41. Tatil (2) ♤

1.6K 138 100
                                    



3. kişi ağzından

Namjoon ''Woah! Bu yatı sen mi kiraladın?'' dedi.

Jungkook ''Yoongi hyung kiraladı.'' diye cevap verdi.

Yoongi de yata bindi. ''Zenginim ben. Gözlüklerim de çok pahalıdır.''

Herkes çok heyecanlı görünüyordu. Özellikle Jungkook ve Taehyung yerinde duramıyordu. Yatın en ucundaydılar.

Taehyung ''Jungkook kollarını aç.'' dedi ve arkasına geçti.

Jungkook hiç sorgulmadan kollarını açtı ve Taehyung arkadan beline sarıldı.

Hobi arkadan Titanik film müziği yaparken diğer ikisi anın tadını çıkarıyordu. 

Minseo güldü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minseo güldü. ''Neden bizden daha romantikler?''

Jimin de gülüyordu. ''Ben de kendime aynı soruyu sordum.''

Jin bir kaç ekipman alırken ''Balık tutmaya gelmek isteyen var mı?'' diye sordu.

Minseo ''Ben!'' diye bağırdı. Hep balık tutmak istemişti ama nasıl yapıldığını bilmiyordu.

Namjoon ''Ben de.'' dedi.

Jin ''Tamam. Yoongi sen?'' diye sordu.

Yoongi umursamaz bir şekilde ''Hayır teşekkürler.'' dedi. ''Hiç halim yok.''

Minseo Jimin'e ''Balık tutmayı biliyor musun?'' diye sordu.

Kafasını iki yana salladı. ''Hayır.''

''Ben de.''

''Çok kolay. Ben size öğretirim.'' Jin Namjoon ve Minseo'ya iki olta verdi.

''Önce yem koyacaksınız.'' Minseo'nun oltasına biraz yem koydu.

''Sonra böyle suya atacaksınız.'' Minseo'nun elini tuttu ve oltayı denize atarak gösterdi.

Diğer taraftan Jimin arkalarında Jin'in Minseo'nun elini tutmasına somurtuyordu.

''Wooah! Teşekkür ederim sunbae, harikasın!'' Yumruk çakıştırdılar. Jimin kıskançlıktan ölecek gibiydi.

''Tabi ki. Kim Seokjinim ben.''

''Ha bir de-''

''Hyung.'' Jimin araya girdi.

''Namjoon hyunga yardım etmeye gitmelisin. Gerisini ben hallederim.''

Jin ''Ne? Nasıl yapılacağını bile bilmiyorsun.'' dedi.

''Bu çocuk çok tuhaf.'' Jin Minseo'ya döndü. ''Ve eğer oltanın sallandığını hissedersen hemen çek tamam mı?''

Jimin yine ''Hyung.'' dedi.

''Ne var?'' Bu sefer ikisi de ona doğru döndü. 

Jin sırıttı. ''Ahh....anladım. Birileri kıskanıyor.''

PlayBoy || PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin