Wybaczcie, ale dzisiaj nie będzie rozdziału. Postanowiłam za to wstawić odpowiedzi na pytania w dwóch częściach. Tutaj znajdziecie część kobiecą.
Pytań było bardzo dużo, ale niektóre się powtarzały. Nie będę, więc dodawać niemal identycznych powtórzeń. Mam nadzieję, że nic nie pominęłam. Czułam się bardzo dziwnie, gdyż musiałam się wczuć w każdego z bohaterów – w jego charakter, emocje. To trudne zadanie, naprawdę.
***
AUTORKA
Jak samopoczucie?
Całkiem nieźle, ale mam ostatnio sporo na głowie i zbyt wiele stresu.
Czy będzie jakaś nowa osoba w książce?
Nie planuję wprowadzać nowej osoby, ale wszystko jeszcze może się zmienić.
Co u ciebie?
Nic nowego. Studia, prace zaliczeniowe, nauka...
Jak było i co się działo na proteście?
Był tradycyjny spacer, muzyka, okrzyki, czarne parasolki, transparenty oraz „narodowcy" pilnujący kościołów, którzy oczywiście zostali olani. Protesty w jakiś sposób jednoczą ludzi. Wśród ludzi, którzy mają podobne poglądy do moich, czułam się naprawdę dobrze. Po raz pierwszy czułam się otoczona właściwymi ludźmi. Mój przyjaciel po proteście powiedział: „Dla mnie to jest zajebiste i wzruszające. Chłop – typowy dres – podbiega do ludzi z tęczową flagą i zbija z nimi piątki, bo są tutaj w tym samym celu. Piękne kurwa."
HERMIONA GRANGER-MALFOY
Jak tam samopoczucie?
Całkiem nieźle. Dziękuję, że pytasz. A jak twoje samopoczucie?
Jakie masz zdanie na temat obecnej sytuacji w Polsce?
Tutaj nie ma w ogóle żadnej dyskusji. Prawo wyboru jest jednym z podstawowych praw człowieka i musi ono być respektowane, a jeżeli rząd uważa inaczej, niech się poda do dymisji.
Jakby Draco cię zdradził, zrobiłabyś to samo i zdradziłabyś go z Blaise'm?
Draco nie zdradziłby mnie, aczkolwiek jeżeli by to zrobił, nie chciałabym się odegrać na nim w ten sposób. Nigdy.
Czy jesteś zazdrosna o tą podejrzaną laskę?
Co? O jaką laskę?
Czy chcesz mieć kiedyś dzieci? I jeśli tak, to ile?
Na ten moment nie chcę mieć dzieci, a co będzie „kiedyś" – nie wiem. A co do ilości... ważne by dziecko miało dobrze. Liczy się, więc sytuacja materialna, finansowa, ponieważ nie jest problemem zrobić 15 dzieci, ale trudnością jest je utrzymać, wyżywić, wychować.
Co ci się podoba najbardziej w Draco?
Draco jest najbardziej czułym mężczyzną, przysięgam. Podoba mi się, że w pracy gra takiego twardziela, ale przy mnie zmienia się o 180 stopni i jest uroczym chłopcem. Draco jest wspaniały. Jest w nim zbyt wiele rzeczy, które uwielbiam.
Jak bardzo kochasz Dracona?
Najbardziej!
Nie jesteś zazdrosna o Draco? Jakby nie patrzeć jest bardzo przystojny i kobiety na niego lecą. Nie boisz się czasem, że cię zostawi? PS. Uwielbiam cię!
CZYTASZ
Social Media PART II - Dramione
FanfictionDruga część Social Media. Konieczna jest znajomość pierwszej części! Mogą pojawić się zdjęcia nieodpowiednie dla osób poniżej 16 roku życia, przekleństwa oraz treści o tematyce seksualnej.