Minseo
"Minseo-ahh " Annem kapıyı çaldı.
"Kapı açık! " yüzümü yastığıma gömdüm.
Yatağıma yaklaştı. "Tüm ödevlerini bitirdin mi ?"
"Tabiki !"
"O zaman kalk ." Popoma vurdu . "Bayan Park'ın evine gidiyoruz ."
Jiminlerin evi mi ??"Tamam !" Diyerek yataktan zıpladım ve banyoya doğru gittim .
3. Kişi ağzından
Bayan Park " Birşey mi arıyorsun tatlım? " diye sordu. Minseo iki kadınla 10 dakikadır oturuyordu ama Jimin hala ortalıkta yoktu.
Direkt " Jimin nerde ?" Diye sormuştu.
"Odasında ders çalışıyor. " gülümsedi.
"Onun yanına gitmelisin !""Teşekkür ederim !" Minseo hızlıca ayağı kalktı. Onun odasına çok önceden de geldiği için bulması pek zor olmadı (!)
Kapının tokmağını çevirdi ve kilitli olmadığına şaşırdıktan sonra kapıyı açtı.
Kapıyı açar açmaz odanın bir köşesinde masada ödev yapmakla meşgul olan bir Jimin gördü.
O kadar meşguldü ki Minseo'yu fark etmedi . Minseo onun ilgisini çekmek için kapıyı sesli bir şekilde çarptı."Minseo? " Jimin onu görür görmez sırıtmaya başladı. Normalde odasına izinsiz giren insanlara karşı kızgın bir tutum sergilerdi Jimin. Ama Minseo..
O ayrıcalıklıydı.Minseo koltuğa oturdu .
"O kağıtlara neden bu kadar daldın inek ?""Ödevlerimi bile huzur içinde yapamıyorum. " kağıtları kenara itti ve ona baktı.
"Yatağın hala aynı görünüyor. "
"O geceyi mi kastediyorsun?" Sinsi bir şekilde sırıttı.
"Bekle..." Minseo ayağı kalktı. " Şu yatağa oturmamam gerek . Kim bilir kaç kızla yattın burda ."
"YAH! Kızları o işler için buraya getirmiyorum !" * burada uyuyan tek kız sensin pabo *
"Tabi~" Minseo gözlerini devirdi ve Jimin tekrar çalışmaya başlarken arkasında duran kitaplığa doğru yürüdü.
Jimin Minseo'ya bakmadan " hem sen niye burdasın? " diye sordu .
"Annem anneni görmek istedi. Zorla beni de getirdi ."
Kitaplığın üstünde birsürü fotoğraf vardı. Ailesi , kendi fotoğrafları, erkek kardeşi, BTS...Ve Minseo.
Kendisinin de olduğu grup fotoğrafına bakarken çok tatlı çıktığını farketti .Onun dışında da çizgi romanlar ve mangalar vardı. Ama Minseo'nun gözleri bir kitapta takılı kaldı.
"Bu bir fotoğraf albümü " sessizce kendi kendine fısıldamıştı. Dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı.
Sessizce kitabı açtı ve sayfaları çevirmeye başladı.