5 rész

1.6K 65 8
                                    

Bakugou szemszög

Mikor levegőhiány  miatt elváltúnk , a kezem a tagjára csúszott,  Deku felnyögött , tetszett nekem , elkezdtem fel-le mozgatni a kezemet , Deku csak lihegett, nem akartam ilyen hamar csinálni, ezért abba hagytam a kényeztetést.

- ah , mért hagytad abba?
- nem , Bocs Midoriya....é-én nem akartam , én csak-
- nyugi , semmi baj ,tudod tetszett nekem!
- eh, k-köszi
- ha ,megmutatod magad ,akkor  csinálhatjuk.
-Nem.
-ajj , ne csináld már!
- Hmm, jó
- ezaz
- De nem veszed le a szemkötőtt és a te szóbádba csináljuk!
- J-jó

Felmentünk a szobájába ,lefektetett az ágyra és rám mászott  ,nem szabad felhúznom magam ,mert akkor rá jön ,hogy ki vagyok!

-Ah Izuku ,m-mit csinálsz?
- Hmm tetszík?
-t-te a tagomat fogdosod?
- Talán?
-ahh ,ahh
* Deku kigombólja a nadrágom és előveszi a tagomat*
- N-Neh!

Úristen ,megtörténik!  Deku leszop , olyan jóóó!
Nogyon jól csinálja,  nem bírom elmegyek!

- Izukhu neh cshináldh,elmegyhek! Ahh!Ahh! Nyah~
- ah , fincsi!
-MI TE LENYELTED?
- mhm , most te jössz!

Fordult a kocka ,most én vagyok fölül,de én nem fogok szopni most. Kezembe veszem szerszámját és fel-le keztem el mozgatni rajta a bőrt.

- ah ,ah ,ah nagyhon jhó
- Biztos?
- ahan

Sokáig vertem neki,néha lassan,néha gyorsan.

-ah ,ah ,ah AHH~

Lenyúlom róla a váladékot és lenyelem.

- most mi jöjjön?
- nhem thudom
- nos nekem van egy ötletem!Most és jövők!

Leveszem Deki gatyáját és én is. Most már semmi nem akadályozz  meg engem ,hogy megtegyem.

- Izuku ez most fájni fog!
-m-mi? mit csinálsz, nem látok semmit alapjáraton ,de mostmár félek!  AH~

Először az egyik ujjamat raktam fel ,majd jött a második és a harmadik. Az egyiket ki vettem és a másik kettő ujjammal ollózni kezdtem. Izukunak szerintem tetszet ,mert nem szólt ,hogy hagyjam abba.

- Izuku akarod?
- Ighen kérhlek!

Ennyi kelett nekem ,ágaskodó tagomat Deku bejáratához raktam ,majd egy határozott mozdulattal bent is voltam ,elősször a makk ,majd a megyede volt bent, Deku ilyenkor magyokat nyögdécselt.

- Nagyon fály Izuku?
- Nnnehhm véészhes...!

Bentebb mentem benne ,én is felnyögtem , Deku nagyon szűk! Deku nagyokat nyögött megint. Mikor enyhült Deku fájdalma elleztem mozogni ,ahogy alattam nyögött ,úgy az egész szóba a kettőnk nyögéseivel  telt meg és zengett csodálatos volt. Nagyon szeretem Dekut!

Ohayo
Tudom ez is rövid
Sorry

Ez nem lehet igaz!Onde histórias criam vida. Descubra agora