Hello Ballı Lokmalarımm . Nasılsınız ? Keyifler yerinde mi ?
^ Bölüm ^
Şimdi ne mi yapıyorum ? Pınar ve Arel ile Pınar'ın abisi Pamir'in terasına çıkıyoruz . Başta Pınar'ın odasında oturacaktık ama hava güzel diye terasa çıkalım dedik . Üst kata çıkıp odanın kapısına vurduk .
'' Abicim müsait misin ? ''
'' Gel Pınar müsaitim . '' Sanırım bizim burada olduğumuzdan haberi yoktu . Biz içeri girince Arel koşup Pamir'in kucağına zıpladı . Çocuk bir anda neye uğradığını şaşırdı . Ayy yeni fark ediyorum onun üstünde neden bir şey yok . Kafamı odasının başka yönlerine çevirdim hemen . Odası çok güzel dekore edilmişti .
'' Abicim biz terastayız istersen sen de gelirsin . '' Pınarla hemen terasa geçtik . Biraz daha odada durursak ben utancımdan yerin dibine girecektim . Pınar ile havadan sudan konuşmaya başladık . Terasın kapısı açıldı ve içeri Arel ile Pamir girdi . Karşımdaki pufa oturdular . Anlamıyorum bu kardeşimin Pamir sevgisini beni bile bu kadar sevmiyor .
'' Arel Bey kıskanıyorum ama beni bu kadar sevmiyorsun ? '' Çocukla çocuk olma derler ya tam o haldeyim komşularımızın önünde çocuklaşıyorum resmen rezillikk .
'' Yog den çeni de çeviyoyum ama pamiyi daha çok çeviyoyum onunla ii anlaçıyoyuz . '' ( Yok ben seni de seviyorum ama Pamir'i daha çok seviyorum onunla iyi anlaşıyoruz . )
'' Bak sen Arel efendiye evde görüşürüz canım . '' Bana nispet eder gibi gitti daha çok Pamir'e sarıldı . Hepimiz gülmeye başladık . Pınar bana dönüp konuşmaya başladı .
'' Leyal biz seninle daha sık görüşelim ya arada Leyla sultan olmasa da gel sen . ''
'' Olabilir neden olmasın ? ''
'' Ay hatta biz yarın abimle alışverişe gideceğiz sen de gelsene . ''
'' Bilmiyorum ki hem tek gitmiyorsun sonuçta belki abin seninle olmak istiyordur . '' Pamir hemen lafa atladı .
'' Hiç sıkıntı yok sen de gelebilirsin . ''
'' O zaman geliyorsun . '' Deyip birden sarıldı Pınar .
'' Abimle alışveriş çok sıkıcı oluyordu . Şu an çok mutluyum . ''
'' Pınarrr . '' Pamir'in kızmasıyla gülmeye başladık . Kardeş kavgası izlemek tadından yenmez .
'' Ne var abi sanki yanlış bir şey söyledim . '' Pamir sinirli bir şekilde susmayı tercih etti . Ama biz hala gülmeye devam ediyorduk . Telefonum titredi .
Anonim Bey = Çok güzel gülüyorsun Papatyam ama gülme o Pamir denen herifin karşısındayken dayanmıyorum
Anonim Bey = Bana düşmez senin hiçbir şeyin değilim gerçiEtrafıma bakındım Pamir ve Pınar telefonla ilgileniyordu . Bu sefer ayağa kalkıp karşı binalara baktım ama kimse gözükmüyordu . Pınarlar bir şey olduğunu anladı sanırım konuşmaya başladılar .
'' Leyal bir şey mi oldu ? ''
'' Yok bir şey olmadı . '' Deyip yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim . Ve telefonu elime alıp yazmaya başladım .
Ben = Senin de dediğin gibi bana karışmak sana düşmez .
Ben = Ayrıca insanlara bu şekilde hitap etmen çok saçma .
Ben = Yanıma gelip karşıma çıkmadığın sürece uzaktan izlemeye dayanmalısın çünkü ben arkadaşlarımla görüşmeyi kesmeyeceğim .Sinirlenmiştim yazarken bana karışamaz . Onun dediğini de yapmam .
'' Leyal canım bir şey olmadığına emin misin ? Yüzün kireç gibi oldu . Biri seni rahatsız mı ediyor yoksa ? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Hanım (Texting)
Romansa055** = Daha ne kadar böyle ağlayacaksın Papatyam? Anonim Bey ve Papatya Hanımın hikayesini okumaya hazır mısınız? NOT : Olaylar çok hızlı ilerliyor bu yüzden kısa bir kitap : ) ( Ben daha önce benim yazacağım gibi bir kitap okumadım ama siz benze...