu uyur o . '' Boş yere konuşuyordum . Ağlaması kesilmedi . Sanırım Pamir de duydu ayakta bize bakıyordu . En sonunda dayanamadım olayı anneme anlattım . O da Pamir'i arayıp gelip gelemeyeceğini sordu . Ve şimdi Pamir'in gelip Arel'i susturmasını bekliyorum . Arel bey yerinden kıpırdamadı neyse ki hava soğuk değildi . Yani gece gece bu aksiyona ne gerek vardı ? Bide ben şimdi istiyorum diye daha çok ağlaması yok mu ?
* 5 dakika sonra *
'' Hoş geldin gece gece seni de rahatsız ettik kusura bakma . '' Ben onunla konuşurken birden Arel Pamir'in bacağına sarıldı . Pamir onu kucağına alıp sarıldı . Onlar konuşmaya ben onları izlemeye başladım . Çok güzel gülüyordu .
^ Sana ne oluyor sevgilisi vardır kesin bunun taş gibi çocuk sonuçta ^
Milletin iç sesi güzel güzel konuşur bide benimkine bak . Tamam iç sescağazım bir şey demedim ben . Birden çekiştirilmemle iç sesimle konuşmayı bıraktım . Kim mi ? Arel bey beni yanlarına çekiyor .
'' Aba pisle otuy . '' ( Abla bizimle otur . )
Arellerin yanına oturdum . Arel'in bir tarafında ben bir tarafında ise Pamir oturuyordu . Kendimi boşanma evresinde olan çocukları da onları barıştırmak için uğraşıyormuş gibi bir sahnenin ortasında hissettim . O sahnelere göre çocuk anne ve babasıyla beraber yatmak isterdi . Aman aman vazgeçtim . Şimdi bu deli bizimle falan yatmak ister .
'' Ben gideyim artık seninle sonra yine görüşürüz ufaklık hadi sende git yat uyu . '' Annem Pamir'i uğurlarken ben de Arel'i yatırdım . Sonra kendi odama gidip yattım . Telefonumu açıp sosyal medyada dolaştım . O sırada mesaj geldi .
055** = Çok güzelsin Papatya . . .
Ben = Ben bugün söylediklerimden sonra yazmazsın sanmıştım . Ayrıca benim peşimi bırakmalısın . Seni istemiyorum .
055** = Seni bırakmayacağım Papatya hanım .
Cevap vermedim görüldü atıp çıktım . Yarın okul var ve benim uyumam lazım benim uğraştığım şeylere bak . Akıllısı beni bulmaz , delisi peşimi bırakmaz . Gerçi deli deliyi çekermiş . Düşüncelerimden sıyrıldım ve kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım . . .
* * *
Gözlerimi rahatsız edici alarm sesi ile açtım . Okula gitmem gerek ama ben gitmek istemiyorum . Hayallerimi gerçekleştirmek için çabalıyorum sadece . Kendime gelip lavaboda rutin işlerimi hallettim . Giyindikten sonra aşağıya inip kahvaltımı ettim . Bizimkiler bugün erken gittiği için tek gidecektim okula üzerime kot ceketimi alıp çıktım . Telefonumdan şarkı açıp yürümeye başladım . Huzur bulduğum nadir olaylardan biriydi o sırada telefonuma bildirim geldi .
055** = Günaydın Papatyam .
Mesajına görüldü atıp çıktım sayfadan beni delirtmeye çalışıyor sanırım . İstemiyorum diyorsam istemiyorumdur dimi ama yani ne bu ısrar . Okula 5 dakikalık mesafe kalmıştı arkamdan biri dokundu .
'' Selam komşu kızı nasılsın ? ''
'' İyiyim sen ? ''
'' İyi ben de okula gidiyorsun sanırım iyi dersler . ''
'' Teşekkürler .'' Arda yanımdan uzaklaşınca ben de okula devam ettim . Arda kim mi ? Yan komşumuzun oğlu benden 3 yaş büyük mühendislik fakültesinde okuyor . Ama sevemiyorum onu sanırım bir ara benden hoşlandığını söylediği için uzaklaştım ondan yoksa çocukluğumuz beraber geçmişti . Annemler hep beraber takılırlar bizim için öyle söylemeyeceğim . Düşününce yan teras da onun odası bana yazan sapık inşallah Arda değildir . . .
Okula vardığımda hemen sınıfa çıktım .
'' Selam millet . ''
'' Hoş geldin kankiştoşkoşum . ''
'' O ne be ? ''
'' Kanka demenin kısa yolu . ''
'' Kayracım canım benim bu nasıl bir kısa yol ? '' O sırada Alen'in yanına oturdum . Yolda Arda'yı gördüğümü anlatmaya başladım .
'' Sana karşı tavırları nasıldı ? '' Klasik kanka muhabbetine başladık .
'' Normaldi kanka merak etme . ''
'' Sanmıyorum bence hala seni seviyor . ''
'' Seviyor olabilir ama ben onu sevmiyorum . Biliyorum reddedilmek çok koyuyor ama onu sevmediğim halde neden umut vereyim ? ''
'' Sen de haklısın bebeğim . ''
'' Günaydın çocuklar . '' Hoca gelmiş derse başlamıştık . Sorunsuz 4 dersin sonunda öğle arasına girmiş bizim çocuklarla kantine inmiştik . Her zamanki gibi çiğköfte ayran ikilisini almıştım . Beni bilen bilir çiğköfte aşığı birisiyim . Telefonum titredi bir anda .
055** = Seni çiğköfte kadar mutlu edeceğime yemin ediyorum Papatya hanım .
Şu an kantinde ve benim ne yediğimi görebiliyor ama kim bu ? Bana bu kadar yakınken benim onu bulmam neden çok zor ? Kafamdaki soru işaretlerinden kurtulmak için mesaj yazmaya başladım .
Ben = Ne zaman kim olduğunu göstereceksin ? Ya da ne zaman peşimi bırakacaksın ?
055** = Kim olduğumu öğrenmen için daha çok var . Ve seni bırakmayacağım . Beni sevmiyorsun ama bari bir şans ver bana böyle davranma lütfen .
Verecek bir cevabım yoktu . Ona şans vermeli miyim ? Bilmiyorum . Koca bir bilinmezliğin içindeyim .
Vee bölüm sonuuu . Bölüm ile alakalı görüş ve önerilerinizi alayım . Sizleri seviyorum ballı lokmalarım . Sevgiyle kalın : )
( 19/02/2021 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Hanım (Texting)
Romance055** = Daha ne kadar böyle ağlayacaksın Papatyam? Anonim Bey ve Papatya Hanımın hikayesini okumaya hazır mısınız? NOT : Olaylar çok hızlı ilerliyor bu yüzden kısa bir kitap : ) ( Ben daha önce benim yazacağım gibi bir kitap okumadım ama siz benze...