Normal bir Oğlak burcu nasıl çıkma teklifi eder? Oynat bakalım W/ 2 saatlik uyku

24 2 185
                                    



Herkesin ağzından ooo yeaaa sesleri çıkmıştı. Bende köpeğe bakmaya gitmiştim ama içerdeki sesleri duyunca noluyor aq dedim ve eve girdim.

Mariya "noluyor amq burda"

Herkes bi başka şeylerle ilgilenmeye başladı ve Finn "E-ee yok bişey" dedi. Bende "hayır amk var bişey" dedim. Ama ne olduysa söylemediler.

Gizem's pov

Bu malı ortadan kaldırmalıydım ve bir plan yapmalıydık. Finn bana yardım etmem için bişeyler dedi sanırım ingilizceyle sadece help me kısmını anlamıştım aq ama bende ondan karşılığında Noah la olacağımı söyledim ve o da okay dedi o yea. Meryem'i aldım ve odasına götürüp kitledim. Ağlamasın diye de eline telefonunu verdim ve bir bebek gibi sustu. Sonra da aşağıya indim ve planı hazırlamaya başladık.

~

Azura "bence normal bişey olsun"

Gizem "hayır aq meriyel e layık bişey olması lazım"

Nil "zombi istilası da olsun"

Jaeden "olmadı onuda ekleriz"

Jack "yok ya acaba şey mi yapsak... lamborginiyle üstlerinden geçelim"

Noah "hayır katliama gerek yok. Herkes çıplak olsun ve elinde smoothiesiyle dans etsin"

Sophia "Allah belanızı versin aq"

Wyatt "mal mısınız aq"

LalAçel "evet"

Finn "ben galiba buldum bir şeyler"

Herkes "nedir??" Dedi ve Finn anlatmaya başladı...

~

Mary's pov

Bir sürü ismim var amq

2 saat boyunca uykuya dalmışım. Uyandığımda saat akşam 7 ye geliyordu, yarın gece falan oldu sandım amq zaman mal gibi geçti. Sonra içerden ağlamalı sesler duydum ve salona indim.

Haberler açıktı, Gizem ve Açelya ağlıyorlardı ve onları sakinleştiren Nil, diğerleri de çok tedirgindi. N'oluyo olm¿

Merym "millie mi öldü??"

Gizem "yok daha değil"

Noah "sad"

Merym "e neye üzüldünüz o zaman bu kadar amına koduklarım¿"

Herkes bi birbirine baktı ve Benim merakım iyice alevlendi. Sonra Jaeden "ona da söylemeliyiz" deyince dedikleri şeyi büyük bir heyecan ve merakla bekliyordum amk hayatımda ilk defa bir şeyi bu kadar çok Merak etmişimdir.

Derin bir nefes alıp verdi Jaeden ve "Bak Marie, şu an dünya da laboratuvar da ki deneyde işler ters gitmiş ve..."

Marie "ne dion aq acıktım kalkın soğan doğrayın"

Açelya "konu ciddi!"

Marie "tamam kes. Ee?"

Jaeden "dünya da bir canavar var"

Marie "bu role girmek için çok uğraştınız mı amk"

Jack "inanmıyorsan haberlere bak!"

Haberlere baktım. Bir spiker gerçekten de bir canavardan bahsediyordu.

Sophia "Ş-şey peki şuan canavar nerede?"

Wyatt "gençler ne yazık ki... Los Angeles'da"

Marie "nE?! Yani olduğumuz yerde!"

ma boi 😚✌🏻🛹🎸💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin