Medyada Minhyun var.3. kişi ağzından
Jimin telefonda Taehyung'a ''Zamanında yetiştiniz mi?'' diye sordu.
Taehyung ''Evet. Ethan ona hiçbir şey yapamadı.'' diye cevapladı. ''Endişelenme.''
''Oh...Tamam.'' Jimin sonunda rahat bir nefes alabildi.
Tae ''Ama neden kendin yardım etmek yerine bizi aradın?''diye sordu.
''Meşguldüm.''
''Gerçekten kötü bir yalancısın. Ona çok aşıksın değil mi?''
Jimin boğazını temizledi. ''Seni ilgilendirmez.'' * Tabi ki aşığım.*
''Sadece söylüyorum eğer aşıksan ona daha iyi davranmalısın çünkü senden nefret ettiğini söyledi.''
Taehyung'un sözleri Jimin'i kuyuya atıyordu. *Tabi ki benden nefret ediyor ve bu değiştiremeyeceğim bir gerçek.*
''Tamam.'' Jimin'in sesi çatladı.
Taehyung ''Bak...sınıfta zeki olabilirsin ama iş aşka geldiğinde hiçbir şey bilmiyorsun.'' dedi.
''Bu yüzden sonsuza dek JIMIN-IE PA-BO olarak kalacaksın!''
''Merhaba!'' MinHee Minseo'nun annesine selam verdi. ''Minseo nerede acaba?''
Bayan Kim gülümsedi. ''Odasında canım. Onun yanına gitmelisin.''
''Tamam.'' MinHee ayakkabılarını çıkardı ve en yakın arkadaşının odasına koştu.
Kapıyı çaldı.
Baygın bir ses ''Gir.'' dedi.
MinHee odaya girer girmez şaşırdı. ''Aman tanrım! Saat akşam 5, hala yatakta mısın?''
MinHee Minseo'nun battaniyesini çekerken Minseo ''YAAAAAHHH!''diye bağırdı.
''Neden geldin buraya kadın!''
''Giyin, partiye gidiyoruz.''
Minseo sızlandı. ''Ne partisi? yorgunum.''
''Oha...'' MinHee Minseo'nun yüzüne biraz daha yaklaştı. ''Göz altların çok kötü olmuş.''
*Jimin sağ olsun.*
''Ama sorun değil, makyajını ben yaparım. O göz altları kaybolacak.''
Minseo
Bilmediğim bu eve vardığımızda ''Bu partiyi kim veriyor?'' diye sordum.
MinHee ''Tam bilmiyorum ama fen bölümünden üst sınıflardan biri olduğunu duydum.'' diye cevapladı.
''Gördüğün gibi çok da zengin.''MinHee kapıyı açtığında büyük bir müzik dalgası yüzlerine vurdu.
''Bu Jay-Park'ın şarkısı mı?'' Tamam bu partiyi sevmeye başladım bile.
Bu ev kocaman! Bir sürü yiyecek, müzik, ışık, dans var. Ve tabi ki alkol...herhangi bir marka değil pahalı olanlardan.
Kabul etmek gerekir, bu çocuk nasıl parti verileceğini biliyor.
MinHee'nin birine el salladığını gördüm. ''Sevgilimm!''
Elimi tuttu ve beni o masaya doğru götürdü.
''Selam çocuklar!''
Herkes ''Selamm!'' diye cevapladı...Jimin hariç.