Finn'i dolaylı yoldan öpmek W/ likörlü party

20 2 33
                                    

Finn'in pantolonu 😳 ( azdm 🥵🤤 )














Hepimiz hazırlandık ve mili nin koca villasına girdik. Girer girmez Noah altında şort üstü çıplak elinde milkşeykiyle Gizemin yanına geldi. İnsan bize bi selam verir aq. Baktım bunlar Gizemle önceden tanışmış şuanda bi odaya gidiyorlar neys.

Mili popiş ve kankisi saide yanımıza geldi

"Ay hoşgoldonoğğzzz" dedi millay

"Hoş bulmadıııkkk" dedik

Saide de bıkmış bir halde "ben bunla prim için arkadaşım aq hay ünlü olmanın amk" dedi ardından bende " heştek primimiçin" dedim ve oturmaya gittik. Millet çoktan sarhoş olmuş aq bu mili bizi geç çağırmış pü ankm.

Açelya Wyattla likör içiyordu sözde likör tatlı süt gibi AQ bilmiyorlarki likör hemen sarhoş ediyo insanı nys keyifleri bilir. Jaeden da Nilay'ı kıskanıyordu kısa giyindiği için ve Nil'e bakanı dövüyordu vay eniştem bee. Jack ve Azy dans ediyorlardı birbirlerine çarparak ALLAHIM çok cringe tamam fav çiftim ama bi tuhaflar yav. Tabi Finn beni yine sattı amk.

Açelya ve Wyatt ın yanına gidip azcık likör içtim bana dokunmaz. Wyatt mal mal espriler yaparken bi Nillere göz attım, Jaeden bi çocuğu dövüyordu- neyse Ya normal şeyler anlatsam sıkılırsınız. MiLlİe de zaten milletle konuşuyordu.

Dayanamadım ve saçımı geriye atıp Finn'in yanına gittim.

"Ne oldu yine aq?" Dedi Fink

"Birazda benle ilgilen amk ya sıkılıyorumm"

"Umrumda değil"

"Peki bi kere öpeyim gitçem"

"Sal beni"

Sinirlendim ve Finn'i öpmeye çalıştım ama olmadı hem boyum yetmedi hemde beni hafifçe itti aq OFFF

Ve benimde aklıma dahiyane bir fikir geldi "İyi o zaman, bende seni dolaylı yoldan öperim!" Dedim

"Nasıl?¿"

MiLlİe nin yanına gittim. Arkası dönüktü hızlıca onu kendime doğru çevirdim ve o koca kafasından tutup d. Öptüm.

Herkes bizi şokla izliyordu özelliklede Finn. Azy ordan "En BüYüK aŞkLaR nEfReTlE bAşLaR" diye bağırdı.

MiLlİe salağı geri çeker diye düşündüm ama karşılık veriyordu amk bu da ayrı orospu.

Finn yanımıza geldi ve bizi ayırmaya çalışırken Jack "rahat bırak onları siktiğimin homofobiği" diye bağırdı ve Finn "alakası yok amk" dedi ve kala kaldı. MiLlİe ye öyle yapışmıştım ki aq resmen kızı Finn diye öpüyordum nede olsa o öptüğüm yerlerden Finn geçti hey yavrum hey. Kızın kanını çektikten sonra ayrıldım ve "sende olan tüm Finn kalıntılarını aldım za" dedim ve lavaboya gittim. Herkes arkamdan bakakaldı işte böyle ortalığı karışırırım amk sonra geri dönüp "sıra Iris i bulmakta, onda da Finn genleri var" dedim ve geri gittim aq. Tanrım, o an ki yüz ifadelerini görmeliydiniz...

Aynada kendime baktım ve şeytan,şerefsiz,sinsi ve dehşet verici birini gördüm. AA. A a bu benmişim yağv

Derken yanıma Finn geldi tam beklediğim gibi ve bana "çok tuhaf birisin" dedi. Bende "aynen" dedim aq ne diyim. Bi kaç adım bana yaklaştı ve "MiLlİe yi öpmek nedir amk üstelik aklı n Iris te kaldı"

"Ne yapim sende bana kendini öptürseydin aq?"

"Beni bu kadar seviyorsan öpebilirsin" dedi WHAT OMG
Birazcık ona baktım ve ona yaklaştım ilk defa geri gitmedi onu öpücek gibi yapıp öpmedim za fake atıp gittim hehehe. Finn bu gün ki 7393839 şokunuda geçirdi.

ma boi 😚✌🏻🛹🎸💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin