1 rész

4K 82 21
                                    

Midoriya szemszög

Ma megyek egy lánynak a kérésére a cseresznyefákhoz. Nagyon izgulok ,  hogy mit akar tőlem. Ja  és ,hogy  néz ki?Az a baj ,hogy nem tudom. A nevét igen ,mert le írta ,a neve XY.

A cseresznyefánál

A lány oda nyújt nekem egy levelet ,egy szívecske matrica volt rajta és egy felirat "Izuku -sempainak XY tól " a lány bevallotta az érzéseit. Sajnos én "bocsánat XY-san ,de nem" a lány lehajtotta a fejét tenyereibe, sajnálom őt, de nem is ismerem. A lány  könnyes szemmel rám nézett, láttam rajta a szomorúságot,elfutott ,nem bírta a  szerelmét elötte láttni ,aki most mondott az érzéseire nemet . Én is elmentem onnan.Miközben sétálgattam egy Kacchant láttam meg a naplementében. Rubint vörős szemei ,az izmos teste a fekete trikóban, az izzat izmos kezei , nem bírom róla levenni a  szemem........MI ,EZT MOST KOMOLYAN GONDOLTAM?!NEM VAGYOK MELEG!
Ez alap! De akkor is még mindig nézem őt!

Kacchan szemszög

Úgy érzem mintha néznének. Felnézek és egy fa mögül egy Dekut  veszek észre. Nem zavart,hogy néz ,mert bekellet vallanom magamnak ,hogy "Szeretem Izukut,nagyon szeretem "  tehát , most ,hogy csak rám figyel ,leveszem a pólómat, hűha, valaki nagyon vörös lett ,úgy gondolom elkezdek nyújtani , pár percig figyelte a felsőtestemet ,útána lentebb ereszkedett a tekintete, nem azt mondom ,hogy felizgúltam ,de ha  nem mondom, akkór  hazudok. Amikor kezdtem felálni ,elmentem ,nem akartam hogy az állo põcsõmet lássa.

Time slip

Éppen mentem fürdeni , amikor beléptem a fürdőbe elméletileg nem kellet volna ott lennie senkinek ,mert én későn szoktam menni fürdeni és aludni. Bementem és valaki verte a lenti részt  és nem akár ki volt ,Izuku volt az. Oh shit felizgúltam ,úgy gondoltam nem zavarom meg  a munkáját ,csak vártam és vártam. Mikor nem volt sok a csúcsáig meghallottam"a-ah Kacchan". Mi a búdös fäsz , ez rám veri. Majdnem elkiáltottam magamat az örömtől , hát tényleg van isten ,lehet hogy szeret engem?

-Ha ,van ott valaki?
-.....(picsába meghallot)
-Hmmm (elzárta a vizet )
-(Most elkell mennem ,Deku ide jön)
*Bakugou elbúj az egyik szekrény mögé *
-Hahooo~ van itt valaki ~?
* Deku oda áll a tükörhöz*
-Mért mondtam ezt?Nem vagyok meleg ,de Kacchan megőrít ,nem értem ezt az érzést....mért vertem ki rá? Mért nem tudom levenni róla a szemem? Mért akarom ,hogy velem aludjon, velem keljen, hallani a hangját ,hogy hív , érezni az érintését és ,hogy  milyen vele - .......basszus nagyin perverz gondolataim vannak vele kapcsolatban.


Deku vissza ment a zuhany alá ,és meg is kezdte a kényesztetését , nem kellet sok hogy ki adja az adagját. Most is kimondta a nevem. Megnyitotta a csapot és lemosta magát. Mikor végzet ,megtörülközött és elment. Egyedűl maradtam a gondolataimmal , nem bírtam felfogni a törtènteket.

Time skip a holnap estére

Éppen befejeztem a tanúlást (igen szoktam ilyet is csinálni  ) kaptam egy üzenetett .

Mina
Heyy Kacchan! 🙃

Bakugou
Ne hívj így Pinkypie!😒🤬

Mina
Jó,jó 😅

Bakugou
Mit akarsz tőlem?🙄

Mina
Akarunk játszani az osztályal!🤭

Bakugou
És ezzel mit ,akarsz tőlem?
Azt most megmondom,hogy NEM megyek!😒

Mina
Ajj ,ne csináld már!☹

Bakugou
Nem

Mina
Hát jó, mondjuk az egész osztály ott lesz..és lehet ,hogy a Crush -od is ,sőt biztos!😚

Bakugou
🖕na jó

Mina
Ez az! 😁

Ohayo!
Ez az első 🔞 részem, remélem élvezhető.

Ez nem lehet igaz!Where stories live. Discover now