Írói szemszög ÚwÙ
Deku felöltöztette Bakut. Kacchan bejáratát is bekente síkosítóval.
- ah! Ez meg milyen falyta? Nagyon bizsergető érzés! Ah!
- Az van rá írva ,hogy " hot " szóval ,ezért választottam.Deku kezébe vette már fájdalmasan ágaskodó tagját Bakunak. A pálcikát a farkához helyezte. Akartlanúl is felnyögött Kacchan. A lukhoz tette és egy picit bentebb tólta.
- Áhhh , VEDD KI ,KÉRLEK!
- Hát jó....de akkor nem lesz semmilyen formában sex.
- Jó, akor ....folyta- AHH, AGG, HA ,HADeku nem várta meg Kacchan válaszát. Folytatta. Fájdalmas nyögéseket hallatott Baku. Baku azt hitte Deku erre nem lenne képes........heh dehogynem.....ha előhozza valami a szadista énét .....felül is múlhatta Éjfélt....
( wait, ez csak az én képzeletem szüleménye! Deku az animében sem a mangában nem mutatta a szadista énét, ha egyáltalán van ilyene Dekunak )
Baku egyre nedvesebb lett oda lent. Deku észrevéve elő vett egy nagy fekete szerszámot...( De szar ezt le írni)
- Nos Kacchan , ezt elejínte nekem lett véve ....De akkor még szűz voltam ... ezért nem használtam és nem is volt használatban....mostanáig.....
Deku nem várva fel tette Bakunak " azt ". Fájdalmasan ordított fel Bakugou , szűz volt még ,csak top ként csinálta. Bakugou remegve és könyesen ült az ágyon. Lehajtott fejjel. Várta ,hogy Deku mondjon valamit. Deku nem törődve mozgatta Kacchanban. Baku csak lihegett , nem nyögött , hallgatott. Deku szadista énének nem tetszett ez a csönd. A szerszám elektromos volt, azt akarta ,hogy ne legyen bekapcsolva. De ha Baku nem nyög az neki nem volt szimpatikus.
Ohayo guys
Nocsak , nocsak egy nap 2 rész
XD
Puszi a pocitokra 😘