7 rész

1.5K 53 2
                                    

Ma van a kirándulás napja, nem hittem ,hogy ilyen gyorsan eltelik az a pár nap.

-jólvan gyerekek ,mindenki szálljonfel a buszra.
- kiáltotta Aizawa

Ahogy ezt ki mondta egyből oda szaladtam volna Dekuhoz , de meglepetésemre a felemás arcú csicska ,volt mellette.

- Midoriya leszel a párom?- mondta az a kis csicska
- Persze!

Ahogy ezt ki mondta egyből oda akartam volna menni szétrúgni annak a kis buzi csicskának a seggét, de nem tettem. És ,hogy miért,  na azért mert akkor Deku is kapna a robbanásból ,mert az a kis pöcs ,olyan közel van hozzá.

- Hé Bakubro! Leszel a párom?
-ja, úgy is Dekut le foglalták.
- Hogy érted ezt?
-Nézd...-oda mutattam Dekura.
-oh
-Hát mindegy ,gyere te nagy Bomba!
-jó-jó

Fel szálltam a buszra ,de fél szemmel azt a barmot figyeltem, nem azt mondom ,hogy féltékeny vagyok , csak nem akarom ,hogy rá mászon Dekura, mert mostanság nagyon közel vannak egymáshoz. Ami nagyon aggasz. Sőt nem aggaszt
hanem felbasz. Egy ideig figyeltem öket ,de nem akartam feltűnő lenni, és csak azon gondolkoztam hogy Deku ugye nem fog át baszni.
Nem lenne valami kurva jó. De ha még is teszi , nem öt dobom ki az ablakon, hanem azt akivel megcsalt. Pontosan. Nem akarok soha többé bántani Dekut ,csak ha kell. Pl hősős feladat.

- Hé ,jól vagy bro?
-ha ,te meg miről beszélsz vulkán fejü?
-csak nézed a telefonod úgy ,hogy  nincs bekapcsolóva, minden oké?
- Nem is tudom ,azon gondolkodok ,hogy az a felemás idióta csicska rá mászik-e Dekura és ha igen, akor szakítani fog- e velem Deku.
- oi ,ne légy ilyen negatív ezzel kapcsolatban ,Deku ha tényleg szeret ,akor nem hagyná ,hogy rá mászanak.
-tényleg?
- Hát persze.

Ohayo
Hát ez nagyon buzis lett ,és a kiribaku shippereknek tetszet ,de most meg mondom,hogy ez tényleg bakudeku!
Cya

Ez nem lehet igaz!Where stories live. Discover now