sᴀʟᴠᴀɴᴅᴏ ᴠɪᴅᴀs

28 4 3
                                    

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


                       ᴄᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 4

ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴠᴏʟᴛᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀsᴀ, ᴇʟᴀ ᴏʙsᴇʀᴠᴀᴠᴀ ᴏ ᴘᴏ̂ʀ ᴅᴏ sᴏʟ,ᴇʟᴀ ᴀᴄᴀʙᴀʀᴀ́ ᴅᴇ ғᴀᴢᴇʀ ᴜᴍᴀs ᴇɴᴛʀᴇɢᴀs.

ᴀ ɴᴏᴛɪ́ᴄɪᴀ sᴏʙʀᴇ ᴏ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴅᴀ ʀᴀɪɴʜᴀ ᴅᴇ ᴄᴏᴜʀᴀʟʜᴀ sᴇ ᴇsᴘᴀʟʜᴏᴜ ᴘᴇʟᴏs ᴛʀᴇ̂s ʀᴇɪɴᴏs, ʙᴇᴜᴠᴀʀɪᴀ, ᴠɪsᴛᴏ́ᴠɪᴀ ᴇ ᴘᴏʟᴏ́ɴɪᴀ.ᴇ ᴘᴏʀ ɪssᴏ ᴏ ʀᴇɪ ᴇ ᴏ ᴘʀɪ́ɴᴄɪᴘᴇ ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀᴍ ᴠᴏʟᴛᴀʀ ɪᴍᴇᴅɪᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴜʀᴀʟʜᴀ
ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙᴇ ᴏ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ,ᴍᴀs sᴇɴᴛɪᴜ ᴜᴍ ᴀᴘᴇʀᴛᴏ ɴᴏ ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ.

ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅɪsᴛʀᴀɪ́ᴅᴀ ᴇᴍ sᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs, ᴇ ᴘᴇɴsᴏᴜ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴏᴜᴠɪɴᴅᴏ ɢʀɪᴛᴏs ᴅᴇ sᴏᴄᴏʀʀᴏ.

ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴇʀᴀ ᴀᴘᴇɴᴀs ɪᴍᴀɢɪɴᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ sᴜᴀ,ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴏᴜᴠɪɴᴅᴏ ɢʀɪᴛᴏs ᴅᴇ sᴏᴄᴏʀʀᴏ.

ᴏ ʟᴏᴄᴀʟ ᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴛɪɴʜᴀ ᴍᴏᴠɪᴍᴇɴᴛᴏ,ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇʟᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ғᴏɪ ᴠᴇʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇɴᴅᴏ.

ᴏs ɢʀɪᴛᴏs ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴠɪɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ʀɪʙᴀɴᴄᴇɪʀᴀ, ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴏᴜ ᴇ ᴛᴇᴠᴇ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴄᴏʀʀᴇɢᴀʀ, ᴏ ʟᴏᴄᴀʟ ᴇʀᴀ ɪ́ɴɢʀᴇᴍᴇ!

ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴀᴠɪsᴛᴏᴜ ᴜᴍᴀ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ, ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇ sᴇɢᴜʀᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴛʀᴏɴᴄᴏ ᴅᴇ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴀɪ́ᴅᴏ, ᴀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴏ ᴛʀᴏɴᴄᴏ sᴇ ᴘᴀʀᴛɪʀɪᴀ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴅᴏ ᴘᴇsᴏ ᴅᴀ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ.

ᴇ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴅᴀ ǫᴜᴇᴅᴀ ᴀ ɢᴀʀᴏᴛɪɴʜᴀ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ ᴛᴇʀ ɢʀᴀᴠᴇs ғᴇʀɪᴍᴇɴᴛᴏs!

ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴀɢᴀʀʀᴏᴜ-sᴇ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ,ᴇ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴛɪɴʜᴀ ᴜᴍ ᴄɪᴘᴏ́, ᴇʟᴀ ᴀᴍᴀʀʀᴏᴜ ᴏ ᴄɪᴘᴏ́ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ ᴇ ғᴏɪ ᴅᴇsᴄᴇɴᴅᴏ ᴀ ʀɪʙᴀɴᴄᴇɪʀᴀ ᴄᴏᴍ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ!

ᴇʟᴀ ғɪᴄᴏᴜ ʙᴇᴍ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴀ ɢᴀʀᴏᴛɪɴʜᴀ ᴇ ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇᴜ ɪᴍᴇᴅɪᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴀ ᴘʀɪɴᴄᴇsᴀ ᴅᴇ ᴛᴇʟᴇsᴛᴏɴɴᴇ

ᴀ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ ᴠɪᴜ ᴀ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴇ ғɪᴄᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴏʟʜᴀʀ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴄ̧ᴏsᴏ.

- ᴀʟᴛᴇᴢᴀ ɪʀᴇɪ ᴛɪʀᴀ́-ʟᴀ ᴅᴀɪ́ _ ᴅɪssᴇ ᴄᴏᴍ ᴄᴏɴᴠɪᴄᴄ̧ᴀ̃ᴏ.

ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴇsᴛɪᴄᴏᴜ ᴏs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs ᴇ ᴀɢᴀʀʀᴏᴜ ɴᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ ᴅᴇ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ. ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏᴜ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ,ᴀs ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs ᴇsᴄᴏʀʀɪᴀᴍ ᴘᴇʟᴏ ᴏ ʀᴏsᴛᴏ ᴅᴇ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ, ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀssᴜsᴛᴀᴅᴀ.

- ᴀɢᴏʀᴀ, ᴠᴏᴜ ᴛɪʀᴀʀ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴅᴀǫᴜɪ! sᴇ sᴇɢᴜʀᴇ ʙᴇᴍ ғᴏʀᴛᴇ ᴇᴍ ᴍɪᴍ. _ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴏᴜ.

ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴘᴇɢᴏᴜ ɪᴍᴘᴜʟsᴏ ᴇ sᴇ sᴇɢᴜʀᴏᴜ ɴᴀ ʙᴇɪʀᴀᴅᴀ ᴅᴀ ʀɪʙᴀɴᴄᴇɪʀᴀ.

- sᴜʙᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ, ᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴇ ᴠᴀɪ ғɪᴄᴀʀ ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ _ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴛʀᴀɴsᴍɪᴛɪᴜ ᴄᴏɴғɪᴀɴᴄ̧ᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ.

ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ sᴇ ɢᴜʀᴏᴜ ɴᴀ ʙᴇɪʀᴀᴅᴀ ᴅᴀ ʀɪʙᴀɴᴄᴇɪʀᴀ ᴇ ᴅᴇᴜ ɪᴍᴘᴜʟsᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴜʙɪʀ. sᴇᴜ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ғʟᴏʀɪᴅᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴛᴜᴅᴏ sᴜᴊᴏ ᴅᴇ ʙᴀʀʀᴏ,ᴇ sᴇᴜs ᴅᴏɪs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴀʀʀᴀɴʜᴀᴅᴏs ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴅᴏ ᴇsғᴏʀᴄ̧ᴏ ǫᴜᴇ ᴛɪɴʜᴀ ғᴇɪᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴀɪʀ ᴅᴀʟɪ.

- ᴠᴏᴜ ᴘᴇᴅɪʀ ᴀᴊᴜᴅᴀ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ,ᴀɢᴜᴇɴᴛᴇ ғɪʀᴍᴇ! _ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ sᴀɪᴜ ᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ ᴘᴇᴅɪɴᴅᴏ sᴏᴄᴏʀʀᴏ.

                             ⚔️

ɢʀᴀᴄ̧ᴀs ᴀ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴇᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ʙᴇᴍ, sᴇ ᴇʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴛɪᴠᴇssᴇ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴏ ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙᴇʀɪᴀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇʀɪᴀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ! sᴇᴍᴘʀᴇ sᴇʀᴇɪ ɢʀᴀᴛᴀ ᴀ ᴇʟᴀ _ ᴅɪssᴇ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴏ ᴍᴇsᴍᴏ - ᴘʀᴇᴄɪsᴏ ᴘᴇᴅɪʀ ᴀᴊᴜᴅᴀ ᴏ ᴍᴀɪs ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ ᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ!

ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ғᴏɪ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴄᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴀ ᴄɪᴅᴀᴅᴇ, ᴀɪ́ ᴇʟᴀ ʟᴇᴍʙʀᴏᴜ ᴅᴏs ɢᴜᴀʀᴅᴀs ʀᴇᴀɪs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴀ sᴜᴀ ᴘʀᴏᴛᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ.

ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ ᴀᴏ ʟᴏɴɢᴇ ᴀᴠɪsᴛᴏᴜ ᴜᴍ ᴅᴏs ɢᴜᴀʀᴅᴀs, ᴇʟᴇ ᴅᴇᴠɪᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴀ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀɴᴅᴏ.

ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ sᴀɪᴜ ᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ ᴇ ғᴏɪ ᴀᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴅᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀ.

- ɢᴜᴀʀᴅᴀ ᴍᴀᴛʜɪᴀs! ɢᴜᴀʀᴅᴀ ᴍᴀᴛʜɪᴀs! _ᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ᴠɪʀᴏᴜ-sᴇ ᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴏᴜ ᴀ ɢᴀʀᴏᴛɪɴʜᴀ ᴛᴏᴅᴀ sᴜᴊᴀ ᴇ ᴄᴏᴍ ᴀʟɢᴜɴs ᴀʀʀᴀɴʜᴀᴅᴏs ᴘᴇʟᴏ ᴄᴏʀᴘᴏ. ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴀɢᴀᴄʜᴏᴜ ᴇ ғɪᴄᴏᴜ ɴᴀ ᴀʟᴛᴜʀᴀ ᴅᴇ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ.

ᴇʟᴇ ᴏʙsᴇʀᴠᴏᴜ ᴏ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴀᴍᴇ́ʟɪᴀ, ᴇʟᴇ ᴠɪᴜ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʙᴇᴍ ᴇ sᴏʟᴛᴏᴜ ᴏ ᴀʀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘʀᴇɴᴅᴇɴᴅᴏ.

- ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴠᴏssᴀ ᴀʟᴛᴇᴢᴀ ᴇsᴛᴀʀ ɴᴇssᴇ ᴇsᴛᴀᴅᴏ?! _ ᴍᴀᴛʜɪᴀs ᴅɪssᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ.

- ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴅɪsᴛʀᴀɪ́ᴅᴀ ᴇ ᴀᴄᴀʙᴇɪ ᴛʀᴏᴘᴇᴄ̧ᴀɴᴅᴏ,ᴇ ᴀᴄᴀʙᴇɪ ᴄᴀɪɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ʀɪʙᴀɴᴄᴇɪʀᴀ _ ᴀ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ғɪᴄᴏᴜ ᴇsᴛᴀᴍᴘᴀᴅᴀ ɴᴏ ʀᴏsᴛᴏ. - ᴍᴀs ɢʀᴀᴄ̧ᴀs ᴀ ᴜᴍᴀ ᴄᴀᴍᴘᴏɴᴇsᴀ ǫᴜᴇ ᴏᴜᴠɪᴜ ᴏs ᴍᴇᴜs ɢʀɪᴛᴏs ᴅᴇ sᴏᴄᴏʀʀᴏ,ᴇʟᴀ ᴍᴇ sᴀʟᴠᴏᴜ! ᴏ ɴᴏᴍᴇ ᴅᴇʟᴀ ᴇ́ ʀᴏʙᴇʀᴛᴀ,ᴍᴀs ᴀɢᴏʀᴀ ᴇ́ ᴇʟᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇᴍ ᴘᴇʀɪɢᴏ!

- ᴏɴᴅᴇ ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀ́?! _ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ ᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀ

- ᴅᴇʙʀᴜᴄ̧ᴀᴅᴀ ɴᴀ ʀɪʙᴀɴᴄᴇɪʀᴀ, ᴇʟᴀ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴅᴀ sᴜᴀ ᴀᴊᴜᴅᴀ!

- ᴠᴀᴍᴏs sᴀʟᴠᴀ́-ʟᴀ!

                             ⚔️

Unidos pelo amor Onde histórias criam vida. Descubra agora