Heyecanla "Kamerayı başlatdın mı?" diye sordum, Azra "Eveettt" dedi.
"Koş çabuk gel başlayalım hemen."
"Doğru dürüst konuşalımda fazla uğraştırmasın düzenlemek videoyu."
"Kim başlıyor?" dedim heyecanımı bastırarak.
"Sen."
Derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım şirin güler bir yüzle. Tabi kendimce şirin. Şuan kamerada ne gibi görünüyorum hiç bir fikrim yok ahahah.
"Eveeettt kayda başladığımıza göree Mer-ha-ba-laaarrr. Ben Duygu Akçay yanımdakı şu güzellikse Azra Dinç. Yani okuyanlar bilir, Delidolunun yazarları." deyip Azraya bakıp gülümsedim ve söze başlamasını bekledim.
"Arkadaşlar bize bu hikayemizin gerçek hayatdan alınıp alınmadığını soruyorsunuz sürekli ve bunun gibi bir sürü başka sorular geliyor. Bu nedenle bizde böyle bir video yaparak sizin sorularınızı cevaplamak istedik."
Azra sözlerini bitirir bitirmez lafa koyuldum.
"Hikayemiz gerçek hayatdan. Benim hikayem beni anlatıyor" deyip güldüm ve yeniden "Tamam tamam şaka bu hikaye gerçek ve benimle yanımda görmüş olduğunuz şu seksi arkadaşımla yaşadığımız deliliklerle dolu."
Azra "Lan(!)" deyince "Bir saniye ben az önce seksi mi dedim? -dönüp Azraya baktım- siktir böyle söylememeliydim değil mi? Kahretsin bunuda söylememeliydim." derken kahkaha atmaya başladık Azrayla.
Azra "Ya doğru dürüst konuşacağız demiştik."
"Ağzımızın ayara yok napayım?" dediğimde Azra kahkaha attı.
"Burayı baştan alalım sonra kesip düzenleriz. İnsanlara normal bi' vidyo atalım." dedi.
"Tamam. Ne diyordum? Ha. Hikayemizde okuduğunuz her şey gerçek."
Azra bana dönüp "Tamda öyle değil sanki?" dedi gülerek ve devam etti.
"Hikaye çoğunlukla bizim başımızdan geçen olaylarla dolu. Yani küçük, minicik, miniminnacık değişiklikler yapmış olabiliriz olaylara ama duygularımız, hislerimiz hepsi gerçek. Bu hikayenin bazı yerlerini klişe bula bilirsiniz. Bazı sahnelere aşık ola bilirsiniz ve ya sinirlene bilirsiniz. Kitabımızı seve de sevmeye de bilirsiniz ama her şey tam içtenlikle yazıldı ve huzurunuza sunuldu. Umarız severek okumuş ve haz almışsınızdır." dedi ve ben devam ettim."Hepinize şimdiye kadar yanımızda olduğunuz ve bu hikayenin sonuna kadar aynı heyecanla bizi desteklediğiniz için çook teşekkür ediyor, sizleri kocaman kocaman öpüyoruz."
"Şöyle düşünüyorumda ne kadar çok şey yaşamışız biz be." dedi Azra. "Ama acısıyla tatlısıyla bu hayatı yaşamaya değer gerçekten. Ne olursa olsun muhakkak sonda güzellikler seni buluyor."
"Öyle." dedim. "Asla unutmayın hayat hiç basit değil ama mutsuz olmak için de yeterince kötü değil."
İkimizde aynı anda "Her kese mus-mutlu bir hayat diliyor, bir kez daha hepinizi öpüyoruz. Hoşçakalınnn." deyip kameraya el salladık ve sarıldık. Azra kalkıp kaydı durdurdu.
"Ya bittiğine inanamıyoruummm! Ne çok yol kat etmişiz haberimiz yok."
"Şimdi mi dank etti?" dediğimde Azra yine hep attığı 'seni salak!' bakışını attı.
"Gel kız sarılalım şakaydı." dedim ve ayağa kalktım. Bana doğru geldi ve sarıldık.
"Tabikide çok yol kat ettik. Biz başardık."
Sarılmayı bitirdikten sonra bir kaç dakika sessizlik oldu.
Sessizliği bozup "Azra yine bir delilik yapalım mı? Var mısın?"diye sorduğumda Azra sinsi bir bakış atıp "Ne zaman yoktum ki? Hadiiiğğğ." dedi.
"Delidolu hayat hikayemize devam edelim değil mi ama."
"Edelim tabii."
///////////////////////////////////////////////////
♡Merhabaa! Eğer buraya kadar okuduysan lütfen hikayenin devamını da bekle :)♡Emin ol güzel bir hikaye sizleri bekliyor ;)
♡Şimdi ☆ -a basıp destek olabilir ve bizi de motive etmiş olursun :)
♡Şimdilik hoşçakalınn👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİDOLU
Narrativa generale"Delisiniz siz." "Eee, ne sandın?" dedi Azra. "Bak canım. Bu hayata bir kere geliyoruz tamam mı? DELİDOLU bir hayat yaşamak hakkımız."