Couralha

20 1 2
                                    

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


ᴄᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 9

ᴀ ʀᴀɪɴʜᴀ ᴇsᴛᴀ́ ᴍᴇʟʜᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴀᴏs ᴘᴏᴜᴄᴏs,ɴᴏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇʟᴀ sᴏ́ ᴘᴏᴅᴇ ɪʀ ᴀᴏ ᴊᴀʀᴅɪᴍ ᴅᴇ sᴇᴜ ᴄᴀsᴛᴇʟᴏ.ᴏ ʀᴇɪ ᴇ ᴏ ᴘʀɪ́ɴᴄɪᴘᴇ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴀᴏ sᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ ᴀᴊᴜᴅᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ǫᴜᴇ ғᴏʀ ᴘʀᴇᴄɪsᴏ, ᴀʟɪ ɴᴀ̃ᴏ ᴇxɪsᴛᴇ ʀᴇɪ, ʀᴀɪɴʜᴀ, ᴘʀɪ́ɴᴄɪᴘᴇ ᴇ ᴏʙʀɪɢᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍ ᴘᴀɪ ᴇ ᴜᴍᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴇ sᴇᴜ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ғɪʟʜᴏ.

ᴏ ᴍᴇ́ᴅɪᴄᴏ ᴅɪssᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴅᴇ ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ǫᴜᴇ sᴇᴊᴀ sɪʟᴇ̂ɴᴄɪᴏsᴏ ᴇ ǫᴜᴇ ᴀ ᴅᴇɪxᴀ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀ sᴇᴍ ᴀʙᴏʀʀᴇᴄɪᴍᴇɴᴛᴏs.

ᴀᴍᴀɴʜᴀ̃ ᴀ ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀ ᴅᴇʟᴀᴍᴀʀǫᴜᴇ ɪʀᴀ́ ᴄʜᴇɢᴀʀ ɴᴏ ᴄᴀsᴛᴇʟᴏ.ғɪᴄᴀʀᴀᴍ sᴀʙᴇɴᴅᴏ ᴅᴀ sᴀᴜ́ᴅᴇ ᴅᴀ ʀᴀɪɴʜᴀ ᴇ ғᴏʀᴀᴍ ᴠɪsɪᴛᴀ́-ʟᴏs, ᴇ ɪʀᴀ̃ᴏ ғɪᴄᴀʀ ʟᴀ́ ᴀᴛᴇ́ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴀs ᴛᴇᴍᴘᴏʀᴀᴅᴀs ᴅᴇ ʙᴀɪʟᴇs.

ᴀ ʀᴀɪɴʜᴀ ᴇsᴛᴀ́ ᴀɴsɪᴏsᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇʀ ᴀ sᴜᴀ ғᴜᴛᴜʀᴀ ɴᴏʀᴀ.

ᴇʟᴀ sᴏᴜʙᴇ ǫᴜᴇ sᴜᴀ ɴᴏʀᴀ ᴇ́ ᴜᴍ ᴀɴᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴀɪᴜ ᴅᴏ ᴄᴇ́ᴜ.ᴍᴀs ᴏ sᴇᴜ ǫᴜᴇʀɪᴅᴏ ғɪʟʜᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴇssᴀ ᴜɴɪᴀ̃ᴏ.

ᴀᴍᴀɴʜᴀ̃ ᴀs ᴅᴇᴢᴇɴᴏᴠᴇ ʜᴏʀᴀs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀʀᴀ́ ᴏ ʙᴀɪʟᴇ,ᴇ ᴛᴇʀᴀ́ ᴜᴍᴀ ᴠɪsɪᴛᴀ ɪɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴀ,ᴀ ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀ ʀᴇᴀʟ ᴅᴀ ɪᴛᴀ́ʟɪᴀ ɪʀᴀ́ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ.

ʟᴏɴᴅʀᴇs ɪɴᴛᴇɪʀᴀ ᴇsᴛᴀ́ sᴀʙᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴀ ɪᴛᴀ́ʟɪᴀ ᴛᴇᴍ ᴅᴜᴀs ɴᴏᴠᴀs ᴅᴜǫᴜᴇsᴀs.ᴀ ɴᴏᴛɪ́ᴄɪᴀ sᴏʙʀᴇ ᴏ ᴏᴄᴏʀʀɪᴅᴏ ᴅᴀ ᴘʀɪɴᴄᴇsᴀ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ sᴇ ᴇsᴘᴀʟʜᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ.

ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴀ ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀ ʀᴇᴀʟ ʟᴏɴᴅʀɪɴᴀ ǫᴜᴇʀ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇʀ ᴀs ᴍᴀɪs ɴᴏᴠᴀs ᴅᴜǫᴜᴇsᴀs.

ᴇ ᴏ ᴘʀɪ́ɴᴄɪᴘᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ ʀᴇᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ʟᴏᴜʏ.ᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ᴅᴇ sᴇᴜs sᴏɴʜᴏs.

ᴇ́ ᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ sᴇ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀʀ ᴘᴏʀ ᴜᴍᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ǫᴜᴇ ᴠɪᴜ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍᴀ ᴠᴇᴢ?! ᴇʟᴇ ғᴀᴢɪᴀ ᴇssᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ.

ᴘᴏʀǫᴜᴇ̂ ᴏ sᴇᴜ ғᴜᴛᴜʀᴏ ᴊᴀ́ ғᴏɪ ᴛʀᴀᴄ̧ᴀᴅᴏ. ᴍᴀs sᴇ ᴇʟᴇ ᴛɪᴠᴇʀ ᴍᴇsᴍᴏ sᴇ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀɴᴅᴏ ᴘᴏʀ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ, ᴏ ᴘʀɪ́ɴᴄɪᴘᴇ ɴᴀ̃ᴏ ɪʀᴀ́ ᴅᴇɪxᴀʀ ᴀ sᴜᴀ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅᴇ sᴇʀ ʟᴇᴠᴀᴅᴀ ᴘᴇʟᴏ ᴠᴇɴᴛᴏ,ᴇʟᴇ ɪʀᴀ́ ʟᴜᴛᴀʀ ᴘᴇʟᴏ sᴇᴜ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ ᴅᴇ sᴇʀ ғᴇʟɪᴢ,ᴍᴇsᴍᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴛᴇɴʜᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴜᴍᴀ ᴅᴇᴄɪsᴀ̃ᴏ ᴅʀᴀ́sᴛɪᴄᴀ!

ᴇ ᴄʜᴀɴᴛᴇʟ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ғʟᴏʀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴄʜᴇɪʀᴇ, ᴇʟᴀ ᴇ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴍᴀ́ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇʀ! ᴏ ᴘʀɪ́ɴᴄɪᴘᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙᴇ ᴏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴇᴍ ᴇᴍ ᴍᴀ̃ᴏs sᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴄᴀsᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴄʜᴀɴᴛᴇʟ!

Unidos pelo amor Onde histórias criam vida. Descubra agora