Sabah uyandığında babası evde yoktu.Her zamanki gibi şömineyi yakmak genç kıza kalmıştı.Annesini doğum sırasında kaybetmişti.Kaybetmiş kaybetmesine ama babası daha annesinin üzerinden bir saat geçmeden yeni bir kadın bulmuştu kendine.
Şömineyi yakan genç kız biraz ısınmak için önünde beklemişti.Ta ki üvey annesinin kolundan tutup mutfağa götürene kadar.Canı eskisi kadar yanmıyordu artık kadının ona karşı olan tavırları.
Mutfağa gelişi güzel atılan genç kıza sadece bir bakışı ile ondan nefret ettiğini göstermişti üvey annesi olan o kadın ve arkasına bakmadan çıkmıştı mutfaktan.
Her zamanki gibi sessiz sakin kahvaltıyı hazırlamış salona kurmuştu.İş,üvey abisi olacak o adamı uyandırmak kalmıştı geriye.Eskisi gibi çekinmeden kapıyı tıklattı ve içeri usulca girdi genç kız.Kapının kenarından "Abi" diye seslendi ve arkasına bakmadan çıktı odadan.
Yüzünü genç kızın sesi ile tiksinti içerisinde buluşturan genç adam yatakta doğrulu ve ayağa kalktı.
Işlerini halleden genç adam salona doğru yol aldı.Salona girdikten sonra annesini öperek sofraya oturdu.Salonda genç kızın babası hariç üvey annesi ve üvey abisi yerini almıştı.Babası yokken yemeğe önce üvey annesi sonra üvey abisi en sona kendisi kalırdı.Yemekler yendi ve genç kız ses çıkarmadan sofrayı topladı.Mutfakta işlerini halledip kimseye hesap vermeden evden usulca çıktı ve her zaman gittiği yere denizi en yukarıdan gören,gökyüzüne en yakın olan uçurum kenarına giderek en uca oturdu.
Babasının teknesi uzaktan görünüyordu.Tek geçim kaynaklarıydı o küçük tekne.
Başını kaldırdı ve gökyüzüne baktı içinden "Tanrı'm yardım et bana" diye seslendi ve karşıya baktı.
Anında gelen bir kasırga ortalığı karıştırmaya yetmişti ve kız bir anda ortadan kaybolmuştu.Kızın kaybolmasının hemen ardından daha saniye bile geçmeden gökyüzünde bütün kasabanın duyabileceği şekilde bir ses duyuldu."Hepiniz lanetlendiniz."
Sesin hemen ardından gök kızıla yer siyaha boyandı.Toprak vakit kaybetmeden sallanmaya başladı ve üzerinde kim varsa yutmaya başladı.Herkes korku içerisinde saklamaya çalışıyor kendine sığınak bulmak için koşturuyordu.Gök sanki onları yakmak istercesine parladı ve herkes bir anda taş olup toprağa battı.Ta ki kaybolan kızın çığlığı dünya üzerinde duyulana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN DOĞUŞ
General FictionKüçük bir kasabayı etkileyen büyük bir ölümdü onunkisi. Onun ölümü bin yıllık bir geçmişe sahip olan kasabayı yok etmişti. Nasıl öldüğü bilinmeyen ama yıllar sonra tekrar bir tende vücut bularak aşkı arayan bir kızdı o. Eğer aşkı bulursa yaşama tek...