Merhaba! Aslında ilk hikayem değil ama hesap değiştirmek zorunda kaldım. Bu bir genç kızın hayalleri ile nasıl hayal olduğunun hikayesi. Ve burada kendim bir grup oluşturdum. Grubun adı Silent Of Scream. Bateristi Dylan O'Brien, gitarist ve vokal Michael Clifford, gitarist ve vokal Shawn Mendes, ve baş rollerden biri olan, tüm solistlerin aksine sarışın mavi gözlü olmayan solist, Calum Hood. İleride görülecek olan Blair ve Iris adlı kızların yerinde kendinizi düşünebilirsiniz. Her neyse, sanırım bu kadaar. Umarım beğenirsiniz! :)
× × × × ×Merhaba, ben Blair. Blair Azura McClain. Çok ünlü iş adamı, sayın babam Kevin McClain'in kızıyım. Çok fazla zenginiz, evet, ama keşke bu zenginliği bana olan ilgisi ve sevgisi ile de gösterse. Her neyse, 18 yaşındayım. Amerika, Los Angeles'da babamla beraber yaşıyorum. Annem ise Avustralya'da anneannemler ile beraber yaşıyor. Annem ile babam çok uzun zaman önce ayrıldı ve emin olun babamla şu meşhur "baba-kız" ilişkimiz yok. Her ne kadar zengin olsak da okula servis ile gidip geliyorum ve aslına bakarsanız bana kalsa okula gitmem. Aslında, her zaman yanımda param olmasına rağmen sosyal bir kız değilim. Okulumda gıcık olabileceğiniz bir çok tipte kız var. Onlarca kişilik arkadaş grupları ile takılmak pek de benlik değil ve aslında, insanlardan ve kalabalıktan pek haz etmem. Biliyorum, biliyorum çok sıkıcı bir hayatım var. Ve evet, bir sevgilim var. Ashton Fletcher Irwin. Ela gözlü, sarı ve kıvırcık saçlı, eğlenceli ve dövmeli bir tip. Yani, her kızın hayalindeki, özellikle de bizim okuldaki kızların hayalindeki gibi bir erkek. Okulda, "Aman Tanrım, Ashton!" diye bağırdıklarında okulu yıkmak istiyorum. Evet, Ashton'ı seviyorum. Ve Ashton'ın çok gıcık olduğu bir durum var. Silent Of Scream grubunun solistine attığım mesajlar, ve nereden ulaşabildiysem gönderdiğim her şey. Ashton çok kıskanıyor ve ben Calum'a olan düşkünlüğüm ile tanınıyorum. Bana ne kadar cevap vermeyip göz ardı etsede ona olan sevgim sonsuz fakar son zamanlarda beni tek mutlu edebilen kişi, yani Calum'dan soğumaya başladım. Ashton sürekli beni umursamadığını söylüyor. Sanırım haklı ve bu da Calum'dan uzaklaşmamı sağlıyor. Aslında, son zamanlarda Ashton'dan da uzaklaştım. Şu sıralar sadece çocukluk arkadaşım olan Iris ile konuşuyorum. Sadece Skype'den konuşabilsek de, -Ah, evet, o Avustralya'da.- o değer verdiğim ve anlaşabildiğim tek insan. Ashton biraz kaba ve onunla her şeyi konuşamıyorum. Babam ise eve her gece başka bir kadınla geliyor. Annemin ise beni ne aradığı var, ne de sorduğu. Kısaca, kaçıp, her şeyden kurtulmak istiyorum. Elimde olsa, Avustralya'ya kaçardım. Ama şimdilik, bu biraz mantıksız. Her neyse, Calum'dan soğudum çünkü onu da her gece başka bir kadın ile fotoğrafını görüyorum. Bu da onu babam ile bağdaştırıp kötü hissetmeme neden oluyor. Nasıl oluyor da, hem iyi hissettirip hemde kendinden soğutabiliyor? Ah evet, o yakışıklı bir solist. Bense sıradan zengin bir genç kızım. Umarım, bir gün beni fark etmesini sağlayabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent Of Scream
Teen FictionBlair hep bir kaçış yolu arıyordu. Hem kaçmak, hemde kendi kalbini kıranlardan intikam almak istiyordu. O normal bir kızdı fakat hep zorluklarla büyümüştü. Kalbini kıran insana oldukça bağlıydı ve en önemlisi, intikam almak istediği çocuğa en başınd...