37. Bayan ikinci sıra ♤

1.9K 141 99
                                    


Medyada Ethan var.


Minseo

''Hey çekilin!!'' Jimin elimden tutarak kalabalıkta ilerlemeye çalışıyordu. Öğrenciler bizi görünce hemen yol açtılar. Dürüst olmak gerekirse final sonuçlarımı görmeye hazır değilim. Emin olmadığım bir kaç soru vardı büyük ihtimalle Jimin onları doğru yapmıştır. Kimin birinci olacağı ortada.

''Wayy Jimin hyung tebrikler!''

''Şaşırmadım bile.''

''Oppa tebrikler!''

''Çok zeki bir çiftler.''

Gözlerim yavaşça business bölümünün listesini taradı.

1. Park Jimin

2. Kim Minseo

3. Song Yura

4. Hwang Ethan

Liste 100. kişiye kadar gidiyordu.

Hmm, Jimin'e kaybetmek beni o kadar da üzmüyor.

''AIGOO!! Seninle gurur duyuyorum sevgilim!'' Jimin şakaklarımdan öpünce şaşırdım. ''Bakın kimler yine ikinci olmuş!''

''Dalga mı geçiyorsun sen?''

''Hayır gayet samimiyim.'' Ellerini belime koydu. Kollarında erimeme çok az kaldı...

''İyi iş çıkardın!''

''Yah! İnsanlar bize bakıyor!''

''Yani? Kız arkadaşım olduğunu biliyorlar zaten.'' Yanağımdan öptü.

Gidip kan testi yaptırmam lazım, galiba diyabetim var.

''Hadi, bizimkilerin yanına gidelim.''





3. kişi ağzından

Jin çok mutlu bir şekilde ''İnanabiliyor musunuz? Bu yazdan önceki son hafta!'' diye bağırdı.

Yoongi gülümsedi. ''Sonunda taş olmak için yaptığım pratiklere daha fazla zaman ayırabilirim.''

J-hope güldü. ''Taş olmak zorsa kaplumbağayı dene hyung.''

''Kes sesini at çocuk.''

MinHee ''Namjoon sen kaçıncı oldun?'' diye sordu.

Göğsünü kabartarak ''Bu grubun en seksi beyine sahip üyesiyim, sence?'' dedi.

Taehyung ''İngilizcede 1. oldu.'' diye cevapladı. ''Şimdi de hava atıyor.''

''IQ'su 148'den az olanlar konuşmasın lütfen.''

J-hope ''Hey Jungkook sınavı geçmiş!'' dedi.

Taehyung ''Kılpayı.'' dedi.

Jungkook Taehyung'a gözlerini devirdi. ''Yine de geçtim.''

Minseo '' Konuşmaya dahil olmaktan korkuyorum.'' dedi. ''Hep birbirlerini gömüyorlar.''

Jimin kafasını avucuna yaslamış Minseo'yu izliyordu. ''Bu onların sevgi gösterme biçimi.''

En büyükleri ''Hepimiz sınavı geçtiğimize göre bu akşam çıkıp kutlamalıyız!'' diye önerdi.

Namjoon ''Bildiğim çok güzel bir yer var.'' diye ekledi.

Minseo

Finallerden sonra sonunda nefes alabiliyordum. Artık ders yoktu. Çalışmak yoktu. Jimin'le çokça vakit geçirmek vardı.

PlayBoy || PJM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin