99. DM - FAMILY

1.8K 62 28
                                    

LUNA
Mam za wysokie czoło, jestem głośna, czasami nieznośna i impulsywna, a moje zupy są niewystarczająco dobre. Jednak dbam o swoich przyjaciół i potrafię przyznać się do błędu. Umiem przeprosić i jestem najbardziej pozytywną osobą w naszej grupie. Chyba jestem idealna.

ASTORIA
Przytyłam, mam za grube uda i niewyregulowane brwi. Czasami mi odbija, krzyczę i oskarżam innych o głupoty. Jestem trochę głupiutka i mam wrażenie, że moje szare komórki urodziłam razem z Laylą, ale kocham was całym sercem i nigdy nie zostawię was w potrzebie. W naszej grupie jestem raczej tą nieogarniętą i wkurzającą osobą, ale co z tego? I tak wiecie, że jestem chodzącą perfekcją.

HERMIONA
Co jest?
Co się dzieje?

BLAISE
Ja chyba powinienem książkę o sobie napisać. „Wady i zalety Blaise'a Zabiniego, ale głównie wady", co o tym sądzicie? Dobry tytuł? W każdym razie jestem wysoki jak brzoza, ale głupi jak koza. Mam wielki nos, którego nienawidzę! Ciągle przysparzam wam kłopotów, ale wciąż jesteście przy mnie. Dużo żartuję i uwielbiam tańczyć, kiedy jestem sam w domu. Nigdy się też nie poddaję, więc zapamiętajcie, że Blaise Zabini aka ideał zgotuje wam piekło (w pozytywnym znaczeniu tego słowa).

HERMIONA
Hej, co wy robicie?
O co wam chodzi?😳

ADRIAN
Cóż... My jesteśmy

TERENCE
Nieznośni

ADRIAN
Wkurzający

TERENCE
Ja mam strasznie długi język (serio jest długi, a nie żebym komuś coś wygadał)

ADRIAN
A ja mam wampirze kły zamiast normalnych zębów

TERENCE
Plotkujemy

ADRIAN
I dokańczamy za siebie zdania

TERENCE
Dużo też żartujemy

ADRIAN
I potrafimy rozśmieszyć każdego

TERENCE
Jeden bez drugiego długo nie przeżyje

ADRIAN
Bo jesteśmy wspólnie funkcjonującym organizmem

TERENCE
Homeostaza

ADRIAN
Hemoglobina

TERENCE
Fluor

ADRIAN
I te sprawy

TERENCE
Ale jesteśmy IDEALNIE

ADRIAN
PERFEKCYJNI

TERENCE
Kochacie nas

ADRIAN
xoxo

HERMIONA
Chcecie mi pokazać, że zaczęłam o sobie myśleć w zły sposób, tak? 🙄

DAPHNE
Tak jest, najmądrzejsza czarownico!😎

HERMIONA
Jesteście kochani...

HARRY
No przecież wiemy o tym!❤️

PANSY
To jasne jak dwa razy dwa😎

GINNY
Jak coś powiedziałam jej już o Vicky...

TEODOR
To świetnie, bo już mnie łapy parzyły, żeby to napisać!😳
Jak się czujesz, Herm?

HERMIONA
Uważam, że coś jest nie tak, zupełnie tak jak wy, ale w sumie odpuszczam.

TEODOR
To świetnie!
Czekaj!
Co?
Jak to odpuszczasz?

HERMIONA
Normalnie.
Mam dość Teo.
Mieliśmy być partnerami i mieliśmy dzielić się ze sobą wszystkim. Ta sytuacja może powtórzyć się milion razy, a ja nie chcę tyle razy cierpieć. Stara Hermiona starałaby się sama zająć sprawą gróźb, ale Hermiona Granger-Malfoy poszła z tym do męża, aby wiedział... To jest partnerstwo.

SEAMUS
Nie wiem, czy widzicie, ale Draco wyświetla wszystkie wiadomości...

PANSY
On czy ktoś inny z jego urządzenia?😡

DRACO
Ja...

BLAISE
Więc może coś napiszesz? Potrzebujesz pomocy? Uratujemy cię, ale daj nam jakąkolwiek wskazówkę, stary! Pomożemy ci! Draco, odchodzimy od zmysłów. Nic nie wiemy...

HERMIONA
Skoro tutaj jesteś, pewnie wiesz, że to koniec. Jednak... daj nam jakiś znak, jeżeli potrzebujesz pomocy.

TEODOR
Podbudowałaś go tym „to koniec"... Z pewnością.

HERMIONA
Też chce wiedzieć, o co tutaj chodzi. Jestem po uszy w tym gównie, wiesz Teo? I nie czuję się dobrze, ale chciałabym mu pomóc, jeżeli w ogóle potrzebuje jakiejkolwiek pomocy. Jeśli nie... szczęścia ze swoją rodzinką. Pozdrów ode mnie Vicky i waszego malucha.

DRACO
Ty wiesz?

HERMIONA
A to była jakąś wielka tajemnica?

***

4/5

Social Media PART II - DramioneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz