3 rész

1.8K 61 90
                                    

Midoriya szemszög

Kiment az ismeretlen az ajtón , utána én is ki mentem. Oda áltam a körhöz és szétnéztem ,mindenki rám nézett ,kivéve Kacchan ,de tudtam ,hogy nem lehet ö aki bent volt vele,mivel mindig is azt mondogatta Kacchan nekem ,hogy "utállak"  "  soha nem lesz belőled igazi hős"  satőbbi.

- Na ,szerinted ki ,volt akivel bent voltál?- kérdezte Kirishima
- Nemtudom - mondtam kínosan
- ajh Mido-chan! Breke-mondta Asui

Time skip

Fent vagyok a szobámban és gondolkozok. Ki lehetett ö? Mért nem akarja ,hogy tudjam ki ő? Talán tényleg szeret engem? És mért akarom ,hogy Kacchan legen? Ezekkel a gondolatokkal nyomott el az álom, reggel arra keltem, hogy valaki kopog az ajton és becsúsztat egy papírt.

Ha azt akarod tudni ,hogy ki vagyok, akkor gyere le ma este az ebédlőbe 23: 40 -re !
Természetesen a szemkötőd  legyen rajtad addigra!

Oké ,de mért pont akkor? Ja tényleg, addigra sokan alszanak. Mondj nem zavar ,hogyha  nem alszanak ,mert már kilenckor senki sincs ott. Ma szombat van ,sokan nincsenek itt  a koleszban,ezért kérte nagy valószínűséggel ma  estére a találkózót. Most indulok anyukámhoz ,mert megígértem neki ,hogy ma átmegyek hozzá. Persze elviszem neki a szennyesemet és idehozok tiszta ruhát. Mikor oda értem nem egy szokásos látvány fogadott , Kacchan anyukája nyitott nekem ajtót.

- Oh ,szia Izuku! - mondta Mitsuki
- Jónapot önnek is!- mondtam
- Gyere be Izuku!- hallottam anyám hangját

Bementem a lakásban anyukám főzőtt és amin meglepődtem Kacchan a kanapén ült és telefonozott .Mért van itt Kacchan? Hogy hogy nem van a koleszban?

- Izuku, pakolj le!  - mondta anyukám
- Majd Katsuki segít, úgye?- hallottam Mitsuki hangját
- Nem kell segítség ,majd én - - nem bírtam befejezni ,mivel Kacchan megfogta a kezem és berángatott a fürdőbe.
- Hha , ad azt ide! - mondat Kacchan
- J-jó

Kacchan és én szét válogattuk a szennyest ,majd beraktunk egy mosást.

- K-Kacchan?
- Hmmm?
- Ugye te tudod ki volt bent velem abban a szobában?
- Ha , igen?
- Elmondanád?
- nem
- Mi, nem hallottam?
- NEM!
- De ,de mért nem?
- Neked kell megtudnod.

Kacchan felállt és ki ment. Nem értem. Miért nem akarja elmondani? Ki mentem és leültem Kacchan mellé.

Time skip

Most a szobámban  ülök Kacchan mellet az ágyamon és Narutot nézünk. Nagyon fáradt vagyok!

Bakugou szemszög

Azon kapom magam ,hogy Deku a vállamon alszik. Uram atyám nagyon aranyos. Visszont a koliban kéne lennie ,hogy ha velem azaz az ismeretlennel akar találkozni.  Inkább szólok Inkonak ,hogy :

- Bocsi Inko ,kérdezhetek valamit?
-Igen persze!
- Dek- Izuku bealúdt és a koleszba vissza kéne vinni...
- igen?
- vissza vihetem?
- ahan?
- mert az ofőnk ki nyírja Izukut.
- igen ,de elbirod öt és a cucait?
- hát persze!

Azzal a mondattal felkaptam Deku cucait és bementem Izukuhoz, felkaptam menyasszony pózba és elmentem. Olyan mélyen aludt ,hogy csak na. Miközben a naplementében mentem rá világított aranyos ki pofijára , azt hittem meghalok , mint egy angyal úgy alúdt kétt kezemben. Mikor közel voltunk a koleszhoz az az ember akit vittem felkelt , de nem szólt semmit , csak nézett engem fél szemmel. Tudtam ,hogy ébre van ,de nem érdekelt ,mert most olyan szép ez az egész.A naplementében én és Deku , tökéletes volt , nem akartam hogy véget érjem.
 

Ohayo
Ez volt a 3. rész! Remélem teteszet nektek!

  

Ez nem lehet igaz!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon