Chapter 10: These people don't own Naruto.
Me: What is happening?!?!?!
~
Rank, High to Low
God
Dragon
Demon
High Class
Mid Class
Low Class
Neutral
Monster Name: Chimera
Monster Residence: Shadow Realm
Monster Rank: Demon
Description and Abilities: Flight, Breathing Fire (Lion Head), Breathing/Spitting Poison (Snake Head), Intense Ability, and Enhanced Hearing (Dog Head)
Monster Name: 3 Headed Dog
Monster Residence: Inuzuka Clan Lands
Monster Rank: High Class
Description and Abilities: Incredible Fast, 3 Heads, Enhanced Hearing, Sight, Taste, and basically the 6 senses.
Monster Name: Shadow Ghost
Monster Residence: Shadow Realm
Monster Rank: Mid Class
Description and Abilities: Shadow Abilities (Going through Matter, Killing People by Possessing them, Unable to be killed using Taijutsu or Weapons (chakra knives do kill it though))
Monster Name: Shadow Soldier
Monster Residence: Shadow Realm
Monster Rank: High Class
Description and Abilities: Shadow Abilities, Shadow Blade, Which reminds people of bad memories.
Monster Name: Shadow Knight
Monster Residence: Shadow Realm
Monster Rank: High Class
Description and Abilities: Shadow Abilities, Shadow Blade, Enhanced Armour,
Monster Name: Shadow King
Monster Residence: Shadow Realm
Monster Rank: Demon
Description and Abilities: Shadow Abilities, Enhanced Shadow Blade, Enhanced Armour, Enhanced Speed, Enhanced Sight, Teleportation.
Monster Name: Shadow Lord
Monster Residence: Shadow Realm
Monster Rank: Dragon
Description and Abilities: Shadow Abilities, Enhanced Shadow Claws, Enhanced Scales, Enhanced Speed, Enhanced Sight, Enhanced Smell, Enhanced Taste, Can Taste Blood, Infared Vision, Nocturnal Vission, Flight, Cannot be killed by anything, can only be killed by KeiKei Genkai abilities (such as Lava Release, Dust Release, Amaetarasu, etc etc)
Monster Name: Flame Walker
Monster Residence: Konohagakure
Monster Rank: High Class
Description and Abilities: Sets ground on Fire as he walks, Flame Abilities (Touching Someone will burn them, pushing their chakra out will cause a burst of energy, burning everyone in radius, explodes of heat when dies)
YOU ARE READING
The Kingdoms of Naruto - A Naruto 12th Century AU ( alternate universe )
FanficA fanfiction taking place in the 12th century where each clan has its own kingdom/castle. Supported Ships: Sasusaku Naruhina Shikatema Itaizu Neijiten Saiino ( multiple other sub-ships ) Kingdoms: Uzumaki/Namikazi: Konohagakure, Land of the Fire U...