Mükemmel bir gündü ve özel limuzine bindik.Meryem "Finn, sırf bana teklif etmek için ülkeye canavar saldın"
Finn "şey evet üzgünüm çok sade oldu"
Meryem "hayır aq mal bana normal olarak söyleyebilirdin yinede kabul ederdim. Ama çok teşekkür ederim hayatımda yaşadığım en iyi anlardandı"
":3"
Jack "onu bunu boşverin çok iyi oynadık ama dimi"
Meryem "evet aq heleki haberlere vermeniz ve onca ekşın... kesin Finnin fikriydi" dedim ve ona sarıldım.
Finn "dünyadaki tüm insanlar bunu senin için yaptı meleğim, iyi ki varsın"
Meryem "sende 🥺"
Gizem "vay aq bu böyleyse kim bilir evlilik teklifi nasıl olur mq"
Finn "onuda Mars ta yapmayı düşünüyorum"
Meryem "Mars az oldu"
Finn "haklısın"
Herkes sadece susmuş bize şaşkınca bakıyorlardı bu mallar ciddi mi diye. Evet ciddiydik.
Ben kendi evime ulaştım ve diğerleriyle vedalaştım.
Kapıyı elinde cugarasıyla annem açtı.
Merl "ÖHHÖĞ ÖHHÖĞ BALKONDA İÇ AQ ÖLÜYOM"
Anam "tamam be geç içeri yelloz. Konuşucaz zaten sizinle, magazinlere çıkmışsınız" dedi ve balkona gitti. Bende nE modunda kalmıştım aq. Tabi ya ünlülerle takılıp partilere gidersen olcağı bu olur aq şimdiye fan hesapları açılmıştır hissediyorum.
Annem sizinle konuşacağız demişti ama ben tek kişiyim aq anneme sormaya gittim burnumu kapayarak.
Merl "anne kimler gelecek ki?"
Anam "Azura,Açelya,Nil hepsi analarıyla akşama yemeğe gelecekler. Ha birde o sevgilileriniz. Dünyanın amına koyduğunuz için birazcık kızıcaz size."
Dedi ve cugarasından yudum alıp üfledi ve bana "hadi siktir git" deyip kapıyı kapattı. Seri sıçmıştık.
Hemen odama geçtim ve bizim gruba haberi verdim.
Bizim köyün ospuları
Çingene Jack, Smothie Noah, Kel Wyatt, Nil'in babacığı olan Jae, Beton taşaklı fino, sap sophia, gizem sürtüğü, bokugo açelya, lahmacuncu azize usta, s2ş fedarosyonu Başkan yardımcısı Nil, kişilerHay aq bu isimleri değiştirsem bence iyi olur annem mannem görür falan aq.
Bne: LANNN AKŞAM YEMEĞE BİZE GELİYORMUŞSUNUZ
Lâl Açelya; ne yicez?
Wyatt; yarramı
Lâl Açelya; PİS SAPIK!
Bne; aç kaldık o zaman aq
Finn; hassiktir
Lâl Açelya; sen benim sevgilimin şeyine laf mı ettin?!?
Bne; yok estağfurullah
Gizem; MZLDMCKPXÖDLDĞÖCMPSĞDŞKCPSÇMDĞSİDMPDŞDK MAL AMQ
Lâl Açelya; yinede böyle bir şey yazması hiç hoş değil
Wyatt; kuzenim yazmış
Noah; tmm
Nil; yemekte yarrak hariç ne var cidden?
Bne; dayak
Nil; Nası?
Bne; evet bildiğin... dünyaya zarar verdiğimiz için ve magazine çıktığımız için aq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ma boi 😚✌🏻🛹🎸💞
Comédie#PRİMİMİÇİN Gülwek ve eğlewmek için kankslarına yazılan bir kitap ve konusu platoniklerini tawlawak 👌🏼