13 rész

1.1K 41 3
                                    

Akkor várunk , világos. De nekem ez nagyon nem stimmel. Kacchan nem szokott ilyen dolgokat csinálni.
- hmmm.... Kiri?- Bakugou
- Remek ,felkelt! - Kiri
- *Bakugou nem tud csinálni semmit * * rá néz a két srácra* heh.....TI ROHADÉKOK , MI A FESZÉRT VAGYOK LEKÖTÖZVE??

- O- Oké , ez tényleg Kacchan...-
- MÉRT NE LENNEK ÉN TE BALFASZ!?
- Tényleg,  hogy most így le vagy kötözve....* Kiri rá néz Dekura * a mai napon nincs semmi program , szóval * oda hajol Deku füléhez Kiri*  a mai nap a tiétek...>"w"<,...én akkor mentem!- Kiri
.
..
...
- Nos Kacchan , soha nem akartam ezt csinálni...de most megtehetem.

Deku egy sunyi mosolyt vágott Bakugouhoz.
Deku elővett egy vékony vas pálcikát és egy pár "szerszámot"

- De- Deku ugye ez nem nekem lesz kikészítve és nem rajtam lesz ki próbálva?
- Hmm , úgy hiszem.....hogy......de.

Deku oda sétált Kacchanhoz és levette róla a nadrágot. Elkezdte izgatni férfiasságát , fel le mozgatta tenyerét Bakun , az említett alak egyre nagyobb nyögéseket hallatott.

- Ügyes fiú ,  most leveszem a pólód és a takaró helyett egy cica kosztümöt kapsz.Bakugou bólintott.  Deku ki kötözte Kacchant ,majd oda ment a " játékokhoz " elvett egy nyakörvöt és cica fület , farkat és síkosítót.

- Vedd fel! - parancsolt Bakura , nem akart ellen álni Baku , mert titkon akarta ezt a falyta "kínzást".Deku bekente Kacchan tagját és a fém tárgyat is.
- u  - ugye nem fog fájni? - Baku
- Hát még szép, hogy igen .... De nyugi ,csak az elején>;}.

Baku erre a kijelentésére kicsit megijedt , de nem volt beszati típus úgy ,hogy nem ellenkezett.

Ohayo guys!
Sorry ,de most írtam meg ,mert nincs jobb dolgom...heh

Puszi a pocitokra 😘

Ez nem lehet igaz!Where stories live. Discover now