Mikor végeztünk Midoriya el is aludt ,felvettem a ruhámat és elmentem. Nem akartam hogy Deku megtudja ,hogy ki is baszta meg az elöbb. Le lemdtem a következő helyre "a nappali". Naaaaagyooooon sokan néztek rám furán. Oda is mendtem Shitty Hair - hez.-Ho~ Bakubro~
-Haa?
-Na ,milyen volt?
- HAAA , MIT POFÁZOL VULKÁN HAJÚ?
- Áááá semmit~
-NA MOST MOND EL VAGY FELROBBANTÓM A KÉPED ,VILÁGOS?
-o-oké ,csak ne bánts! Tehát Midobro furcsa hangokat hallatott és valakííí más...az meg szerintünk te voltál-
- MICSODA ,MI AZ ,HOGY ÉN VOLTAM AZZAL AZ IDIÓTÁVAL?! SHINEEE! SHINEEE ! SHINE!
- oke ,oke akkor nem te voltál ,értem!Ezzel a mondattal sarkon fordúltam és fél trappoltam a szobámba. Kulcsra zártam. Nem akartam tudomást szerezni ,hogy ha el mondják Dekunak. De, ha mégis, népírtást rendezek! Az biztos.
Time skip
Bent ülök órán , Deku nyög mögöttem , valszeg erős voltam vele, bár bevallom nem voltam kegyes ,mivel szerintem nagyon fájhatott neki. Nagyon durva voltam. Nagyon. Nos már mindegy , a múlt az már a múlt. Igaz ? És pont ez a bajom ,mért nem mondtam el neki az igazat? Ő is mondta ,hogy szeretne. Az lehetetlen és ezért utálom magmat.
- Nos , gyerekek amit az óra elött is mondtam azt ,hogy van egy bejelenteni valóm. Ahogy tudjátok a múltkori kirándulás is szörnyű volt, de ezért csak most, csak nektek egy NEM munk tábort rendezett az UA. Jövőhét szerdán indulunk . Több részlet az osztály csoportban, csak hagyatok aludni.
-Éééljjeeen! Kirándulunk!Most az egyszer megörültem, van esélyem arra ,hogy Deku az enyém legyen. Nem férre érteni!
Ohayoo~
Ezt kicsit rövidre vetem A BARÁTNŐM miadt ,mivel Ő egy lof@sz ezért ,yep
Na csá!