ᴍᴀᴛʜɪᴀs ᴇ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ғᴏɪ ᴀᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ, ᴍᴀᴛʜɪᴀs ᴠɪᴜ ᴜᴍᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴅᴇʙʀᴜᴄ̧ᴀᴅᴀ ɴᴀ ʀɪʙᴀɴᴄᴇɪʀᴀ. ɪᴍᴇᴅɪᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʟᴇ ғᴏɪ ᴀᴊᴜᴅᴀ́-ʟᴀ.- ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴇ sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ, ᴠᴏᴜ ᴛɪʀᴀ́-ʟᴀ ᴅᴀɪ́!
ᴍᴀᴛʜɪᴀs ᴀɢᴀᴄʜᴏᴜ-sᴇ ᴇ sᴇɢᴜʀᴏᴜ ᴏs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs ᴅᴇ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ, ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ sᴇɢᴜʀᴏᴜ ɴᴏs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs ᴅᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀ.ᴇʟᴇ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴜ ᴛɪʀᴀ́-ʟᴀ ᴅᴀʟɪ.
- ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ᴍᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀᴅᴏ _ ᴅɪssᴇ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀᴄᴇʟᴇʀᴀᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀᴅʀᴇɴᴀʟɪɴᴀ.__ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴛɪʀᴏᴜ ᴏ ᴄɪᴘᴏ́ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ
- ᴇᴜ ǫᴜᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄ̧ᴏ sᴇɴʜᴏʀɪɴʜᴀ, ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴏ ǫᴜᴇ ғᴀʀɪᴀ sᴇ ᴀ ᴘʀɪɴᴄᴇsᴀ sᴇ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀssᴇ!
- sᴇᴍᴘʀᴇ sᴇʀᴇɪ ɢʀᴀᴛᴀ ᴘᴏʀ ɪssᴏ, ᴀ ᴘʀɪɴᴄᴇsᴀ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄᴇᴜ.
- ᴀɢᴏʀᴀ ᴠᴀᴍᴏs ʟᴇᴠᴀʀ ᴀ sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀsᴀ. _ ᴅɪssᴇ ᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ.
- ᴍᴜɪᴛᴏ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴀ ᴍᴀᴛʜɪᴀs! _ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴏʟʜᴏᴜ ᴏ ʙʀᴏᴄʜᴇ ǫᴜᴇ ᴛɪɴʜᴀ ᴏ ɴᴏᴍᴇ ᴅᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ɴᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ ᴅᴏ ᴜɴɪғᴏʀᴍᴇ ᴀᴢᴜʟ.
- ᴅɪsᴘᴏɴʜᴀ!
ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴀᴛʜɪᴀs ᴇ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ғᴏʀᴀᴍ ʟᴇᴠᴀʀ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀsᴀ, ᴏ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ ᴛᴏᴅᴏ ғᴏɪ ᴇᴍ sɪʟᴇ̂ɴᴄɪᴏ.
⚔️
ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ, ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄᴇᴜ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴍᴀᴛʜɪᴀs, ᴇ ᴀ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ᴀ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏᴜ, ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ʀᴇᴄᴏɴᴛʀɪʙᴜɪ ᴏ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏ.
ᴍᴀᴛʜɪᴀs ᴇ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴇ ғᴏɪ ᴇᴍʙᴏʀᴀ
ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴇɴᴛʀᴏᴜ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴄᴀsᴀ, ᴇ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ғᴏɪ ᴇᴍ sᴇᴜ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ.
- ғɪʟʜᴀ, ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ?! ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́s ᴛᴏᴅᴀ sᴜᴊᴀ ᴇ ᴄᴏᴍ ғᴇʀɪᴍᴇɴᴛᴏs ɴᴏs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs?! _ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴀ.
ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴛɪɴʜᴀ ᴘᴇʀᴄᴇʙɪᴅᴏ ǫᴜᴇ sᴇᴜ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ʙʀᴀɴᴄᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴍᴀʀʀᴏᴍ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴅᴏ ʙᴀʀʀᴏ, ᴇ sᴇᴜs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴀʀʀᴀɴʜᴀᴅᴏs, ᴏ sᴀɴɢᴜᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏʀʀɪᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇᴄᴏ.
- ᴠᴏᴜ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴜᴍ ʙᴀɴʜᴏ ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ, ᴇ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴇᴜ ᴇxᴘʟɪᴄᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ.
⚔️ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴏ ʙᴀɴʜᴏ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ғᴏɪ ᴀᴊᴜᴅᴀʀ ᴀ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴀ ᴘᴏ̂ʀ ᴀ ᴍᴇsᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀs ᴊᴀɴᴛᴀʀᴇᴍ.
- ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ, ᴇᴜ ᴀᴊᴜᴅᴇɪ ᴜᴍᴀ ᴍᴇɴɪɴɪɴʜᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ ᴘᴇʀɪɢᴏ.
- ᴇᴍ ᴘᴇʀɪɢᴏ?! _ ʀᴏsᴇᴛᴀ ғʀᴀɴᴢɪᴜ ᴏ ᴄᴇɴʜᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴀ.
- sɪᴍ, ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ʀɪʙᴀɴᴄᴇɪʀᴀ, ᴇʟᴀ sᴏ́ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴀɪᴜ ᴘᴏʀǫᴜᴇ̂ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇ sᴇɢᴜʀᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴛʀᴏɴᴄᴏ ᴅᴇ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴀɪ́ᴅᴏ.ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ᴀᴊᴜᴅᴇɪ!
- ᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴜ sᴀɪʀ ᴅᴇ ʟᴀ́?!
- ᴀ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ, ᴇ́ ᴏ ɴᴏᴍᴇ ᴅᴇʟᴀ, ᴇʟᴀ ᴘᴇᴅɪᴜ ᴀᴊᴜᴅᴀ ᴀ ᴜᴍ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ʀᴇᴀʟ.
- ᴀ ᴜᴍ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ʀᴇᴀʟ?!
- sɪᴍ, ᴀ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ᴇ́ ᴀ ᴘʀɪɴᴄᴇsᴀ!
- ᴘʀɪɴᴄᴇsᴀ?! ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴀᴊᴜᴅᴏᴜ ᴀ ᴘʀɪɴᴄᴇsᴀ?!
- sɪᴍ, ғɪǫᴜᴇɪ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ ɴᴀ ʜᴏʀᴀ.
ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴇssᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ, ᴇʟᴀs ᴊᴀɴᴛᴀʀᴀᴍ ᴇ ᴏ̨ᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀᴀᴍ, ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ʟᴀᴠᴏᴜ ᴀ ʟᴏᴜᴄ̧ᴀ ᴇ ғᴏɪ ᴅᴏʀᴍɪʀ.ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅᴇɪᴛᴀᴅᴀ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄᴀᴍᴀ, ᴍᴀs ᴏ sᴏɴᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴠɪɴʜᴀ.
sᴇʀᴀ́ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴜ ᴠᴏʟᴛᴀ-ʟᴏ ᴀ ᴠᴇ̂-ʟᴏ?!
ᴍɪɢᴜᴇʟ ... ᴜᴍ ᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ ᴘʀɪ́ɴᴄɪᴘᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀᴅᴏ?
⚔️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Unidos pelo amor
Roman d'amourEm um vilarejo morava uma linda jovem, Roberta Louy, uma camponesa cheia de vida, levando uma vida simples ajudando a sua mãe. Em uma noite Roberta estava voltando de um comércio, indo para casa. Ela seguia um caminho que não possuia muita moviment...