😺Jarosław Kaczyński: W sklepie zoologicznym.
Chciałaś kupić karmę dla swego kiciusia i gdy złapałaś opakowanie, w tej samej chwili ktoś obok również po nią sięgnął. Tą osobą był Jarosław, który mocno się zarumienił gdy spojrzał ci głęboko w oczy...
🤓Mateusz Morawiecki: W bibliotece.
Jesteś prawdziwym molem książkowym. Przeczytanie dziesięciu książek w kilka dni nie stanowi dla ciebie żadnego problemu. Gdy niosłaś kolejną górę książek do oddania, wpadłaś komuś na plecy, upuszczając wszystko na ziemię. To był Mateusz, odwrócił się i pomógł ci je pozbierać.
🦅Janusz Korwin-Mikke: W parku.
Karmiłaś gołąbki okruszkami chleba, gdy nagle jakiś niewychowany młodzieniec zabrał twoją torebkę i próbował uciekać. Krzyczałaś o pomoc, a w oddali usłyszał to Janusz Korwin-Mikke. Kiedy chłopak próbował go wyminąć, podstawił mu nogę, a on przewrócił się w błoto. Mężczyzna odebrał torebkę i rzucił kilka mocnych słów w jego stronę, po czym podszedł do ciebie i z szarmanckim uśmiechem oddał własność.
🖊Rafał Trzaskowski: Na plaży.
Byłaś z przyjaciółkami na wakacjach i grałyście w plażową siatkówkę. W pewnym momencie podeszła do war grupka chłopaków z Rafałem na czele i zaproponowali wspólną grę. Gdy twojej drużynie udało się wygrać, Rafał zaprosił cię na zwycięskiego drinka.
⚒Józef Stalin: Na bankiecie.
Józef zorganizował uroczysty bankiet aby uczcić jego dojście do władzy w kraju. Zaprosił same najważniejsze rodziny w tym kraju, więc przybyłaś i ty. W połowie uroczystości każdy miał zatańczyć walca, lecz ty nie miałaś pary i próbowałaś się gdzieś nieco ukryć. Jednak twoją obecność przyuważył Józef i podszedł do ciebie, zapraszając do tańca. Nie mogłaś odmówić więc razem z Józefem byliście parą prowadzącą, a później tańczyliście przez resztę nocy...
CZYTASZ
Prezydenci: Preferencje 2
HumorDruga część waszych ulubionych preferencji o prezydentach! 🎉 Osoby tu występujące: 😺Jarosław Kaczyński 🤓Mateusz Morawiecki 🦅Janusz Korwin-Mikke 🖊Rafał Trzaskowski ⚒Józef Stalin ZAPRASZAM! ❤