-Yüksel Hastanesi/ Acil-
|Salı / 02:30 / Gece yarısı..|Yazar'dan,,
(Hızlı adımlarla koridorda ilerleyen üç adam temkinli davranıyorlardı.
Odanın kapısının önüne gelince adamlardan biri diğer ikisine el işareti verdi.
Sonra da belinde ki silahı kontrol edip odaya girdi.
Diğer ikisi ise kapının önünde nöbet tutuyorlardı.)----------
(Oda da 3 doktor vardı.
Adam belinde ki silahı çıkarıp iki erkek Doktora doğrultup ateş etti.
Doktorlar daha ne olduğunu bile anlamadan kanlar içinde yere yığıldılar.
Silâh'ın ucunda susturucu olduğundan kimsenin ruhu duymamıştı.
Bir yerde yatan doktorlara bir de elinde silahı olan iri adama dehşet içinde bakan Kadın Doktor neredeyse korkudan ölmek üzereydi.
Ne kımıldayabiliyor ne de ses çıkarabiliyordu.
O sırada iri görünümlü adam yavaşça Kadın Doktor'a yaklaşıp konuşmaya başladı.)X:Sesini çıkarırsan seni de öldürürüm!
Anladın mı?(Kadın Doktor sadece başını sallayabilmişti.
Adam masada duran isim yazılı camdan isimliği alıp üzerinde yazılanlara göz gezdirdi.
İsimlikte büyük harflerle "Doç. Dr. Meryem Arslan" yazıyordu.
Adam elinde ki isimliği Kadın Doktor'a gösterdi.)X: Bu sen misin!?
(Kadın Doktor Tekrar başını sallamayla yetinebilmişti.
Adam askıda asılı olan ceketi alıp Meryem'in üzerine attı.)X: Giy şunu!
(Meryem öylece bakıyordu şok içerisinde..
Adam hızla yanına gelip başına silahı dayadı.)X: Giy şunu dedim sana Doktor!
MERYEM: T-ta-tamam!
(Ağzından sadece bi kaç kelime dökülebilmişti. Elinde ki ceketi hızla giydi.)
X: Şimdi odadan çıkacağız eğer ses çıkarırsan seni de diğerleri gibi öldürürüm.
Anladın mı?!(Meryem yutkunup hızla başını salladı.
Göz yaşlarına hakim olamıyordu.
Adam Meryem'in koluna girip silahı Meryem'e dayadı paltosunun altından..)X: Yürü şimdi!
(Adam ve Meryem hızla odadan çıktılar.)
Adam hiçbirşey olmamışçasına davranıyor, Meryem ise korkudan tir tir titriyordu.
Koridorda Meryem ve Adam önde diğer iki adam arkada hastaneden hızla çıkış yaptılar.
Adam, Meryem'in kolundan çıkıp siyah arabaya hızla bindirdi.
Kendileri de olanca hızıyla binip oradan uzaklaştılar.)----------
Doç. Dr. Meryem Arslan'dan,,
(Tüm hayatımın alt üst olacağını nerden bilebilirdim ki..
Bir gece yarısı başıma silah dayanmış bir şekilde çalıştığım hastaneden kaçırılacağımı nerden bilebilirdim..
Hani derler ya;"Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını..?"
Gerçekten öyle mi olacaktı yoksa endişelenmeli miydim..
İnanın bende hiç bilmiyorum.
Tek bildiğim şey şu anda korku..)Yeni Bir Hikaye İle Sizlerleyim..
Çokça Heyacan Benim İçin..
Vote⭐ Ve Görüşlerinizi Bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN KIRIKLARI
Paranormal"Ve biri çıkar karşına; Ya hayatını Cennete çevirir, yada yangınlarla dolu Cehenneme.."