ɢʀᴀᴛɪᴅᴀ̃ᴏ

19 2 2
                                    

                       ᴄᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 5

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

                       ᴄᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 5

ᴅᴇᴘᴏɪs ǫᴜᴇ ᴍᴀᴛʜɪᴀs ʟᴇᴠᴏᴜ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀsᴀ,ᴇʟᴇs ᴠᴏʟᴛᴀʀᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴄᴀsᴛᴇʟᴏ

ᴅᴇᴘᴏɪs ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ᴄʜᴇɢᴀʀᴀᴍ ɴᴏ ᴄᴀsᴛᴇʟᴏ,ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ sᴀɪᴜ ᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴀ ᴄᴀʀʀᴜᴀɢᴇᴍ. ᴇ sᴜʙɪᴜ ᴀs ᴇsᴄᴀᴅᴀʀɪᴀs ᴇ ᴇɴᴛʀᴏᴜ ɴᴏ ᴄᴀsᴛᴇʟᴏ
ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ғɪᴄᴏᴜ ɢʀɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴘᴏʀ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ!

- ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ,ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ!!

ᴀ ʀᴀɪɴʜᴀ ᴠɪᴛᴏ́ʀɪᴀ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇᴜ ɴᴏ ʜᴀʟʟ ᴅᴇ ᴇɴᴛʀᴀᴅᴀ ᴅᴏ ᴄᴀsᴛᴇʟᴏ, ᴄᴏᴍ ᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴏʟʜᴏᴜ ᴏ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀ sᴜᴀ ғɪʟʜᴀ.

- ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ʙᴇʀʀᴇʏᴀɴɴ ᴄᴜʟʙᴇʀᴛ ʀᴏᴅᴡᴇʟʟ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴄᴏᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂?! _ ᴅɪssᴇ ʀᴇᴘʀᴇᴇɴᴅᴇɴᴅᴏ-ᴀ ᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴀ.

- ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ.. _ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ᴏʟʜᴏᴜ ᴠᴇʀɢᴏɴʜᴀ-ᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ. ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴅɪsᴛʀᴀɪ́ᴅᴀ ᴇ ᴀᴄᴀʙᴇɪ ᴍᴇ ᴘᴇʀᴅᴇɴᴅᴏ ᴅᴏs ɢᴜᴀʀᴅᴀs, ᴀɪ́ ᴇᴜ ᴀᴄᴀʙᴇɪ ᴄᴀɪɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ʀɪʙᴀɴᴄᴇɪʀᴀ.

ᴀ ʀᴀɪɴʜᴀ ᴠɪᴛᴏ́ʀɪᴀ ғᴏɪ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ sᴜᴀ ғɪʟʜᴀ ᴇ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏᴜ, ᴇʟᴀ sᴇ ᴀғᴀsᴛᴏᴜ ᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴄᴏʀᴘᴏ ᴅᴇ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ, ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀ sᴇ ᴏs ғᴇʀɪᴍᴇɴᴛᴏs ᴇʀᴀᴍ ɢʀᴀᴠᴇs. ᴍᴀs ᴇʟᴀ ᴠɪᴜ ǫᴜᴇ sᴏ́ ᴇʀᴀᴍ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴀʀʀᴀɴʜᴏ̃ᴇs sᴜᴘᴇʀғɪᴄɪᴀɪs, ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ ᴅᴇ ᴀʟɪ́ᴠɪᴏ sᴀɪᴜ ᴅᴏs ʟᴀ́ʙɪᴏs ᴅᴀ ʀᴀɪɴʜᴀ.

- ᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴜ sᴀɪʀ ᴅᴇ ʟᴀ́?!

- ᴜᴍᴀ ᴍᴏᴄ̧ᴀ ᴏᴜᴠɪᴜ ᴏs ᴍᴇᴜs ɢʀɪᴛᴏs ᴅᴇ sᴏᴄᴏʀʀᴏ ᴇ ᴍᴇ sᴀʟᴠᴏᴜ _ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ᴅɪssᴇ ᴄᴏᴍ ᴏʀɢᴜʟʜᴏ.

- ǫᴜᴀʟ ᴇ́ ᴏ ɴᴏᴍᴇ ᴅᴇssᴀ ᴍᴏᴄ̧ᴀ?

- ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ!

- ᴍᴀᴛʜɪᴀs? _ ᴏ ᴄʜᴀᴍᴏᴜ

- sɪᴍ ᴍᴀᴊᴇsᴛᴀᴅᴇ?

- ᴠᴏᴄᴇ̂ sᴀʙᴇ ᴀ ᴏɴᴅᴇ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴍᴏʀᴀ?

- sɪᴍ ᴍᴀᴊᴇsᴛᴀᴅᴇ!

- ᴏ́ᴛɪᴍᴏ! _ ᴅɪssᴇ ᴀ ʀᴀɪɴʜᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ɴᴏs ʟᴀ́ʙɪᴏs.

- ɴᴀ̃ᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪ ᴍᴀᴊᴇsᴛᴀᴅᴇ _ ᴅɪssᴇ ᴍᴀᴛʜɪᴀs ᴄᴏɴғᴜsᴏ.

- ᴠᴏᴄᴇ̂ ɪʀᴀ́ ɴᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴀ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴀᴍᴀɴʜᴀ̃ ᴇ ɪʀᴀ́ ᴛʀᴀᴢᴇ̂-ʟᴀ ᴀǫᴜɪ, ǫᴜᴇʀᴏ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇ̂-ʟᴀ ᴘᴇssᴏᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄᴇ̂-ʟᴀ ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ sᴀʟᴠᴀᴅᴏ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ғɪʟʜᴀ!

- sɪᴍ ᴍᴀᴊᴇsᴛᴀᴅᴇ!

- ᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴍᴏᴄɪɴʜᴀ! _ ᴅɪssᴇ ᴠɪᴛᴏ́ʀɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ, _ ᴠᴀɪ ғɪᴄᴀʀ ᴅᴇ ᴄᴀsᴛɪɢᴏ ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ᴅᴇɪxᴀᴅᴏ ᴍᴀᴛʜɪᴀs ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ!

- ᴍᴀs ᴍᴀ̃ᴇ?! _ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ᴄʜᴏʀᴀᴍɪɴɢᴏᴜ.

- ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴅɪᴀɴᴛᴀ, ᴠᴀ́ ᴘᴀʀᴀ ᴏ sᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴇ sᴏ́ sᴀɪᴀ ᴅᴇ ʟᴀ́ ɴᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴏ ᴊᴀɴᴛᴀʀ!

- sɪᴍ ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ! _ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ sᴀɪᴜ ᴅᴀʟɪ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ʙᴀɪxᴀ ᴇ ғᴏɪ ᴘᴀʀᴀ ᴏ sᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ.

- ᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴍᴀᴛʜɪᴀs, ᴇsᴛᴀ́ ʟɪʙᴇʀᴀᴅᴏ ᴅᴀs sᴜᴀs ᴏʙʀɪɢᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs!

- ᴍᴜɪᴛᴏ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴍᴀᴊᴇsᴛᴀᴅᴇ!

- ᴅᴇ ɴᴀᴅᴀ!

ᴍᴀᴛʜɪᴀs ɪʀɪᴀ sᴀɪʀ ᴄᴏᴍ ᴀʟɢᴜɴs ᴀᴍɪɢᴏs ᴅᴀ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ʀᴇᴀʟ,ɪʀɪᴀ ɴᴀs ᴛᴀᴠᴇʀɴᴀs,ǫᴜᴇʀɪᴀ ʀᴇʟᴀxᴀʀ ᴇ sᴇ ᴅɪᴠᴇʀᴛɪʀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ.

⚔️

Unidos pelo amor Onde histórias criam vida. Descubra agora